Musashi Opublikowano 3 Października 2016 Autor Opublikowano 3 Października 2016 spalanie stukowe występuje wtedy, kiedy parametry wtrysku są nieprawidłowe. złe rozpylenie, za wczesny wtrysk, za duża dawka. jest to bardzo niekorzystne dla układu korbowodowo-tłokowego.ulegają zniszczeniu tłoki, pierścienie, panewki i sworznie tłoka. u ciebie wygląda na problem mechaniczny, nie spalinowy. jak wyglądają logi 013, i 023?
Osiollekk Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Czyli winny jest sam wtrysk a nie jego niepoprawny montaż? No więc dźwięk słychać przy przyspieszaniu, przy jeździe na stałych obrotach i przy odpuszczonym gazie. Logi 023 i 013: http://vaglog.pl/log_280592.html Zaraz po odpaleniu wszystkie miały -1.90 do -1.93 Edytowane 3 Października 2016 przez Osiollekk
Musashi Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 nie napisałem, że winny jest wtrysk. stuki występujące w każdych warunkach sugerują na zły montaż - np. regulacja śruby, lub niewłąściwy moment dokrecenia śrub mocujących PD. 013- nie mogą być wszystkie z wartością ujemną
Osiollekk Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 No to musiałem źle spojrzeć, dzisiaj podepne lapka jeszcze raz i sprawdze No to dobrze, bo już myślałem, że obstawiasz winny wtrysk. A patrząc na logi to co możesz powiedzieć? Dobrze, źle?
Musashi Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 2jka odstaje. po regeneracji i prawidlowym montażu wtryskiwaczy, powinna być w 013 wartość bliższa zera.
Osiollekk Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Dzisiaj zrobiłem kolejne logi i teraz wygląda to troche inaczej... Tylko, że na aucie pokazywało 90st ale nie był tak dogrzany jak wczoraj przy logowaniu: grupa 013: http://vaglog.pl/log_280712.html
Musashi Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 niestabilne są trochę te odczyty. może to wskazywać na problem z uszczelnieniaczami PD.
Osiollekk Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Czyli wszystko wskazuje na spaprany montaż... Dopiero w przyszłą sobote auto trafi w odpowiednie ręce :/
Musashi Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 wprost nie odpowiem. ale - napewno za 150 PLN nie wykonasz usługi + koszt śrub oraz uszczelniaczy. ale czy ręce odpowiednie?
Osiollekk Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Myśle, że jak najbardziej odpowiednie nasz forumowicz Mam nadzieje że to jest przyczyna tego dźwięku i auto zacznie trzymać serie
Musashi Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 trudno oceniać dźwięki a podstawie opisu Mam nadzieję, że będzie to koniec problemów.
Osiollekk Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Domyślam się, że na podstawie opisu jest mega ciężko zdiagnozować co to za dźwięk Ale, przy demontażu wtrysków co mógł zrobić innego mechanik jak tylko je źle zamontować? Przed ich zdjęciem było wszystko ok, po założeniu jest źle. Niczego innego nie powinien dotykać niż wtryski i pokrywa zaworów a to co tutaj piszesz ma sens, więc dla mnie to jest prawie pewna diagnoza
Musashi Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 nie tylko. musi zdemontowaś oś z dzwigienkami PD.
Osiollekk Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) Udało sie. W sobote byłem u naszego kolegi z forum który ogarniał mi wtryski. Poprzedni mechanik dał d*py po całości - nie ustawił w ogóle luzu na popychaczach co spowodowało rozłupanie na pół jednego z nich... Dodatkowo uszczelniacze były sztukowane, jeden mniejszy, drugi grubszy, trzeci inny kolor, na jednym wtrysku zamieniona kolejność, kilka oringów wyszczerbiona. Popychacze były dodatkowo porozklepywane, śruby też delikatnie. Po prostu masakra tam była... Teraz jest nareszcie dobrze. Wróciła też seria Mam tylko jedno pytanie. Czy śruby trzymające wtryski należy dokręcić z momentem jedyne 3Nm? A potem dokręcić o 90st i 180st i już? Jeżeli tak to wydaje się to być bardzo delikatnie dokręcone... Edytowane 20 Października 2016 przez Osiollekk
bartez80 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Trzeba to zrobić tak jak przewiduje instrukcja ,czyli chyba tak jak to opisałeś o ile dobrze pamiętam .
Osiollekk Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 No dobra, a powie mi ktoś czy tam jest jakiś gwint na sprężynie czy co? Bo wydawało mi się, że śruby wkręcałem prawie cały czas z taką samą siłą i mimo że śruba się wkręcała to nie schodziła niżej... Ktoś miał podobne odczucia przy BRD?
bartez80 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 jak montowalem wtryski u siebie to po docisnieciu wtrysku ,odpowiednim przyrządem ,sruby wkrecałem palcami ,a potem zgodnie z instrukcją i takich odczuć jak ty nie miałem.
Musashi Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 dokręcasz tak jak jest w opisie 3 Nm + 90 + 180. tam jest gwint drobnozwojowy, więc trudno ocenić wkręcanie się śrub.
gieras1988 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dnia 21.10.2016 o 01:09, Osiollekk napisał: Udało sie. W sobote byłem u naszego kolegi z forum który ogarniał mi wtryski. Poprzedni mechanik dał d*py po całości - nie ustawił w ogóle luzu na popychaczach co spowodowało rozłupanie na pół jednego z nich... Dodatkowo uszczelniacze były sztukowane, jeden mniejszy, drugi grubszy, trzeci inny kolor, na jednym wtrysku zamieniona kolejność, kilka oringów wyszczerbiona. Popychacze były dodatkowo porozklepywane, śruby też delikatnie. Po prostu masakra tam była... Teraz jest nareszcie dobrze. Wróciła też seria Mam tylko jedno pytanie. Czy śruby trzymające wtryski należy dokręcić z momentem jedyne 3Nm? A potem dokręcić o 90st i 180st i już? Jeżeli tak to wydaje się to być bardzo delikatnie dokręcone... Czyli wtryski były dobre tylko uszczelnienia, popychacze i ten brak luzow powodowały ten metaliczny dźwięk ? Pytam bo u mnie chyba będzie to samo tylko nie chodzi mi vcds bo dzis próbowałem i nic nie wiem tylko to że jak Mechanik podpinal i cos wspomniał o 2 PD ze maja wyższe korekty
Osiollekk Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Dnia 23.04.2017 o 20:46, gieras1988 napisał: Czyli wtryski były dobre tylko uszczelnienia, popychacze i ten brak luzow powodowały ten metaliczny dźwięk ? Pytam bo u mnie chyba będzie to samo tylko nie chodzi mi vcds bo dzis próbowałem i nic nie wiem tylko to że jak Mechanik podpinal i cos wspomniał o 2 PD ze maja wyższe korekty Dokładnie. Po ponownym montażu wszystko ustało. Podejrzewam, że przyczyną był luz na popychaczach albo rozłupany popychacz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się