Fr0styyy. Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Po rezaniu tylnych siedzeń samochód nie stracił nic na sztywności albo co? a co tam miało stracić na sztywności , przecież ja tylko usunąłem ścianę grodziową , którą nie wiem po co w ogóle wstawili widzę że grubo myślisz o tej przeróbce No jak już mam te fotele to trzeba iść za ciosem, bo teraz przód w świni, tył 1/2 w świnim, bo tylko kanapa a oparcie welur Wiesz, ściana ścianą ale nie wiem jak się za to zabrać... http://www.audizine.com/gallery/data/500/0028.JPG http://www.audizine.com/gallery/data/500/00310.JPG http://www.audizine.com/gallery/data/500/0069.JPG http://www.audizine.com/gallery/data/500/0095.JPG Nie wiem gdzie ciąć żeby nie było widać, że coś tutaj było grzebane
miszka Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Po rezaniu tylnych siedzeń samochód nie stracił nic na sztywności albo co? a co tam miało stracić na sztywności , przecież ja tylko usunąłem ścianę grodziową , którą nie wiem po co w ogóle wstawili widzę że grubo myślisz o tej przeróbce No jak już mam te fotele to trzeba iść za ciosem, bo teraz przód w świni, tył 1/2 w świnim, bo tylko kanapa a oparcie welur no to powodzenia , mam nadzieję że ci się uda , pamiętaj o wszystkich zawiasach i uchwytach , no i jeszcze te dwa wsporniki musisz zrobić . W sumie najwięcej pracy to jest przy wycinaniu grodzi i przy zrobieniu dwóch wsporników , reszta to pikuś Mała podpowiedź , pierwszy zamontuj uchwyt środkowy dolny i dwa boczne górne , a potem dopiero zabierz się za te dwa dolne boczne gdzie trzeba dorobic wsporniki Najlepiej jak byś sobie obejrzał w samochodzie który ma składane fotele, jak to wszystko siedzi ---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- Wiesz, ściana ścianą ale nie wiem jak się za to zabrać... http://www.audizine.com/gallery/data/500/0028.JPG http://www.audizine.com/gallery/data/500/00310.JPG http://www.audizine.com/gallery/data/500/0069.JPG http://www.audizine.com/gallery/data/500/0095.JPG Nie wiem gdzie ciąć żeby nie było widać, że coś tutaj było grzebane zaraz ci pozaznaczam jak to idzie
miszka Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 panowie szerokość opony 225/40 będzie ok na felgę 8.5J , nie będzie za mocno naciągnięta
P-U-M-A Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Ja ci tu chciałem 215 zaproponować a ty sie o naciąg pytasz:doh:
miszka Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Fr0styyy Na czerwono zaznaczyłem gdzie trzeba ciąć , z tym że tniesz tylko górę i boki aż do nadkoli , niżej już przy nadkolach i na dole tylko zeszlifuj miejsca gdzie są zgrzewy , powinno puścić Górę tniesz poniżej linii zgrzewów Na niebiesko zaznaczyłem miejsca gdzie trzeba zamontować uchwyty , górne otwory masz już gotowe , tylko musisz dokręcić uchwyty ---------- Post dopisany at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany at 00:25 ---------- Ja ci tu chciałem 215 zaproponować a ty sie o naciąg pytasz:doh: zero wiedzy w tym temacie więc się pytam , a 215 to nie za mało
P-U-M-A Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Library | 8.5_225_40_R18 | 8.5_225_40_R18_Continental Library | 8.5_215_40_R18
miszka Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Library | 8.5_225_40_R18 | 8.5_225_40_R18_ContinentalLibrary | 8.5_215_40_R18 215
P-U-M-A Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Mikaszi ja bym brał 215 tym bardziej że ET nie jest takie idealne więc na gwincie niżej możesz zejść a co do jazdy to bym sie nie bał. Anglia to nie Polska:decayed:
miszka Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Mikaszi ja bym brał 215 tym bardziej że ET nie jest takie idealne więc na gwincie niżej możesz zejść a co do jazdy to bym sie nie bał. Anglia to nie Polska:decayed: tylko że już dwie nówki sztuki 225 kupiłem , ale zobaczę może coś da się z tym zrobić
miszka Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 panowie założyłem jedną felunie i nie wiem czy zakładać resztę czy nie ET29 18x8.5J 18/40/225 Koło założone bez dystansu Co myślicie: (sorry że furka nie umyta , ale pogoda)
Wandej Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Fr0styyy Na czerwono zaznaczyłem gdzie trzeba ciąć , z tym że tniesz tylko górę i boki aż do nadkoli , niżej już przy nadkolach i na dole tylko zeszlifuj miejsca gdzie są zgrzewy , powinno puścić Górę tniesz poniżej linii zgrzewów Na niebiesko zaznaczyłem miejsca gdzie trzeba zamontować uchwyty , górne otwory masz już gotowe , tylko musisz dokręcić uchwyty http://img43.imageshack.us/img43/728/sciana1t.jpg http://img202.imageshack.us/img202/6787/sciana2c.jpg http://img43.imageshack.us/img43/152/sciana3y.jpg ---------- Post dopisany at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany at 00:25 ---------- Ja ci tu chciałem 215 zaproponować a ty sie o naciąg pytasz:doh: zero wiedzy w tym temacie więc się pytam , a 215 to nie za mało Tą blachę masz na stałe?
