junior_tdi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 :thumbup1::thumbup1: elegancko na jakieś duże fele polujesz?
brutus_szczecin Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 wiadomo jak się trafi więcej siana to pojdą rsy albo porszaki 18' a wtedy już gwint i kręcenie na maksa (ale poki co setup lajt - spręzynki -4cm i alusy 16') -doszlo pare rzeczy z drugiego auta 1. Wzmacniacz infinity 475a http://img835.imageshack.us/img835/4875/zdjcie0225b.jpg 2. Glosnik niskotonowy pojedynczy-Blaupunkt EMB1200 http://img52.imageshack.us/img52/8682/zdjcie0224r.jpg 3. Glosniki na przod i na tyl alpine (gdzies tam leżą w kartonie) (mam nadzieję że podłącze pod symphony co koledzy?)
brutus_szczecin Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 z nudów -> http://img11.imageshack.us/img11/5378/zdjcie0230v.jpg http://img837.imageshack.us/img837/6245/zdjcie0234l.jpg
huzio00 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 silniczek ten co u mnie AQD i ten sam błąd na wlepce ARM to symbol od 1.6:decayed:
brutus_szczecin Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 silniczek ten co u mnie AQD i ten sam błąd na wlepce ARM to symbol od 1.6:decayed: może mamy 1.6
Olaf Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 jest maszynka plany bogate fajny kolorek taki malo spotykany juz mi sie podoba bede sledzic watek bo zapowiada sie ciekawie
paput Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 kolego jak chcesz tego czipa zrobić? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed:
brutus_szczecin Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 kolego jak chcesz tego czipa zrobić? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed: np.firma DETECH dla 2.8 30v Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić http://detech.pl/?site=2 do Olafa - jest szansa... :D
paput Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 kolego jak chcesz tego czipa zrobić? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed: np.firma DETECH dla 2.8 30v Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić http://detech.pl/?site=2 do Olafa - jest szansa... :D wg tego ja ze swojego mogę uzyskać 190KM:doh:
brutus_szczecin Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 kolego jak chcesz tego czipa zrobić? to je niewykonalne w wolnossaku, no chyba że posadzisz chomika co ci będzie dmuchał zimnym powietrzem w dolot:decayed: np.firma DETECH dla 2.8 30v Przyrost mocy po chiptuningu dla wybranego samochodu wynosi: 209 KM / 304 NM . wolnossącego,z dużą pojemnością też można ładnie podkręcić http://detech.pl/?site=2 do Olafa - jest szansa... :D wg tego ja ze swojego mogę uzyskać 190KM:doh: Ty 190 a ja 209 będę celował w moment 300-305nm. http://audi-c4.pl/printview.php?t=675&start=0&sid=4c354e321cf2d03d8874c207ea140288 (pozyjemy,zobaczymy...jeśli nie osiągne takiego przyrostu,to i tak zabawie się wydechami itd) A jak to nie wystarczy to już tylko s4 ratuje )
brutus_szczecin Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 ostatni element plastikowy http://img851.imageshack.us/img851/9720/zdjcie0244h.jpg jeszcze zastanawiam się, nad dekorem plastiku od filtra powietrza,może to doda mi chociaż 2hp
LOKO Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Najlepsze w tym "c*p-tuningu" jest to że wg tej firmy której strone podrzuciłeś ten sam silnik w A4 i w A8 ma różny przyrost mocy o cały jeden KM i jeden Nm Jak się chciałes bawić w takie rzeczy to auto z turbinką trzeba było nabyć... Mimo wszystko będę śledził ten wątek i jestem bardzo ciekaw efektów Twoich prac nad wyciśnięciem większej mocy - Może się czegoś nowego dowiem
