daw2 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam czyściłem już nastawnik nie był aż tak brodny...ale szarpanie pozostalo jadąc stałą predkoscia na 4 i 5 biegu....Wszystko złożone wydaje mi się dobrze napięcie na RSW 0.780 i dawka 5.4. Czy może być inny powód szarpania? Szarpie przy lekkim gazie w przedziale obrotów 1600-2000.
Jey_Di Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam. Ja z tym problemem borykam się już od dłuższego czasu, tylko że umnie poszarpywanie wyczuwalne jest najbardziej w przegrodzie obrotowej 3000 wzwyż. Pisane było już dużo w tym temacie, a jakie mogą być przyczyny to: plecionka, koło dwumasowe, nieszczelny układ paliwowy po nastawnik. Pozdrawiam, będę obserwował Twój wątek.
d darek Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam dwumasa w 1Z nie ma ,ja też się borykałem z takim problemem prawie przez rok,nastawnik czyściłem nie potrzebnie bo był jak nowy w środku wtrysk sterujący podmieniany z innego silnika,podmiana przepływki,filtr paliwa,przewody paliwowe,plecionka, a problem był nadal,podejrzenie padło na sterownik i jak się okazało słusznie,sterownik był modyfikowany.Po czytaniu wielu wątków na innych stronach dotyczących tego silnika (1Z) jednak sobie poradziłem bez zbędnych kosztów
daw2 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Czyli wymieniłes sterownik? Mam modyfikowany sterownik kości sa w podstawkach
d darek Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 tak właśnie myślałem,nie nie wymieniałem
meo21 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Mam podobny problem szarpniecie miedzy 1700 2000 obrotów. mam wrazenie jak by sie turbina zalaczla. co to moze byc?
Pandzior Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 tak właśnie myślałem,nie nie wymieniałem To napisz co zrobiłeś, aby wyeliminować szarpanie. Też mam podobny problem, wymieniłem nastawnik, na rzekomo czyszczony i szarpie mi autem jeszcze bardziej, niż wcześniej.
d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Na początek odłącz czujnik prędkości przy skrzyni biegów i pojeżdzij trochę,zobacz czy nadal szarpie
Jey_Di Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Na początek odłącz czujnik prędkości przy skrzyni biegów i pojeżdzij trochę,zobacz czy nadal szarpie Witam. Po odłączeniu czujnika prędk. auto dalej poszarpuje . d darek zastanawia mnie odpowiedz na zadane pytanie przez kolegę Pandzior
d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 czy aby napewno odłączyłeś czujnik prędkości,po odłączeniu licznik powinien nie chodzić,ja też na początku odłączałem złą wtyczkę jak się okazało,jeżeli przestanie szarpać to trzeba odciąć sygnał wychodzący z licznika do sterownika u mnie to pomogło i nie mam już żadnych szarpań,nie ma to wpływu na pracę silnika
Jey_Di Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Na 100 % odłączyłem kostkę z prędkościomierza, bo po odłączeniu przestał licznik działać a autko dalej poszarpywało.
Maras Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 powiedz kolego jak to zrobiles bo u mnie tez jest ten problem i mnie to denerwuje i chce go wyeliminowac. Jak odciac ten sygnal co idzie do sterownika??
d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 do licznika wchodzi sygnał z prędkościomierza i wychodzi do sterownika,jeżeli się nie mylę to są to przewody koloru biało-niebieski,u mnie te kolory były nieco inne autko z 95 r
Maras Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 no moje tez jest z 95r . To wystarczy ktorys przewod odciac??
STASIU227 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Witam podepne sie pod temat mi tesz szarpie w tym przedziałe obr. silnik 1Z odpiołem sygnał przy skrzyni i przestało szarpać
Maras Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 no tak ale pytanie czy ze skrzyni idzie sygnal do sterwonika czy do licznika i dopiero do sterownika bo co mi z tego ze odepne kostke jak mi predkosci nie bedzie pokazywac
d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 To co trzeba zrobić to rozpiąć PIN43(BIAŁO-NIEBIESKI KABEL) od ECU, ale zrobienie tego od strony ECU wiąże się z większą pracą więc można to zrobić od strony licznika. Przewód ten jest w wiązce NIEBIESKIEJ WTYCZKI przyłączanej do prędkościomierza, wystarczy go przeciąć i TYLE.Możliwe że kolory przewodów mogą się różnić więc należy poszukać schematów do swojego rocznika
STASIU227 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 kolego znalazłem coś na tej stronie ino ciekawe czy są opisane te piny http://www.a4club.pl/index.php?topic=25036.0 ---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 12:03 ---------- powiedz kolego jak odetne ten kabel to licznik chodz??
d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 no tak ale pytanie czy ze skrzyni idzie sygnal do sterwonika czy do licznika i dopiero do sterownika bo co mi z tego ze odepne kostke jak mi predkosci nie bedzie pokazywac kolego czytaj dokładnie post 13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się