risones Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 jeśli łańcuch ci jeszcze nie hałasuje, to go nie ruszaj. Ja zmieniłbym szklanki (koszt nie taki straszny) a silnik zauważalnie ciszej pracuje. Właśnie chodzi o to, że szklanki nie hałasują mi nigdy tylko łańcuch w zimę grzechocze przez 1 lub 2 sek. po odpaleniu po nocnym postoju, pisałem o tym kilka postów wyżej no tak.....zmieniaj komplet, łańcuch tam się nie wyciąga...tylko pada zawór zwrotny oleju(przez co nie trzyma oleju) i (lub) wycierają się prowadnice łańcucha przy wytartych prowadnicach lub słabym napinaczy nowy łańcuch zrobi się stary po 20tyś. A szklanki też zmień nadchodzi ich koniec. gdzie ten zawór zwrotny się znajduje?
grzes1150 Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 jeśli łańcuch ci jeszcze nie hałasuje, to go nie ruszaj. Ja zmieniłbym szklanki (koszt nie taki straszny) a silnik zauważalnie ciszej pracuje. Właśnie chodzi o to, że szklanki nie hałasują mi nigdy tylko łańcuch w zimę grzechocze przez 1 lub 2 sek. po odpaleniu po nocnym postoju, pisałem o tym kilka postów wyżej no tak.....zmieniaj komplet, łańcuch tam się nie wyciąga...tylko pada zawór zwrotny oleju(przez co nie trzyma oleju) i (lub) wycierają się prowadnice łańcucha przy wytartych prowadnicach lub słabym napinaczy nowy łańcuch zrobi się stary po 20tyś. A szklanki też zmień nadchodzi ich koniec. gdzie ten zawór zwrotny się znajduje? Jest w napinaczu... właśnie do niego jest wpięta 2-pinowa wtyczka.
nA4tan Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Ej ej chłopaki chyba lekko przesadzacie z tymi zamiennikami. W tych silnikach jest taka opcja że jak napinacz jest z czujnikiem to faktycznie tylko aso. Ale jak jest bez to zamiennik robi na przykład febi a nie jest to firma krzak i z tego co wiem w pudełku znajdujesz oryginał ze startym znaczkiem. Jak masz z czujnikiem to zbieraj kase ale jak bez ja bym pobierał febiego zakładałem go w passacie i wszystko było ok a febi kosztuje chyba 800 zł jest róznica.
domialex Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 ori bez czujnika tez gdzies tyle kosztuje...
KICHOL Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Ej ej chłopaki chyba lekko przesadzacie z tymi zamiennikami. W tych silnikach jest taka opcja że jak napinacz jest z czujnikiem to faktycznie tylko aso. Ale jak jest bez to zamiennik robi na przykład febi a nie jest to firma krzak i z tego co wiem w pudełku znajdujesz oryginał ze startym znaczkiem. Jak masz z czujnikiem to zbieraj kase ale jak bez ja bym pobierał febiego zakładałem go w passacie i wszystko było ok a febi kosztuje chyba 800 zł jest róznica. mogę się mylić.....ale w B6 z silnikami 1.8T napinacze z nastawnikami były tylko jednego rodzaju i tylko ASO
krychu Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Witajcie chłopaki. Odświeżę trochę temat. No więc i mnie dopadła ta usterka. Z tym że w ASO koło Poznania dowiedziałem się że zawór sterujący ustawienie wałka rozrządu kosztuje 2,400PLN (jest z napinaczem) Samego czujnika nie sprzedają. Za to w hurtowni w mojej dziurze gdzie mieszkam jest sam czujnik za 1,200PLN i teraz się zastanawiam czy warto ryzykować kupując sam czujnik, czy lepiej od razu kupić zestaw z ASO. Objawy to nierówna praca silnika, nie jakoś mocno ale jest słyszalna oraz delikatne drżenie auta na postoju. Zimny czy ciepły objawy te same. Wersja USA, silnik AMB 170km, 1.8T 2004r w gazie zakładanym ponad rok temu, przebieg około 140tys Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez krychu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się