Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


krzyniek

Rekomendowane odpowiedzi

czyli kupiłeś manetke z przed liftu

tak właśnie... dokładnie z eSki 97r.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 21:00_________________________________________________doszedłem do tego :naughty:

poniżej link do tutorialu dla potomnych :decayed:

http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/all_b5_montaz_manetki_przedliftowej_do_polifta_problem_z_kierunkowskazami-t108590.0.html;new#new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewałkowałem ten wątek parę razy i mam takie pytanko ma ktoś schemat podłączenia tempomatu przy ecu od avf??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko.Czy do AFN 96rok mozna tez to zamontowac??

Po za tym http://moto.allegro.pl/item861425323_audi_a4_d0_98_manetka_swiatel_tempomat.html

co trzeba jeszcze kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko.Czy do AFN 96rok mozna tez to zamontowac??

Po za tym http://moto.allegro.pl/item861425323_audi_a4_d0_98_manetka_swiatel_tempomat.html

co trzeba jeszcze kupic

podejdzie

a w wątku jest już kilka razy pisane co trzeba kupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopy macie ten schemat do ecu do avf??[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 20:47_________________________________________________krzynek poratuj, bo ty coś napominałeś że masz schemat do pompowtryska na ecu może będzie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba1-2 ja na moim papierowym schemacie mam tylko takie podłączenie

Z manetki 4 i 6 łączymy z 38 pinem kostki z ecu

3 z 57------II---------

2 z 75 ------II----------

Biały z 76 -------II---------- ( i tu jest pewien problem bo biały to w wiązce to

jest zasilający, ale pozostał nam pin nr 1 z manetki więc to pewnie o niego chodzi i on idzie na 76 )

[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 09:26_________________________________________________właśnie znalazłem jeszcze na necie takie samo podłączenie jak wyżej (w passacie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wiem że pewnie to jest z 20 razy w poście ale jeszcze raz proszę o podanie mi czy ten sposób podłączenia będzie dobry dla mojego auta.

1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej

2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej

3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej

4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej

5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) ?? 1 rzad 13 pin od lewej

6 mostek z 4

niedawno montowałem fis i jakoś mi się udało, ROzbierając ecu widziałem tam jakąś białą kostkę ale nie wiem czy ryzykować, słyszałem że mam bezpośrednio w ECU się wpiąć. Czytałem wątek już z pięć razy, i jakoś nie dowiedziałem się jednoznacznie jak to ma być. Nie chcę spalić ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wiem że pewnie to jest z 20 razy w poście ale jeszcze raz proszę o podanie mi czy ten sposób podłączenia będzie dobry dla mojego auta.

1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej

2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej

3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej

4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej

5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) ?? 1 rzad 13 pin od lewej

6 mostek z 4

niedawno montowałem fis i jakoś mi się udało, ROzbierając ecu widziałem tam jakąś białą kostkę ale nie wiem czy ryzykować, słyszałem że mam bezpośrednio w ECU się wpiąć. Czytałem wątek już z pięć razy, i jakoś nie dowiedziałem się jednoznacznie jak to ma być. Nie chcę spalić ecu.

wpinasz się w kostki które są przy ecu... wszystko inne jest już napisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kostka brązowa czy beżowa. NO i czy kolory kabli wychodzącej z kostki od manetki powinny sie pokrywać z kolorami w kostkach przy ecu. Manetka z tego samego roku.

1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARN.

w tym miejscu ja mam przewód czerwono biały ciekawe czy to ten.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 11:36_________________________________________________Dziekuje za pomoc w podłączeniu wszystko śmiga!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kostka brązowa czy beżowa. NO i czy kolory kabli wychodzącej z kostki od manetki powinny sie pokrywać z kolorami w kostkach przy ecu. Manetka z tego samego roku.

1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARN.

w tym miejscu ja mam przewód czerwono biały ciekawe czy to ten.[br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 11:36_________________________________________________Dziekuje za pomoc w podłączeniu wszystko śmiga!!!!

i trzeba było tak dramatyzować? :naughty:

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda??

w benzynie to nie jest takie proste jak w tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda??

w benzynie to nie jest takie proste jak w tdi

jeśli ma pedał gazu na potencjometrze (a zakładam że tak jest :naughty:) to jest tak samo proste jak w tdi :wink4:

ps. wystarczy sprawdzić to nic nie kosztuje :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ja mam po lifta 1999 rok 2.4 benzyna automat tiptronik i slyszalem ze u mnei wystraczy manetke zamontowac i aktywowac vag i tyle czy to prawda??

w benzynie to nie jest takie proste jak w tdi

jeśli ma pedał gazu na potencjometrze (a zakładam że tak jest :naughty:) to jest tak samo proste jak w tdi :wink4:

ps. wystarczy sprawdzić to nic nie kosztuje :wink4:

no chyba że tak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...