domjenick 18 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 myslaem o przyblizeniu do takiego dzwieku- http://pl.youtube.com/watch?v=pcnvTNmrgPo&feature=channel_page http://pl.youtube.com/watch?v=73dP_-GKv-w&feature=channel_page albo takiego,ale to chyba mozna osiagnac tylko wymiana tlumika calego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Na początek wywalić kata, usunć środkowy i zapodać końcowy Milltek lub Remus, Sebring itp. Oczywiście takiego dźwięku nie uzyskasz z silnika R4, ale może być ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Na początek wywalić kata, usunć środkowy i zapodać końcowy Milltek lub Remus, Sebring itp. Oczywiście takiego dźwięku nie uzyskasz z silnika R4, ale może być ciekawie. po wywaleniu kata-lipa z przegladem,bo w anglii pierwsze co na przegladzie ,to sonda w rure...ale srodkowy-czemu nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nie wiem jak czujesz się finansowo, ale polecam końcowy zmienić na coś porządnego. Ceny nowych odstraszają, ale dźwięk radykalnie się zmienia. Jak na wyspach ze szrotami? Chyba lepiej niż u nas? Można wyrwać przyzwoite graty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nie wiem jak czujesz się finansowo, ale polecam końcowy zmienić na coś porządnego. Ceny nowych odstraszają, ale dźwięk radykalnie się zmienia. Jak na wyspach ze szrotami? Chyba lepiej niż u nas? Można wyrwać przyzwoite graty? pewnie,ze mozna,tylko trzeba obserwowac czesto,bo wszystko,co lepsze od razu termity rozbiora,po prostu trzeba czesto obserwowac i brac jesli jest,ostatnio jak bylem,widzialem fajne fele 18'',ale byly tylko trzy,wiec nie wiadomo,czy warto,bo czwarta kompletnie zniszczona,a,bo to wiesz po jakim dzwonie to bylo...tlumiki,turbinki i inne akcesoria,jak lampy,plastiki,juz rozebrane i leza na polkach wycenione...wiec jak trafisz-to masz...ostatnio znalazlem ogromny szrot,auta posegregowane markami,ale nie mam teraz czasu,zeby sie tam wybrac,ale musze ,bo i zamek do schowka,a to kratka nawiewu pekla,a to gumowy trojnik i mam liste,tylko czekam na jakas sobote,jak zona wolne bedzie miala i wale,bo w normalna sobote-do 12 i zamkniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 ale srodkowy-czemu nie... Odradzam usuwanie/wybebeszanie środkowego bez zmiany końcowego - to gówno daje, poza wkórzającym pierdzeniem/ryczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 czyli lepiej zainwestowac w cos firmowego,ale sprawdzonego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 podepnę się również pod tema, otóż: mam silnik 3,0V6 (ASN) są tam oczywiście 2 katy i 4 sondy:( jedna przed druga zaraz za katem. Zastanawiam się jak wyczaić, że katy są już zapchane? Auto ma 142kkm, 40kkm na LPG. Jeżeli się okaże, że są do wymiany, to czy: 1. lepiej je wyciąć i wspawać rurkę czy wybebeszyć środek kata i zostawić obudowę? 2. jak zachowają się sondy, czy nie będzie wariacji ze składem mieszanki, checka na cyferblacie itp? 3. rozumiem, większego hałasu raczej nie będzie 4. jak ze smrodem z tylnych rur? Jeżeli ktoś z was rezeł to w ASN chętnie poczytam opinie i porady. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 1. w żadnym wypadku, tylko prosta rura 2. będzie check na desce 3. będzie bardziej basowo 4. taki jak w fiacie 125p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 1. w żadnym wypadku, tylko prosta rura 2. będzie check na desce 3. będzie bardziej basowo 4. taki jak w fiacie 125p Poziek, 1. dlaczego rura? nie wybebeszenie? 2. nie da się tego checka jakoś obejść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 1. w żadnym wypadku, tylko prosta rura 2. będzie check na desce 3. będzie bardziej basowo 4. taki jak w fiacie 125p Poziek, 1. dlaczego rura? nie wybebeszenie? 2. nie da się tego checka jakoś obejść? Bo jak wybebeszysz to będzie dzwoniło to raz a dwa spaliny będą się rozprężały w tym miejscu potem znowu będzie zwężenie - bez sensu check da się obejść: trzeba jechac do np. www.unitronic.pl albo do compsport albo do CTV żeby wyłączuli w ECU wskazania 2 sond lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 a czy za pomocą Vaga można te wskazania sondy samemu wyłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 a czy za pomocą Vaga można te wskazania sondy samemu wyłączyć? kasować co 2 dni tak ale wyłączyć nie...to można zrobic jedynie ingerując w ECU [br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 15:45_________________________________________________jak mówiłem odezwij się do CTV i daj znać czy ogarnie temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 a czy za pomocą Vaga można te wskazania sondy samemu wyłączyć? kasować co 2 dni tak ale wyłączyć nie...to można zrobic jedynie ingerując w ECU [br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 15:45_________________________________________________jak mówiłem odezwij się do CTV i daj znać czy ogarnie temat ok, naczytałem się trochę o ciężkim kontakcie z CTV, więc nie wiem czy się to uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 zmienił się...podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 zmienił się...podobno to nieprawda :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalem18 0 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 I jak najbardziej nie prawda jest ze pojawi sie check na desce ... zrobilem to samo u siebie w ASN pol roku temu, tez mowili mi ze bedzie check a tu nic....sa jakies glupie bledy na komputerze ale check nie wyskakuje na desce. Co to smrodu po czesci sie zgodze, ale kolejna zaleta to osiagi, mierzylem ja kilka razy i zamiast fabrycznego 6,9 do 100km/h ma 6,2-6,3 wiec chyba sie oplaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkog 0 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 czym mierzyłęś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
201ty 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Podepnę się pod temat. Znajomy wyspawa mi rurę w miejsce katalizatora. Będzie to kompletna rura z flanszami i miejscem na sondę. Ma ktoś może jakiś rysunek z wymiarami sporządzony, co bym mu mógł przekazać? Czy trzeba to raczej pasować na "żywo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Zobacz w temacie "Jak pomóc turbinie?". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się