piotrple 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Podłączyłem wg. schematu jak opisuje fragless1 do AFNa 96 rok - ostatni schemat bezpośrednio przy ECU - wszystkie przewody się zgadzały i po montażu tempomacik śmiga elegancko. Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Witam. Mam problem z tempomatem. Podłączyłem wszystko według pierwszego postu i nic... Zrobiłem jeden mały błąd bo kupiłem manetkę poliftową i tu się zaczęły schody, a mianowicie nie da sie przełożyć jej do przedliftowej bo jak się okazało to jakiś chiński zamiennik który jest inaczej zrobiony. Dodatkowo nie ma oznaczonych pinów. Dodaje zdjęcie jak wyglądają te piny. Mam niby oryginalną kostkę ale w niej jest 10 pinów, a manetka się zaczyna od drugiego. Podłączyłem ja według schematu zaczynając od pinu nr 2 czyli 2 to 1, 3 to 2 itd... Problem jest taki ze w vagu pokazuje 00000, jak włączę tempomat nic się nie dzieje, set to samo tylko jak przesunę plus w lewo to się coś dzieje 00110, ale wskazania też są inne niż w pierwszym poście. Podejrzewam że całkiem źle jest podłączona manetka tylko nie mam pojęcia w jaki inny sposób ją podłączyć. Proszę o pomoc.http://images61.fotosik.pl/746/4d23b6ad3af62279gen.jpg ---------- Post dopisany 13-03-2014 at 00:52 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 21:53 ---------- Problem rozwiązany. Instrukcje wziąłem z innego forum i działa. przydatne strony: wtyczka tempomatu - numery PINów : Techniczne (archiwum) - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Czy ciężko dołożyć TEMPOMAT w passacie B5 ? Możesz pokazać na zdjęciu jak wygląda ten "chiński" zamiennik manetki z tempomatem? Chodzi mi całość złożoną z włącznikiem świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Witam. Mam problem z tempomatem w AHU 98r Mianowicie podłączone wszystko jak w temacie i niby wszystko ok ale tempomat nie działa. Są nieprawidłowe wartości. Zamiast 000011 jest 000001. Co może być nie tak? Może ktoś miał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Rozbierz i przeczyść tempomat. U mnie były podobne problemy. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/regeneracja-manetka-tempomatu-287431/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamdaro 1 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 po rozebraniu i wyczyszczeniu nadal jest to samo co było, moze wie ktos o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 A wystarczyło przeczytać te 4 strony tego tematu. Czujniki przy pedale hamulca i sprzęgła mogą walnięte i dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamdaro 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 robiłem to z kumplem i powiedział ze czujniki pedału hamulca i sprzegła sa oki. nawet po wciśnięciu jednego z pedałów wortości sie zmieniały, ale nie wiem czy na dobre bo ja sie na tym nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Czujniki na sprzęgle i na hamulcu są w porządku. Wartości się zmieniają po wciśnięciu czy to sprzęgła czy hamulca. Więc to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 No to musiałes cos pochrzanic w kablach, kostkach itp. innej opcji nie ma dlaczego rozmawiam z dwoma innymi userami o tym samym problemie? Zrob zdjęcie tak żeby wszystkie kostki na nim były, te w szczelnej puszce gdzie jest komp ecu i z bliska te w które wpiales sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 W tygodniu postaram się wstawić foty. Rozmawiasz z dwoma bo montowaliśmy we dwóch i kolega się wtrąca... Ja tylko aktywowałem vagiem a kolega sobie wszystko podpinał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Obstawiam na 100% że on coś źle podłączył. Potrzebne są zdjęcia kostek z puszki gdzie jest ECU z bliskiim widokiem na kable i normalnym na kostki, zdjecie kostki z kablami przy manetce tempomatu (tej w ktorej jest mostek 4 i 6 pinu). ogolnie chce zobaczyc wszystko w co wpinaliscie sie przy montowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamdaro 1 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Podłączyłem tempomat w swoim audi 1,9 tdi 90km AHU i działa bez żadnego problemu. Z pomocą kilku osób udało sie go uruchomić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartriczkoSM 0 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Witam, przeczytałem wszystko lecz nadal nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie: gdzie podpiąć czujnik sprzęgła ponieważ oryginalnie nie było go w mojej a4 /kiedyś automat/ ? Do której kostki trzeba sie wpiąć? A4 B5 AFN 96' Edytowane 6 Listopada 2014 przez BartriczkoSM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HatefulEvil 2 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Rozumie, że fis nie jest potrzebny do tempomatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Fis nie ma nic wsólnego z tempomatem w tym modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HatefulEvil 2 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) WTF is that? http://allegro.pl/pompka-tempomatu-audi-a4-b5-811907325-i5003418314.html i jeszcze jakieś sterowniki widziałem, czy to jest potrzebne do automatycznej skrzyni? Edytowane 18 Stycznia 2015 przez HatefulEvil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy 1 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Tempomat juz zamontowany według rozpuski z pierwszego posta na kompie wszystko bangla jak podane. Wielkie dzięki dla autora za ten temat [emoji106] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkom 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A ja mam pytanie co trzeba zrobić żeby założyć tempomat w przed lifcie w benzynie 1.6 ADP - wiem, że to gra nie warta świeczki pewnie ale pytam z ciekawości. Jak poradzić sobie z przepustnica na linkę w tym przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek * 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Witam Panowie, chciałbym założyć sobie tempomat, ale mam mały problem.Mianowicie mam wersję przed liftową czyli muszę przełożyć manetkę z wersji poliftowej. Oglądając zdjęcia np.na allegro nie widzę w tych manetkach tego kawałka 6 przewodów wychodzących z tyłu manetki z gniazdkiem na koske, przez to mam pełną dezorjętacje co mam kupić. Pomóżcie proszę za miesiąc jadę na urlop było by super gdyby tempomat działał. Panowie jeszcze raz wracam się o pomoc mianowicie 5 pin z tempomatu mam przeciągnąć do skrzynki bezpieczników,a drugi że skrzynki pod ECU,i tu moje pytanie czy gdzieś po drodze mam podłączyć zasilanie +12V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidovv 0 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Mam pytanie założyłem wszystko zgodnie z instrukcją i mam problem. Vag nie pokazuje mi w logach 1 gdy wciskam przycisk SET, inne z manetki + i - są ok jedynki pojawiają się. Sprzęgło i hamulec też pokazuje w logach poprawnie może jakiś kabel źle podłączyłem do ECU. Już znalazłem problem odłączyłem akumulator na 5 min i jakieś dziwne parametru pokazało mi w VAG-u co się okazało manetka była w środku zanieczyszczona. Rozebrałem manetkę napsikałem IZOPROPANOL-u w sprayu resztę wydmuchałem POWIETRZEM w sprayu. Zaraz zrobiłem jazdę próbna. Wszystko działa, koszt całkowity 117zł. Edytowane 8 Lipca 2015 przez davidovv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się