Tom_s Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Proszę o sprawdzenie logów. Silnik AGR. Pojawia się notlauf i odcina moc przy ok 3 tys. obr. (ale nie zawsze, choć raczej nie ma mocy jak powinien). Na dole wkleiłem błąd ze sterownika silnika. Logi nie wszystkie udało się zrobić przy temp.>80st bo wygląda na to że padł termostat. Przy postoju dogrzewa do ponad 80 stopni - przy gazowaniu też, ale już podczas jazdy silnik się wychładza (pewnie termostat jest ciągle otwarty na dużym obiegu, chłodnicy). LOGI: STATYCZNE: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75263.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75268.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75264.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75262.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75266.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75267.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75265.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75261.html STATYCZNE - BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75271.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75270.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75269.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75272.html DYNAMICZNE: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75276.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75275.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75279.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75274.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75277.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75273.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_75278.html Tuesday,06,March,2012,23:42:18:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.lbl Control Module Part Number: 038 906 018 AK Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2141 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06313 VCID: 5FC6A122B1678AE4 1 Fault Found 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Readiness: N/A
Sztomel Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Najpierw popatrz na turbosprężarkę w swoim silniku bo sterownik masz z silnika ALH gdzie jest turbo ze zmienną geometrią a w AGR jest zupełnie inne więc pewnie masz silnik ALH i siada siłownik podciśnienia przy turbo lub przycina się zmienna geometria turbosprężarki.
Tom_s Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Racja, silnik to ALH - moja pomyłka przy oznaczeniu i wpisałem AGR. Czy jest jakaś metoda sprawdzenia tego siłownika (gruszki?)?
grzegorzmen Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 odkręcasz od podstawy i poruszasz całą gruszką z wodzidłem i widzisz czy sie przycina czy nie. A jak nie to kawałek węża zakładasz na gruszkę a z drugiej strony ssiesz ustami:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się