lysy1991 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 A po co ci ta wiązka? Przecież wystarczy ci tylko 5 kabli po około 1,5 metra każdy i jeden krótki do zmostkowania 4 i 6 pinu kostki przy manetce, wpinasz sie czterema kablami do bialej kostki i pozostalym piątym do pomarańczowej i obie znajdują sie w obudowie ECU wg schematu na pierwszej stronie, adaptacja w vag i tyle
Neemzi Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 ok dzięki za info, jak tylko wrócę do domu zabieram się za szukanie tej wiązki. Wielkie dzięki, niektórzy spece by spławić klienta, bo im się nie chce są powalający. Pozdrawiam.
rycerz_83 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Zmontowane z tym, że po wybraniu opcji: AUS - pojedyńcze użycie dostaje kod 000000 (taki jak AUS - użycie i przetrzymanie) zamiast 000001, które to jest w instrukcji. Pomimo to tempomat działa chyba ok. Natomiast po montażu wszystkiego mam problem z kierownicą - ciężko chodzi. Przed demontażem kierownicy chodziła ok bez problemów, co mogłem zepsuć przy montażu? Coś za mocno skręcone czy może to być problem elektroniczny, który mógł powstać podczas dolutowywania się do przewodów/
Labiel Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nic nie trzeszczy jak kręcisz kierownicą?
rycerz_83 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nic, tylko to ze chodzi ciezej niz chwile wczesniej.
lysy1991 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Zmontowane z tym, że po wybraniu opcji: AUS - pojedyńcze użycie dostaje kod 000000 (taki jak AUS - użycie i przetrzymanie) zamiast 000001, które to jest w instrukcji. Pomimo to tempomat działa chyba ok./ Miałem to samo. Zrobiłem to co w tym temacie z linku poniżej i wszystko gra http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/regeneracja-manetka-tempomatu-287431/
adamspeed01 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 witam. Też sobie założyłem tempomat do AFN 99r. Z opisu wynikało by piny manetki 4 i 6 wpiąć w kabel w pin 10 białej wtyczki. U mnie jednak w miejscu pinu 10 było puste miejsce. Wpiąłem się w pin 11 białej wtyczki kabel czarno-żółty. Resztę kabli według poniższego opisu. Wszystko działa ok, może komuś się przyda. jeżeli nie mamy wiązki: pin w kostce manetki pin w białej kostce 6 łączymy z 4 -----------------> 10 ((wpiąłem w pin 11, czarno-żółty kabel)) 3 ------------------------> 9 2 ------------------------> 8 1 ------------------------> 7 5 (zasilanie) ----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce!
Banan Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Bo po pinie 9 jest puste miejsce i dopiero jest 10 tak te wtyczki są skonstruowane
adamspeed01 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Bo po pinie 9 jest puste miejsce i dopiero jest 10 tak te wtyczki są skonstruowane aha, no to teraz już wiem, dzięki
kuba1989 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Polecam gorąco wlutowac sie z kablami w kostke przy ecu zaoszczedzi to duzo czasu i nerwów. Dziś tempomat podlączony i dziala jak trza.
Labiel Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Każdy woli żeby było jak ori ale czy gra warta świeczki? Ja ostatnio poprawiałem grzane lusterka. Z jednej strony wpiąłem się w kable a z drugiej bawiłem się we wpinanie pinów w kostkę i to właśnie przerabiałem bo pojawiły się jakieś niełączenia. Olałem to i zrobiłem tak jak z drugiej strony - lutowanie i wpięcie bezpośrednio w kable.
UkasZS Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 czy ma ktoś może namiar gdzie mogę kupić wtyczkę najlepiej razem z wiązką ? Albo orientuje się ile te graty kosztowałyby w ASO ? Manetka to nie probelm, pełno tego na allegro, gorzej z przyłączami. Mój silnik AFN 1.9 110KM. Rocznik 2000
Banan Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 czytałeś drugi post? masz tam numery kostki i przewodów , ceny znajdziesz w necie
Banan Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Banan podaj namiar gdzie widziałeś wiązkę ? Możesz uściślić pytanie?
Klejk Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 chlopaki z innej beczki... pacjent to a4 b5 98rok czyli po pierwszym lifcie... z silnikiem 1.8 turbo AEB.. z przepustnica manualna.. co dalej to model z USA... z przepustnica manualna.. i teraz jest problem z tempomatem.. nie dziala on wogole.. i teraz pytanko jak go zdiagnozowac.. bo wszystki instrukcje ktore znalazlem nie pomagaja.. czy dla sterownika z manualna przepustnica sa jakies inne bloki? badz inaczej sie to koduje? juz mi powoli sie pomysly koncza
Banan Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie sprawdzisz tego vagiem. Jest sterownik za schowkiem pasażera , pompka podciśnienia pod abs-em , grucha przy przepustnicy itd. Kolega Arkadiush też z tym walczy - mam jakieś schematy , przpomnij się jutro wieczorem i wyślij mail na pw
Klejk Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 taaa to wszystko wiem i wszystko w aucie jest nawet sterownik byl podmieniany z innego auta w ktorym dziala tempomat i bez efektow.. :/
Banan Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Manetka przeszczona? Podepnij pompke na krótko zobacz czy zasysa.
Klejk Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 manetka nie byla czyszczona.. ale sprawdzalismy przy sterowniku na kostce i wszystkie sygnaly dochodza.. oo a pompke jakby mozna bylo sprawdzic? zeby tam sie dostac to trzeba zwalac pompe ABS?
Banan Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Wystarczy wpiac 12v w kostkę po odpieciu sterownika - ale ktory pin to w schematach trzeba sprawdzic. Z tego wiem Arkadiush wział te 12 v z lampki schowka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się