brutus_szczecin Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 za dużo zalet ma dla mnie Vałeczka żeby kupić dmuchawkę dzwonie do V-techa i zobaczymy co powiedzą, robiłem u nich już 2 auta, więc bardziej wiarygodni -> no i jestem już po rozmowie, 2.8 30v v6 193ps/280nm w serii. maksymalnie z tego silnika mogą wyjąć 220hp i 320nm, usłyszałem że producent zostawił dużą rezerwę-zapas mocy. Więc mój przewidywalny chip może się sprawdzić. Zwłaszcza że chipowali A8 z takim silnikiem z wykresem na 210ps i 310nm. Koszta 2100zł i 2letnia gwarancja na sterownik i program. ---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 09:59 ---------- w Niemczech taniej 209ps i 311nm http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.autochip.eu/de/graph/volkswagen-passat-28-v6-193hp-1.png&imgrefurl=http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-preis/volkswagen/volkswagen-passat-28-v6-193hp/&usg=__lZhccxtDaaHw1m3LUT36omRrhtE=&h=160&w=255&sz=3&hl=pl&start=27&zoom=1&tbnid=vNV6bgh3YYuuRM:&tbnh=115&tbnw=173&ei=PBJfT7C7Ac3ntQa517m7CQ&prev=/search%3Fq%3Daudi%2B2.8%2Bv6%2Bchip%26hl%3Dpl%26sa%3DX%26biw%3D1024%26bih%3D434%26tbm%3Disch%26prmd%3Dimvnsfd&itbs=1&iact=hc&vpx=628&vpy=191&dur=4369&hovh=128&hovw=204&tx=148&ty=96&sig=103141324512359418805&page=3&ndsp=16&ved=1t:429,r:14,s:27 ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:27 ---------- Najlepsze w tym "c*p-tuningu" jest to że wg tej firmy której strone podrzuciłeś ten sam silnik w A4 i w A8 ma różny przyrost mocy o cały jeden KM i jeden Nm Jak się chciałes bawić w takie rzeczy to auto z turbinką trzeba było nabyć... Mimo wszystko będę śledził ten wątek i jestem bardzo ciekaw efektów Twoich prac nad wyciśnięciem większej mocy - Może się czegoś nowego dowiem to w Niemczech masz różnice jeszcze większą, A8 319nm! http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-preis/audi/audi-a8-28-v6-30v-193hp/
LOKO Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 A ja taki nieuświadomiony byłem Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia
brutus_szczecin Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 A ja taki nieuświadomiony byłem Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia Napewno się tym zajmę, myśle o czerwcu lub lipcu, bo przed tym zabiegiem wydech przelot i końcowy od jakiegoś lepszego producenta. Wkładka K&N i lżejsze koło zamachowe. Wtedy możemy zwirusować
paput Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 A ja taki nieuświadomiony byłem Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia ja też poczekam, jak będziesz kiedyś jeszcze dzwonił to zapytaj jaki zapas w sterwoniku zostawili dla 2.4 165km
brutus_szczecin Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 A ja taki nieuświadomiony byłem Ale żeby było zabawnie to i tak poczekam na wykres z niezależnej hamowni Gratuluję zacięcia i życzę powodzenia ja też poczekam, jak będziesz kiedyś jeszcze dzwonił to zapytaj jaki zapas w sterwoniku zostawili dla 2.4 165km Napewno się rozejrze, pogadam, ale dzisiaj wieczorem wyjeżdżam za granicę i wracam za 2 tygodnie, więc napewno dam znać jak wróce. Jak patrzyłem na niemczech (na szybko) 180ps/262nm ---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:02 ---------- No ładne autko zastanawiam się nad wrzuceniem Q oczywiście przełożenie z drugiego auta... tylko nie wiem jak z kosztami i poziomem trudności, bo mechanikiem to ja okrętowym jestem ---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:07 ---------- jest maszynka plany bogate fajny kolorek taki malo spotykany juz mi sie podoba bede sledzic watek bo zapowiada sie ciekawie
LOKO Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 zastanawiam się nad wrzuceniem Q oczywiście przełożenie z drugiego auta... tylko nie wiem jak z kosztami i poziomem trudności, bo mechanikiem to ja okrętowym jestem Z tego co kojarzę Q i ośka w B5 to całkiem inna buda i taka opcja nie przejdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się