wiktorsam Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam Jako że się cieplej zrobiło a od zimy w domu czekały 216 na podmiankę w końcu się zabrałem za robotę. Najpierw zrobiłem pomiar serii, niestety nie znam dokładnej wagi auta więc ustawiłem mniej więcej i dostosowałem tak w k-power żeby wyszło te około 90 ps. Możliwe że auto serii nie trzyma - może ma mniej a może więcej, ale taki pomiar pozwoli zmierzyć przyrost po zmianie wtrysków . Drugi pomiar w tym samym miejscu, w tych samych warunkach z taką samą masą ale już po podmianie wtryskiwaczy. Wykresiki: Seria: Wtryski 216: Jak widać można liczyć na około + 20 ps . Co do samych wrażeń z jazdy to szczerze czuć że jest szybszy ale nie powiedział bym że to aż +20 koni trzeba będzie korektę jeszcze zrobić . Tak to auto nic nie poddymia mimo dawki około 3mg
kamien85 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 To teraz program i ze 120 lekko będzie Jaki koszt takich wtrysków?
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 zmieniałeś całe wtryski, czy tylko końcówki?
wiktorsam Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Zależy od firmy, za fratelli trzeba dać około 1000 zł, za bosch około 1200, ja mam od muszka.d na końcówkach mniej znanej firmy ale nie chińszczyzna i dawałem 600 zł za komplet. Dla mnie stykną, powinny wytrzymać do końca użytkowania auta przeze mnie czyli max jeszcze kilka lat. UP Zmieniałem całe wtryski na zakupione od muszka.d.
Piotrek98igo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 po korekcie 130 okolo bedzie i 300 wykres z k-powera pokazal realne wartosci
kamien85 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 A jak się nazywa ta mniej znana firma?
wiktorsam Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216-tuning-1-9-tdi-moc-0-216-i2187441719.html Te są te mniej znane . Jak poza allegro to powinieneś od muszki wyrwać za 600 zeta z wysyłką. Z tego co się zarzekał to nie są firdsy, muszka twierdzi że lepsze od bosio które w 216 podobno się popsuły ostatnio. A jak jest na prawdę pewnie tylko on sam wie
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 sam wymieniałeś te wtryski? z tego k-powera to też sam korzystałeś i sprawdzałeś? bo szczerze mówiąc nie znam się, a jestem bardzo ciekawy
MASATO Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 wrzuć z ciekawości loga jak korekcje na tych wtryskach od muszki
wiktorsam Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Log (0 - 013) To z dzisiaj świeżo po założeniu. Może się jeszcze ułożą, ale szczerze wydaje mi się że u mnie albo syf w nastawniku albo coś innego nawala bo korekcje potrafią czasami być w granicach 0-0.2 a czasami skaczą ponad 0.5 i pogarszają się na różnych cylindrach - nie jest tak że zawsze na 1 jest gorzej - zależy od dnia. Tak samo było na starych wtryskach, tak samo jest na tych nowych. EDIT Co do pytania kolegi nero84 to tak sam wymieniałem, nie jest to jakaś wielka filozofia, jedynie musiałem później skorygować kąt wtrysku bo już wcześniej miałem taki sobie - około 43, a po zmianie wtrysków jeszcze się pogorszył - około 38 . Teraz mam ustawione na 50-53. Więc sama wymiana prosta, trochę więcej roboty z kątem wtrysku.
krzysiekTDI Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Wynik z k-powera jest w miarę zbliżony z faktycznym. U mnie wynik jest bardzo podobny, auto hamowane i program u Witka.
RaKoP Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Można kupić jeszcze taniej komplet wtrysków u sprzedawcy (wtryski).
nero84 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Co do pytania kolegi nero84 to tak sam wymieniałem, nie jest to jakaś wielka filozofia, jedynie musiałem później skorygować kąt wtrysku bo już wcześniej miałem taki sobie - około 43, a po zmianie wtrysków jeszcze się pogorszył - około 38 . Teraz mam ustawione na 50-53.Więc sama wymiana prosta, trochę więcej roboty z kątem wtrysku. ok, dzięki za info. rozumiem, że kąt sam za pomocą Vaga też ustawiałeś?
wiktorsam Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Jest opis na forum jak ustawić, potrzebny vag i nasadkowa 13 najlepiej z kilkoma przedłużkami i w kilku rozmiarach bo dostęp słaby.
nero84 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Jest opis na forum jak ustawić, potrzebny vag i nasadkowa 13 najlepiej z kilkoma przedłużkami i w kilku rozmiarach bo dostęp słaby. spoko, dobrze wiedzieć. muszę pomyśleć też nad zmianą wtrysków. Ciekawe czy w AFN też można liczyć na taki przyrost kucyków. Mam już program zrobiony więc kwestia jeszcze korekty pewnie, ale ciekawe ile można z tego wyciągnąć
markus85 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Trzeba przyznać ładnie, ciekaw jestem jak by się to przedstawiało przy wtryskach od AFN, czy różnica jest faktycznie znaczna?
Kukis Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 czy dawka zmieniła się na nowych szprycach?
grabson765 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 czy dawka zmieniła się na nowych szprycach? dawka sie zmieni bedzie mniejsza
wiktorsam Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Mały update, w aucie zagościł soft zrobiony przez forumowego kolegę Spanky'ego, dzisiaj znalazłem chwilę żeby zlogować auto i sprawdzić jaki mam przyrost Wyszło takie coś: Auto logowane w tym samym miejscu co poprzednio. Nie wiem na ile wartości są realne, zastanawia mnie niski moment, na wszystkich wykresach jakiś niski wychodzi . Trzeba będzie poczekać na weryfikację na hamowni - w kwietniu myślę że już autko zmierzę . Co do wrażeń to po sofcie jest kolosalna różnica na plus, o ile po zmianie wtrysków nie czułem tych 20 koni to po sofcie jest naprawdę spora różnica .
ghost2255 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Ja co prawda w BORZE z silnikiem AGR 90KM, turbo ze stałą geometrią na wtryskach 216 i sofcie u GOODHOPE uzyskałem 138KM i 297Nm potwierdzone na hamowni podwoziowej. Przy dobrych wtryskach 216 i profi sofcie uzyskuje się takkie wyniki z początkowych 90KM. Przy AFN-ie powinno byc ponad 140KM i ponad 300Nm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się