krakus4891 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Witam prosze o ocene moich logów, auto strasznie zamula na niskich obrotach na dole bład Vag 2,5 AYM A4 logi dynamiczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75519.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75523.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75524.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75522.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75518.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75520.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75517.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/krakus4891_75521.html błędy VCDS-Lite Version: Release 1.0 Thursday, 08 March 2012, 19:11:49:0 Control Module Part Number: 8E0 907 401 Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000SG 0004 Software Coding: 02012 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 00002059 130 106JC150_1.V77613441185 Additional Info: 00002059 130 106JC150_1.V77613441185 2 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent PS. Tukan>> jeszcze raz wielkie dzieki za okazaną pomoc:))
vauxhall95 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Nie dziwie sie ze zamula,bo nie wyznacza sie kat wtrysku przez wtrysk sterujacy.
jarek323 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 tak jak przedmówca pisał, wtrysk sterujący ten z kabelkiem od strony podszybia po lewej jak stoisz przed autem.
krakus4891 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 oceniacie tak po błedach czy po logach?? bład z wtryskiem mam juz od pewnego czasu.....wszystko bylo ok nic sie nie dzialo....moze usterka lezy gdzie indziej??
przemik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Ja juz odpowiedzialem tutaj http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=116084
krakus4891 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 przemik a co sadzisz o przepływce.....?
przemik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Nic z nią nie trzeba robic. Zmieniaj regularnie filtr powietrza.
krakus4891 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 hmm.....tukan twierdził ze ona szaleje;p poza tym po jej odpieciu auto jechalo w miare normalnie.... tzn nie dławi sie po kilku sekundach jazdy...;/
przemik Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 No w sumie teraz musisz sam zdecydowac na czyjej diagnozie sie oprzesz. Jak masz duzo $$$ to mozesz zmienic LMM - pomoc nie pomoze ale na pewno nie zaszkodzi. Ja bym sie zajął w pierwszej kolejnosci wtryskiem sterującym... przypominam ze auto chodzi na mapie awaryjnej wiec wrazenia z jazdy mogą byc rozne. Amen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się