mateooo25 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 czy jest to bol b5 ?spryskiwacz cos dziala ale nie tak idealnie jak powinien a wycieraczka stoi ? cos slyszalem ze w b5 silnik lubi pasc,wymieniac mechanizm czy da sie go odratowac?i przy okazji jak sie zdejmuje boczek z tylnej klapy
sasza Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Jeżeli już, to po pierwsze kolego sprawdź styki w pająku. Na drugi ogień sprawdzanie silnika wycieraczki na krótko - jeżeli nie trybi to walnięta jest wiązka łącząca budę auta z klapą. Boczek jest albo na wktętach albo zatrzaskach. Jeżeli brak wkrętów musisz po prostu podważyć zatrzaski i ładnie wyjdzie.
jarek_ns Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Ja bym obstawiał jednak zapieczoną ośkę wycieraczki. --- - Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
J3rzyK Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Koleżko mam ten sam problem.. tylko z tą roznica ze u mnie wycieraczka "skacze" i jest to wina mechanizmu - silniczka. W ASO jest zestaw naprawczy, ale kosztuje cos w granicach 150-180zł a za sprawny, ale uzywany silniczek zaplacisz 200zł (bosch)
jarek_ns Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Koleżko mam ten sam problem.. tylko z tą roznica ze u mnie wycieraczka "skacze" i jest to wina mechanizmu - silniczka.W ASO jest zestaw naprawczy, ale kosztuje cos w granicach 150-180zł a za sprawny, ale uzywany silniczek zaplacisz 200zł (bosch) Kolego jak ci wycieraczka skacze to znaczy że ośka się zapieka. To znak że najwyższa pora ją rozebrać i wyczyścić. Poza tą ośką w mechanizmie tylnej wycieraczki nie ma się co zepsuć.
michal-oracz Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Je już temat tylnej wycieraczki przerabiałem trzy razy najpierw padł silnik potem spryskiwacz i na koniec znów silnik i teraz nie mam tylnej wycieraczki i jest ok
Frimuś Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 koledzy jestem wlasnie w garazu i z kolega kminimy co sie stalo bo tylna wycieraczka nie dziala? podpielismy silniczek pod prostownik chodzi bezproblemowo...sprawdzilismy na wtyczce idacej do wycieraczki jest zasilanie wiec oco kaman..? czy wina moze tkwic w manetce,dodam ze bywa iz wlaczam przednia wycieraczke i chadza ale jak chce puscic plyn na szyby do nie abla dopiero po chwili jak rozruszam zaczyna sikac?
Frimuś Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 czyli zadnej rady nie macie to kupie jednak ta manetke
jarek_ns Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 To jest B5 i nie jestem pewien czy tak to jest w nim rozwiązane ale u mnie w B6 jest moduł pod kierownicą i w nim koduje się rodzaj nadwozia, jak zakoduje się go pod sedana to właśnie nie działa wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby.
Frimuś Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 mysle ze w b5 niema takiego cudenka ale.. bo ja juz manetke prawie wyszarpalem
pakotomasz Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 I mnie dopadł dziś problem z nie działającą tylną wycieraczką Kilka razy zdarzyło się, że ją przyblokowało, ale ruszyła, ostatnio zaczęła bardzo powoli chodzić a dziś już kaput. Jeszcze nic nie sprawdzałem, ale bezpiecznik (nr36 30A) chyba odpada, bo z tego co się orientuję jest on odpowiedzialny za obie wycieraczki (przód i tył), a z przodu wszystko jest ok. Płyn przy tylnej wycieraczce też leci po przytrzymaniu na manetce, więc zakładam, że chyba padł silniczek wycieraczki:eusathink: Czy waszym zdaniem to jest przyczyna? Może ośka się zapiekła i należało by ją przeczyścić?
