Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzięki za odpowiedz, przyjdzie mi manetka z kostka i wiazka to będę rozbierał;) obym nic nie spier.. a ma ktoś namiar na kogoś z tym vag comem by mi to uruchomić okolice sosnowca katowic dąbrowy ?

Opublikowano

to 3 minuty roboty - podjedź na spota to ci to chłopaki ogarną.

Sprawdzałeś czy masz białą kostkę?

Opublikowano

Witam

Podlaczylem u siebie tempomat ale niestety nie dziala podczas jazdy. Mam polifta z silnikiem AHU i jest biala kostka wiec podlaczalem wedlug schematu z biala kostka.

VAG nie pokazuje zadnych bledow.

Oto co pokazuje kanal 06 (numery od 1 do 4 to kolejne okienka w ktorych sa wyswietlane wartosci)

wylaczony

1. 0 ---wskaznik predkosci km

2. 000

3. 000000

4. 0.0

po wlaczeniu

1.0

2.000

3.000011

4.1.0

Aufn(+)

1.0

2.000

3.001011

4.1.0

Fix(-)

1.0

2.000

3.000111

4.1.0

Pedal sprzegla

1.0

2.100

3.100011

4.1.0

Hamulec

1.0

2.011

3.010011

4.17.0

Czy ktos moglby mi pomoc w tym czy te wartosci sa poprawne? I jak powinno wygladac okienko w ktorym pojawi sie ze tempomat zostal aktywowany? Jakas litera G pojawila sie. W jaki sposob zdezaktywawc tempo zeby zniknela ta literka?

Opublikowano

wartości wydają się być poprawne,

literka G pojawia się w opisie silnika po wejściu "01 engine" : "1.9...................G...."

Dezaktywacja tak samo jak aktywacja tylko kod 16167 (jeśli dobrze pamiętam)

przy jakiej pred próbowałeś włączyć tempomat ?

Opublikowano

Kieruj się tym:

006 System kontroli trakcji (CCS)

1) Aktualna prędkość [km/h]

2) Monitorowanie pedałów

X X 1 włącznik światła hamowania F

X 1 X włącznik pedał hamulca F47

1 X X przełącznik pedału sprzęgła F36

3) ustawienia przełączników CCS

X X X X X 1 CCS ON (włączony)

X X X X 1 X CCS OFF (wyłączony)

X X X X X 1 zmniejszenie prędkości

X X X X X 1 Resume / zwiększenie prędkości

X 1 X X X X wciśnięty pedał hamulca

1 X X X X X naciśnięty pedał sprzęgła

4) stan CCS

0 Jednostka sterująca z funkcją CCS

1 CCS off

2 Zwiększenie

4 Zmniejszenie

8 Resume

16 Hamulec wciśnięty

32 Trzymaj prędkość

64 Ignoruj

128 Ignoruj

255 Moduł sterowania bez funkcji CCS

Opublikowano
Kieruj się tym:

4) stan CCS

0 Jednostka sterująca z funkcją CCS

1 CCS off

2 Zwiększenie

4 Zmniejszenie

8 Resume

16 Hamulec wciśnięty

32 Trzymaj prędkość

64 Ignoruj

128 Ignoruj

255 Moduł sterowania bez funkcji CCS

Czyli z tego wynika ze chyba mam cos zle podlaczone bo tempomat jest u mnie ciagle wylaczony. Poniewaz pojawia sie 1 w ostatnim okienku.

---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ----------

A czy jak tempomat jest wlaczony to nie powinno byc 000001? bo u mnie jest 000011.

---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

Tempomat juz zagadal. Aktywowalem go jeszcze raz i podczas jazdy sprawdzalem jakie wlaczaja sie wartosci. Po wlaczeniu tempomatu byla wartosc 32 w ostatnim okienku i oczywiscie wszystko dzialalo. Dzieki za odpowiedzi.

