Labiel Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Ja tam żadnego G nigdzie nie widziałem. Tempomat działał zaraz po podłączeniu. Dodatkowo działa od 30km/h a teoretycznid powinien od 40km/h.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 koledzy to w benzynowcach też da radę wrzucić tempomat
wesz82 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 koledzy to w benzynowcach też da radę wrzucić tempomat Przeczytaj cały temat a znajdziesz odpowiedz ze da ale są wieksze problemy
Banan Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Ile razy można to samo pisać - masz elektroniczną przepustnicę ( EPC na zegarach przed odpaleniem ) dokładasz jak w dieslu
xXPiotrekXx19 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 sory przeczytam temat ale nigdy nie czytałem bo myślałem że to nie wykonalne jest w benzynach. jeśli chodzi to tak przy odpalaniu mam na zegarach epc i całkowicie elektroniczną przepustnicę
Labiel Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 sory przeczytam temat ale nigdy nie czytałem bo myślałem że to nie wykonalne jest w benzynach. jeśli chodzi to tak przy odpalaniu mam na zegarach epc i całkowicie elektroniczną przepustnicę To kupujesz lewą stronę pająka, dokładasz i cieszysz się tempomatem.
wesz82 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Wielkie szacunek za opis krok po kroku:decayed: Zaoszczędziłem 300zł Banan Twój link był przełomowy bo za ciula nie idzie przeczytać który pin jest który:grin: Dla potomnych: Ja odkręciłem wycieraczki ,potem podszybie,jest większy dostęp. Odkręciłem listwę na której znajdują się kostki w tym biała i jest lepszy dostęp. Oczywiście należy poodpinać te kostki wraz z dolną obudową. U mnie po adaptacji jak i przed jest literka G ale po literce S. Plus po stacyjce dałem nie ten stały czerwony a zółto-czarny gruby kabel który idzie pod pod deskę i jest przykręcony na zwykłą śrubkę Nie lutowałem,wsio po kostkach zrobione jak fabryka. Ktoś podpowie jak dokładnie włożyć spinki w miejsce bezpieczników???
Labiel Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Ktoś podpowie jak dokładnie włożyć spinki w miejsce bezpieczników??? Tam masz taką fioletową część. Musisz całość delikatnie odsunąć. Ciężko to opisać. Jak byś spojrzał w puste miejsce to byś widział że część gniazda jest przesłoniona przez tą fioletową część, która stanowi zabezpieczenie.
wesz82 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Pojadę do elektro niech mi pokaże bo teraz jeżdżę z bezp wystającym z pod osłony bezp:decayed: Dla potomnych: A zeby wpiąc nowe piny odbezpieczamy osłonę bezp od strony kokpitu(góra,dół)na zatrzaski i tak od przodu patrzac(tam gdzie są zawiasy do wcześniej wspomnianej obudowy bezp) jest różowa kostka,nalezy ją podważyć i lekko pociągnąć do siebie i wtedy można wpiać się w piny mini bezp zaś od spodu są dwie mniejsze różowe kostki które blokują bezp w wersji normalnej. Ja wpiołem się w mini ale nie w ten podany w temacie,wybrałem pierwszy łatwiejszy do dostępu.
mo2 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Panowie, stałem się szczęśliwym ? posiadaczem wiązki widocznej na zdjęciu. Zacznijmy od tego czy będzie toto pasować do mojego poliftowego afn'a Sprawdzeniem poprawnego połączenia pinów zajmę się później.
Banan Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Powinna pasować , musiałbyś porównać na aucie czy w tej przelotce są wszystkie inne piny.
mo2 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Ciekawi mnie tylko jedna rzecz.W sumie nie znalazłem w temacie zdjęcia kostek wchodzących do ECU a te moje wyglądają jak dopasowane do siebie wtyk i gniazdo. Rozumien, że tak ma być ?
Banan Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Masz przygotowana przedłużkę z wtyczkami które już są w aucie - pewno po to żeby się wpiać bez bawienia się w pojedyńcze piny. Ta po lewej wtyczka jest w aucie od strony silnika a gniazdo po prawej jest od strony deski rozdzielczej.
mo2 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 To rozumiem. Zastanawia mnie tylko to gniazdo na środku zdjęcia Logicznie rozumując też się wpina do ECU ? Ciekawe jest to że pasuje do tej wtyczki po lewej
Banan Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Ciągle nie rozumiesz widzę - czarna do manetki , biała lewa do wiązki deski , biała prawa do wiązki z ecu. Normalnie masz kostkę manetki i kable z pinami które wpinasz w biała kostkę od strony deski - ty masz gotową jakby "złodziejkę"
mo2 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Już jasne ! Byłem przekonany , że w ECU jest wolne gniazdo na wiązkę od tempomatu Dzięki za łopatologiczne wyjaśnienie i zazdroszczę cierpliwości.
Banan Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Dlatego pisałem że trzeba sprawdzić w aucie bo czasem inne przewody idą tą biała kostką
SnOOpie Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Koledzy czy dla każdego silnika zasilanie manetki jest pod pinem 5? Bo z dwóch opisów jakie znalazłem dla mojego silnika AHU wynika, że zasilanie jest pod pinem 1. Dlatego teraz mam mętlik w głowie, a wątek przeczytałem już dwa razy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się