kenwood190 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam Mam mały problem z moim autkiem. Odpala normalnie na benzynie lecz gdy przełączy się na gaz gaśnie(sekwencja). Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 do gazownika najrozsadniej jesli nie znasz sie chodz troche na gazie. filtry kiedy wymienione? gazowe oczywiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 właśnie nie wiem bo kupiłem auto od osoby która zbytnio nie zaglądała mu pod maskę. W tym aucie gaz już jest jakieś 4 lata i nie wiem czy wogóle ktoś od założenia wymieniał filtry. A gdzie znajdują się filtry gazowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 jeden masz pod parownikiem a drugi na przewodzie pomiędzy parownikiem a wtryskiwaczami. tylko przed wymianą dla pewności zakręć zawór w butli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost2255 1 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jak nie wiesz gdzie są filtry, to lepiej jedź do gazownika. Prawdopodobnie sama wymiana filtrów nie pomoże. Trzeba też zerknąć na ustawienia gazu, może jakiś błąd montażowy? Bez znajomości budowy i zasady działania instalacji sam wiele nie zdziałasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 nie chce grzebać w butli. A nic sie nie stanie jeśli wymienię filtry bez zakręcana butli ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:08 ---------- hmm tylko o dziwo dzień wcześniej normalnie działał. Auto stało na dworze i w nocy była minusowa temperatura. Na drugi dzień wyjeżdżam autem silnik sie rozgrzał, przełączył na gaz a tu nagle obroty spały i zgasł i tak za każdym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost2255 1 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 To wymień filtry. Nie musisz zakręcać zaworu na butli, wystarczy wyłączyć zapłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 jutro sprawdzę co i jak wymienię filtry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesjagl 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Stan płynu chłodniczego sprawdź też.. reduktor niedogrzany może być. Tak sądzę. Znaczy miałem kiedyś tak, że mi gasł właśnie na gazie, ale w c4 i chyba nie miałem instalki sekwencyjnej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsession 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 może to być też problem ze sterownikiem - przywiesił się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 a jak go odblokować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Pomaga też czyszczenie wtrysków. Mi też przygasał przy przełączaniu a jak przeczyściłem wtryski to na jakiś czas pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 po wymienianie filtrów nic nie dało nadal to samo. Na benzynie ładnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 po wymienianie filtrów nic nie dało nadal to samo. Na benzynie ładnie chodzi Bez podłączenia się do sterownika lpg będzie ciężko z trafnością diagnozy. Ale czuję że wtryski do wymiany lub czyszczenia i kalibracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost2255 1 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 A nie mówiłem? Podpięcie do kompa to taka sama podstawa jak VAG dla benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Filtry nie mają nic do tego. Gdyby były wtryskiwacze to po przełączeniu by nierówno pracował ale by nie gasł. Może być elektrozawór na reduktorze. Teoretycznie powinien przejść spowrotem na benzyne, ale nie zawsze tak jest. Podstawa to podłączenie pod komputer i sprawdzenie ciśnienia. Jaka to jest instalacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihad 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Żadne filtry ani wtryski. Nie ma chyba mozliwości, zeby zabrudziły się w taki sposób, że auto wczoraj chodzi idealnie, a dziś nie przełaczy się w ogóle. Uruchom auto na benzynie i podczas przełaczania na gaz wsłuchaj się (lepiej kolega) w elektrozawory na butli i na reduktorze. Być może jeden z nich nie otwiera sie. Jeśli tak będzie, częściej jest to winą połaczeń elektrycznych (zwykle zacisków przy samych zaworach) niż uszkodzeniem samych zaworów. Przyczyn oczywiście może być więcej, ale zapewne sprawdzisz tylko to, co jesteś w stanie sam naprawić. Druga sprawa, że czasem błahy problem bedziesz przy pomocy forum rozwiazywał tydzień, a tymczasem pierwszy lepszy zakład montażu gazu ogarnie to w 5 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 mam pytanko jaki najlepiej założyć akumulator jak ma sie lpg. Bo mam założony 45Ah/330A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 myślę że pojemność akumulatora nie ma tu nic do gadania, ale powinieneś mieć dużo więcej Co do problemu miałem kiedyś to samo co Ty, okazało się że miałem padnięty czujnik temperatury, który jest odpowiedzialny za zmianę z benzyny na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenwood190 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 no i chyba masz racje bo ten czujnik jest założony na filtrze, bo sprawdziłem i jest tak ze gaz dochodzi do filtra ale za już nie. ---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:49 ---------- a czy ten czujnik możne powodować rozładowywanie akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się