Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Analiza logów - 1,9 TDI AGR - Audi A3 '99


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o sprawdzenie logów. Silnik AGR. Pojawia się notlauf i odcina moc przy ok 3 tys. obr. (ale nie zawsze, choć raczej nie ma mocy jak powinien). Na dole wkleiłem błąd ze sterownika silnika. Logi nie wszystkie udało się zrobić przy temp.>80st bo wygląda na to że padł termostat. Przy postoju dogrzewa do ponad 80 stopni - przy gazowaniu też, ale już podczas jazdy silnik się wychładza (pewnie termostat jest ciągle otwarty na dużym obiegu, chłodnicy).

LOGI:

STATYCZNE:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75263.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75268.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75264.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75262.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75266.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75267.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75265.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75261.html

STATYCZNE - BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75271.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75270.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75269.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75272.html

DYNAMICZNE:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75276.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75275.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75279.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75274.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75277.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75273.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75278.html

Tuesday,06,March,2012,23:42:18:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 018 AK

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2141

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06313

VCID: 5FC6A122B1678AE4

1 Fault Found

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Opublikowano

Najpierw popatrz na turbosprężarkę w swoim silniku bo sterownik masz z silnika ALH gdzie jest turbo ze zmienną geometrią a w AGR jest zupełnie inne więc pewnie masz silnik ALH i siada siłownik podciśnienia przy turbo lub przycina się zmienna geometria turbosprężarki.

Opublikowano

Racja, silnik to ALH - moja pomyłka przy oznaczeniu i wpisałem AGR.

Czy jest jakaś metoda sprawdzenia tego siłownika (gruszki?)?

Opublikowano

odkręcasz od podstawy i poruszasz całą gruszką z wodzidłem i widzisz czy sie przycina czy nie.

A jak nie to kawałek węża zakładasz na gruszkę a z drugiej strony ssiesz ustami:facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...