Frimuś Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Jak sie przcina to ja rozbierz i mozesz sie zdziwic jak sie okaze ze gdzie sdotawala sie woda i tak ja zasyfilo Umnie tak bylo niestey teraz juz calkiem ka-put
pakotomasz Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 No właśnie w weekend będę chciał ją rozebrać i spróbować uratować. Wiem, że aby wykręcić mechanizm wycieraczki muszę od zewnątrz zdjąć osłonę dyszy spryskiwacza, dyszę i odkręcić nakrętkę. Od wewnątrz natomiast mechanizm jest bodajże na 3 śrubach, więc też nie powinno być problemu. Mam tylko pytanie czy będzie problem z wyjęciem mechanizmu (dokładnie ośki) z tej gumowej uszczelki znajdującej się na szybie przez którą przechodzi ośka na zewnątrz, zabezpieczającej przed przedostawaniem się wody do wnętrza? Pytam gdyż obawiam się, ze mogę uszkodzić tę uszczelkę podczas wyciągania mechanizmu i wolałbym wcześniej zaopatrzyć się w nową uszczelkę jeśli potrzeba:mysli: Chyba, że nie jest to jakoś ciasno razem osadzone i nie powinienem nic uszkodzić?
Frimuś Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 No właśnie w weekend będę chciał ją rozebrać i spróbować uratować. Wiem, że aby wykręcić mechanizm wycieraczki muszę od zewnątrz zdjąć osłonę dyszy spryskiwacza, dyszę i odkręcić nakrętkę. Od wewnątrz natomiast mechanizm jest bodajże na 3 śrubach, więc też nie powinno być problemu. Mam tylko pytanie czy będzie problem z wyjęciem mechanizmu (dokładnie ośki) z tej gumowej uszczelki znajdującej się na szybie przez którą przechodzi ośka na zewnątrz, zabezpieczającej przed przedostawaniem się wody do wnętrza? Pytam gdyż obawiam się, ze mogę uszkodzić tę uszczelkę podczas wyciągania mechanizmu i wolałbym wcześniej zaopatrzyć się w nową uszczelkę jeśli potrzeba Chyba, że nie jest to jakoś ciasno razem osadzone i nie powinienem nic uszkodzić? Kolego od zewnatrz jedynie oslone(zaslepke) dyszy i nastepnie nakretke(klucz13) Nastepnie od wewnatrz trzy nakretki (klucz10) odpiac wtyczke zasilajaca oraz wezyk doprowadzajacy plyn i normalnie wyciagasz bez zadnych obaw o uszczelke-spoko.
pakotomasz Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Z demontażem silniczka nie miałem problemu. Wyjąłem, wyczyściłem (był straaasznie zasyfiony w środku) i ... lipa, nie odpalił Wygląda na to, że padł silniczek. Zamówiłem już nowy i w sobotę montaż.
Frimuś Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 A sprawdziles go ?? Moze byl dobry i co innego nie ablalo??
pakotomasz Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Dziś założyłem nowy silniczek i wszystko hula jak należy:decayed:
killer0393 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Witam nie chciałem dodawać nowego tematu więc mam pytanie co do wycieraczki tylnej ;p a więc po pewnym czasie użytkowania mojego autka padła mi wycieraczka tylna ;/ moje autko to Audi a4 b5 avant 1.8 benzyna z 1996r. ;P po tym jak wycieraczka przestała funkcjonować pomyślałem że to pewnie silniczek a więc wymieniłem go ale wycieraczka nadal nie działa po wymontowaniu i podłączeniu silniczka do akumulatora działa on normalnie... sprawdzałem także czy jest napięcie w kostce i jest sprawdzałem to na 2 sposoby miernikiem i żaróweczką... szukałem długo wszędzie informacji na temat takiego problemu i znalazłem informacje że może to być przekaźnik, ale tu pojawia się kolejny problem, ponieważ z tego co czytałem był podany jedynie przekaźnik 377 którego u mnie nie ma ;( oto jak wyglądają moje przekaźniki w moim aucie <br /><br /> jaka może być jeszcze przyczyna nie działającej wycieraczki i który przekaźnik odpowiada u mnie za wycieraczkę tylną?
Frimuś Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Koelgo KILLER0393 co do joty mam taki sam problem jak ty i nie mam rozwiazania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się