fred123411 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Zaóważyłem że jak dodaję gazu tak do 3tys obr to pod tapicerką(nie wiem skąd dokładnie) słuchać dziwny odgłos przelewającej się wody. Dodam że auto od pewnego czasu słabo grzeje na ustawionym ogrzewaniu na max. Gdy odkrecam korek zbiorniczka wyrównawczego jest dykniecie, ale nie od ciśnienia tylko podciśnienia(takie jakby zassanie powietrza) Co to może być? 1
emay Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 podpinam sie pod pytanko tez tak mam ale tylko na chlodnym silniku od 2 do 3 tys obrotów. 1
pawelwor Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Sprawdź czy nie słychać chlubotania przy podszybiu na prawo od akumulatora (stojąc przodem do szyby czołowej), czyli w nagrzewnicy, która może po prostu zakamieniona jest.
danielom Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 albo zapowietrzony uklad, albo przeszla uszczelka pod glowa, albo wystarczy wyczyscic nagrzewnice.
fred123411 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Wyczyścić nagrzewnicę, tylko jak sie do niej dokopać? Mi chyba troche płynu ubywa, ale temp pokazuje cały czas 90.
danielom Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 jak otworzysz maske masz na podyszbiu taka harmonijke zsuwasz ja i pod tym masz 2 weze, dolot i powrot z nagrzewnicy. Podpinasz sie innym wezem pod dolot i robisz sobie spust od wylotu do jakiegos wiadra itp. na poczatek pod cisnieniem mozesz z weza ogrodowego tam zapodac wody zeby wycislo co luzne. jak nie wyleci za wiele i bedziesz widzial ze woda na powrocie nie wylatuje z takim samym cisnieniem jak dajesz z weza to nadal zapchana, wtedy jakis srodek na kamien lub cos podobnego i wpuscic tam i znow plukac. ---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:17 ---------- http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=133263&c=114&f=9
Kędzior Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 odgrzeje temat, panowie dzialaliscie cos z tymi objawami? minely?
pawelwor Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Wymieniłem nagrzewnicę i minęło :-)
Kędzior Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 a probowales ja czyscic tak jak danielom mowil?
pawelwor Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Nie chciało mi się, a i tak parownik musiałem wymienić
Kędzior Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Nie chciało mi się, a i tak parownik musiałem wymienić duzo zabawy przy takiej wymianie? jakie mniej wiecej ksozta?
pawelwor Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Jak nigdy nie robiłeś to 2 dni przynajmniej Cały kokpit w środku trzeba zdjąć.
Kędzior Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Jak nigdy nie robiłeś to 2 dni przynajmniej Cały kokpit w środku trzeba zdjąć. o fak to niezle ;/
lejo1992 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 odkopuje kotleta. Jak prawidłowo odpowietrzyc układ. Czysciłem nagrzewnice i mam wlany nowy płyn. No i ile w AFNie powinno tego płynu być???
Nelson Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Około 4.5 litra. Ja zawsze przechylam auto, tak aby komora silnika była niżej niż tył auta. Odpalam auto i wlewam płyn. Po osiągnięciu temperatury roboczej silnika, termostat otwiera się i należy dolewać płynu, aż do miarki maximum. Układ powinien się sam odpowietrzyć, po jednym dniu. Wtedy uzupełniamy ubytki płynu.
pawel1806 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 U mnie w pasku tez jest to samo, wody nie ubywa, nie miesza oleju z wodą, grzać grzeje więc uznałem że tak musi być w tym modelu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się