Opublikowano

a coś się tak uparł na manetkę i wiązki z passata ?

to ma być do passata czy a4 ?

jak do a4 to szukaj takiej manetki AUDI A4 B5 FL PRZEŁĄCZNIK KIERUNKOWSKAZÓW ŚWIATEŁ (2724568249) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (ta będzie dla Ciebie idealna jak masz auto z 2000r) w tej aukcji są dobre foty i wszystko widać, jakie manetka musi mieć wyjśćia na kosti, nr manetki itd

Opublikowano

rafiii48 musisz zakupić:

- manetka (odpowiednia pod rocznik twego auta, ty masz poliftowe więc: 4D0 953 513 P 01C

- wtyczka do manetki 443 971 635

- PINy do wytczki 443 971 635 to jak przewód 000 979 117 (lub 000 979 117E) - 3 szt. (przewody będą miały na obu końcach odpowiednie PINy, należy je rozciąć i będziesz miał 6 PINów potrzebnych do wpięcia w 443 971 635)

- PINy do białej kostki jako przewody 000 979 012 (lub 000 979 012 E, lub 000 979 012 EA) - 2 szt. (łącznie 4 PINy)

w tym momencie politujesz 4 przewody 000 979 117 z 00 979 012 i zostnie ci jeden przewód idący z wtyczki przy manetce

masz 2 wyjścia:

a) puszczasz go w okolice bezpieczników w elektronicznym kupujesz bezpiecznik na przewód i podłączasz pod +12V po włączeniu stacyjki (mając miernik łatwo i szybko namierzysz taką listwę zasilającą za bezpiecznikami)

B) puszczasz przewód do bezpieczników i tam wpinasz go w bezpieczniki jak fabryka przewidziała - bądą potrzebne jeden lub 2 PINy aby się tam wpiąć a potem połączone zostaną bezpiecznikiem mini ISO. (jeśli w bezpiecznikach korzysta się z listwy zasilającej +12V po stacyjce potrzebujesz jeden PIN jaśli nie to potrzeba 2 PINy i ten drugi trzeba odprowadzić do listwy +12V po stacyjce jak w podpunkcie a)

Opublikowano
wychodzi na to że połowa aukcji na allegro i na ebauy jest żle poopisywana. Na zdjęciach widać wyraźnie że w Audi wszystkie piny są okrągłe natomiast w VW płaskie. niby niewielka różnica ale informacja dosyć cenna.

są okrągłe, manetka jest inna, wtyczka jest inna itd jednym słowem to nie to czego szukasz.

Opublikowano
a coś się tak uparł na manetkę i wiązki z passata ?

to ma być do passata czy a4 ?

jak do a4 to szukaj takiej manetki AUDI A4 B5 FL PRZEŁĄCZNIK KIERUNKOWSKAZÓW ŚWIATEŁ (2724568249) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (ta będzie dla Ciebie idealna jak masz auto z 2000r) w tej aukcji są dobre foty i wszystko widać, jakie manetka musi mieć wyjśćia na kosti, nr manetki itd

Dobra cena ja bym brał - mi na forum udało się znaleźć manetkę z anglika i dostałem też wiązkę od manetki zapłaciłem cos koło 120 zł , plusem wersji z anglika są napisy nie po niemiecku :P

Opublikowano
Coś mi te okrągłe piny tutaj się nie podobają. Ja mam wątpliwości, cena dobra ale czy manetka właściwa ?

Polift ma na pewno okragle piny. Sam taka wstawialem. Ja za swoja manetke razem z manetka do Fisa placilem cos okolo 140 zl.

Opublikowano
Coś mi te okrągłe piny tutaj się nie podobają. Ja mam wątpliwości, cena dobra ale czy manetka właściwa ?

może Ci się nie podobać.... do auta z 99-01 jest to na pewno taka manetka i nie inna. ale wybór należy do Ciebie.

Opublikowano

Manetkę szukaj w używce a resztę ... nic trzeba kupić.

Opublikowano

Witam chlopaki... dosyc spora ta lekturai nie wiem w co wierzyc a w co nie :)

czy do mojego autka moge zalozyc sobie tempomat?

A4 1.8 Turbo.. AEB... przedlift? aaa i komp moj ma 5 wtyczek?

Jakas konkretna manetka ma byc? bo nie moge wiekszosci zdjec otworzyc bo juz przeterminowane.. :)

prosze o kilkapodpowiedzi i sugestii :)

dziekuje :)

Opublikowano

podstawowe pytanie - jeśli masz gaz na linkę to samo dołożenie manetki nie wystarczy bo potrzebny jest jeszcze servomotor do sterowani przepustnicą

Opublikowano

aha czyli d*pa bo mam linke do gazu :/

Opublikowano

szukaj na allegro lub na forum na pewno trafia się czasem cały komplet do linki na gaz

Opublikowano

taaa tylko kasa pewnie duza :)

Opublikowano

poprawka tam nie ma servomotoru tylko pompka podcisnienia bo przepustnica przez temomat jest sterowana gruchą na podcisnienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...