Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiadomo jak się trafi więcej siana to pojdą rsy albo porszaki 18' :naughty:

a wtedy już gwint i kręcenie na maksa :naughty:

(ale poki co setup lajt - spręzynki -4cm i alusy 16')

-doszlo pare rzeczy z drugiego auta

1. Wzmacniacz infinity 475a

http://img835.imageshack.us/img835/4875/zdjcie0225b.jpg

2. Glosnik niskotonowy pojedynczy-Blaupunkt EMB1200

http://img52.imageshack.us/img52/8682/zdjcie0224r.jpg

3. Glosniki na przod i na tyl alpine

(gdzies tam leżą w kartonie)

(mam nadzieję że podłącze pod symphony co koledzy?)

Opublikowano

:hi:

silniczek ten co u mnie AQD i ten sam błąd na wlepce ARM to symbol od 1.6:decayed:

Opublikowano

jest maszynka plany bogate fajny kolorek taki malo spotykany :D juz mi sie podoba bede sledzic watek bo zapowiada sie ciekawie :)

Opublikowano

kolego jak chcesz tego czipa zrobić:decayed:? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed:

Opublikowano
kolego jak chcesz tego czipa zrobić:decayed:? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed:

np.firma DETECH dla 2.8 30v

Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić :naughty:

http://detech.pl/?site=2

do Olafa - jest szansa... :D :D

Opublikowano
kolego jak chcesz tego czipa zrobić:decayed:? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed:

np.firma DETECH dla 2.8 30v

Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić :naughty:

http://detech.pl/?site=2

do Olafa - jest szansa... :D :D

wg tego ja ze swojego mogę uzyskać 190KM:doh:
Opublikowano
kolego jak chcesz tego czipa zrobić:decayed:? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed:

np.firma DETECH dla 2.8 30v

Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić :naughty:

http://detech.pl/?site=2

do Olafa - jest szansa... :D :D

wg tego ja ze swojego mogę uzyskać 190KM:doh:

Ty 190 a ja 209 :doh: będę celował w moment 300-305nm.

http://audi-c4.pl/printview.php?t=675&start=0&sid=4c354e321cf2d03d8874c207ea140288

(pozyjemy,zobaczymy...jeśli nie osiągne takiego przyrostu,to i tak zabawie się wydechami itd) A jak to nie wystarczy to już tylko s4 ratuje :D )

Opublikowano

Najlepsze w tym "c*p-tuningu" jest to że wg tej firmy której strone podrzuciłeś ten sam silnik w A4 i w A8 ma różny przyrost mocy o cały jeden KM i jeden Nm :whistling:

Jak się chciałes bawić w takie rzeczy to auto z turbinką trzeba było nabyć... :naughty:

Mimo wszystko będę śledził ten wątek i jestem bardzo ciekaw efektów Twoich prac nad wyciśnięciem większej mocy :thumbup1: - Może się czegoś nowego dowiem :dancing:

Opublikowano

za dużo zalet ma dla mnie Vałeczka żeby kupić dmuchawkę :naughty:

dzwonie do V-techa i zobaczymy co powiedzą, robiłem u nich już 2 auta, więc bardziej wiarygodni :decayed:

-> no i jestem już po rozmowie, 2.8 30v v6 193ps/280nm w serii.

maksymalnie z tego silnika mogą wyjąć 220hp i 320nm, usłyszałem że producent zostawił dużą rezerwę-zapas mocy. Więc mój przewidywalny chip może się sprawdzić. Zwłaszcza że chipowali A8 z takim silnikiem z wykresem na 210ps i 310nm. Koszta 2100zł i 2letnia gwarancja na sterownik i program.

---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 09:59 ----------

w Niemczech taniej :polew: 209ps i 311nm :naughty:http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.autochip.eu/de/graph/volkswagen-passat-28-v6-193hp-1.png&imgrefurl=http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-preis/volkswagen/volkswagen-passat-28-v6-193hp/&usg=__lZhccxtDaaHw1m3LUT36omRrhtE=&h=160&w=255&sz=3&hl=pl&start=27&zoom=1&tbnid=vNV6bgh3YYuuRM:&tbnh=115&tbnw=173&ei=PBJfT7C7Ac3ntQa517m7CQ&prev=/search%3Fq%3Daudi%2B2.8%2Bv6%2Bchip%26hl%3Dpl%26sa%3DX%26biw%3D1024%26bih%3D434%26tbm%3Disch%26prmd%3Dimvnsfd&itbs=1&iact=hc&vpx=628&vpy=191&dur=4369&hovh=128&hovw=204&tx=148&ty=96&sig=103141324512359418805&page=3&ndsp=16&ved=1t:429,r:14,s:27

---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:27 ----------

Najlepsze w tym "c*p-tuningu" jest to że wg tej firmy której strone podrzuciłeś ten sam silnik w A4 i w A8 ma różny przyrost mocy o cały jeden KM i jeden Nm :whistling:

Jak się chciałes bawić w takie rzeczy to auto z turbinką trzeba było nabyć... :naughty:

Mimo wszystko będę śledził ten wątek i jestem bardzo ciekaw efektów Twoich prac nad wyciśnięciem większej mocy :thumbup1: - Może się czegoś nowego dowiem :dancing:

to w Niemczech masz różnice jeszcze większą, A8 319nm! http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-preis/audi/audi-a8-28-v6-30v-193hp/ :naughty:

Opublikowano

A ja taki nieuświadomiony byłem :decayed:

Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni :naughty:

Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia :thumbup1:

Opublikowano
A ja taki nieuświadomiony byłem :decayed:

Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni :naughty:

Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia :thumbup1:

Napewno się tym zajmę, myśle o czerwcu lub lipcu, bo przed tym zabiegiem wydech przelot i końcowy od jakiegoś lepszego producenta. Wkładka K&N i lżejsze koło zamachowe. Wtedy możemy zwirusować :naughty:

Opublikowano
A ja taki nieuświadomiony byłem :decayed:

Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni :naughty:

Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia :thumbup1:

ja też poczekam, jak będziesz kiedyś jeszcze dzwonił to zapytaj jaki zapas w sterwoniku zostawili dla 2.4 165km

Opublikowano
A ja taki nieuświadomiony byłem :decayed:

Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni :naughty:

Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia :thumbup1:

ja też poczekam, jak będziesz kiedyś jeszcze dzwonił to zapytaj jaki zapas w sterwoniku zostawili dla 2.4 165km

Napewno się rozejrze, pogadam, ale dzisiaj wieczorem wyjeżdżam za granicę i wracam za 2 tygodnie, więc napewno dam znać jak wróce. Jak patrzyłem na niemczech (na szybko) 180ps/262nm :hi:

---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

No ładne autko

:thumbup1: zastanawiam się nad wrzuceniem Q :naughty: oczywiście przełożenie z drugiego auta... tylko nie wiem jak z kosztami i poziomem trudności, bo mechanikiem to ja okrętowym jestem :naughty:

---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:07 ----------

jest maszynka plany bogate fajny kolorek taki malo spotykany :D juz mi sie podoba bede sledzic watek bo zapowiada sie ciekawie :)

:a4fan:

Opublikowano
:thumbup1: zastanawiam się nad wrzuceniem Q :naughty: oczywiście przełożenie z drugiego auta... tylko nie wiem jak z kosztami i poziomem trudności, bo mechanikiem to ja okrętowym jestem :naughty:

Z tego co kojarzę Q i ośka w B5 to całkiem inna buda i taka opcja nie przejdzie :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...