andr3i Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 panowie założyłem jedną felunie i nie wiem czy zakładać resztę czy nie ET29 18x8.5J 18/40/225 Koło założone bez dystansu Co myślicie: (sorry że furka nie umyta , ale pogoda) http://img198.imageshack.us/img198/7789/img6841.JPG http://img20.imageshack.us/img20/9493/img6842k.jpg http://img838.imageshack.us/img838/3681/img6844kh.jpg http://img834.imageshack.us/img834/7205/img6845g.jpg srednio mi sie widzi choc tragedii nie ma moze zamiast takich wolalbys cos takiego jak u mnie 8Jx18 ET43
miszka Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 panowie założyłem jedną felunie i nie wiem czy zakładać resztę czy nie ET29 18x8.5J 18/40/225 Koło założone bez dystansu Co myślicie: (sorry że furka nie umyta , ale pogoda) http://img198.imageshack.us/img198/7789/img6841.JPG http://img20.imageshack.us/img20/9493/img6842k.jpg http://img838.imageshack.us/img838/3681/img6844kh.jpg http://img834.imageshack.us/img834/7205/img6845g.jpg srednio mi sie widzi choc tragedii nie ma moze zamiast takich wolalbys cos takiego jak u mnie 8Jx18 ET43 http://imageshack.us/a/img853/4108/img7600g.th.jpg Nieeeee, nie podobają mi się szprychowate koła to już bym wolał moje rs-y ---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- Fr0styyy Na czerwono zaznaczyłem gdzie trzeba ciąć , z tym że tniesz tylko górę i boki aż do nadkoli , niżej już przy nadkolach i na dole tylko zeszlifuj miejsca gdzie są zgrzewy , powinno puścić Górę tniesz poniżej linii zgrzewów Na niebiesko zaznaczyłem miejsca gdzie trzeba zamontować uchwyty , górne otwory masz już gotowe , tylko musisz dokręcić uchwyty http://img43.imageshack.us/img43/728/sciana1t.jpg http://img202.imageshack.us/img202/6787/sciana2c.jpg http://img43.imageshack.us/img43/152/sciana3y.jpg ---------- Post dopisany at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany at 00:25 ---------- Ja ci tu chciałem 215 zaproponować a ty sie o naciąg pytasz:doh: zero wiedzy w tym temacie więc się pytam , a 215 to nie za mało Tą blachę masz na stałe? Ja już jej nie mam
Wojtek_A4 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 nawet dobrze te kolo wyglada. kolega ma ew a6 c6 i jest calkiem spoko mimo tylko 18 cali:wink:
P-U-M-A Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Podoba mi się oczywiscie że resztę zakładać. Tylko wrzuć 215 opony i niżej i będzie syto:wink:
miedzikos Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 ja mam 215/40 w 18x8,5 i jest dobrze, wiadomo naciąg mógł by byc lepszy ;D wiec zakładaj 215 bo w 225 nie ma sie co pchac ,a co do teorii że opona zleci to w tym przypadku nie ma opcji chyba ze ujowy wulkanizator zakłada..
marcin_o23 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 jakoś mi ta felga nie leży auto piękne bez dwóch zdań ale koło raczej inne widze
miszka Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 jakoś mi ta felga nie leży auto piękne bez dwóch zdań ale koło raczej inne widze Obejrzałem chyba z tryliard A-czwórek z różnymi kołami i żeby znaleźć coś co będzie fajnie wyglądało to . Nie chciałem Rotorów bo mi się nie podobają , ani DTM-ów i RS4 bo nie lubię szprychowatych felg , nie chciałem żadnych rantowych bo Audi to nie BMW . Szukałem czegoś co będzie rzucało się w oczy na A-czwórce i czego na tym forum jeszcze nie było (chyba). Jedyne felgi które mi się podobają i które pasują do pakietu s-line to te które mam obecnie czyli RS6 , ale chciałem coś zmienić. Wszystkie inne które by jakoś fajnie wyglądają kosztują ponad 600-700F, a nie chciałem na felgi wydawać nie wiadomo jakiej fortuny. Te i tu niespodzianka kupiłem za całe 150F gdzie jedna kosztuje w używce ponad 200F a nówka ponad 500F. Opony były zajechane i jak gość mówił od nowości nie ściągane, felgi w stanie od 1-5 to taka mocna 4 . Mi się osobiście podobają , chociaż za pierwszym razem też miałem mieszane myśli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się