michal21 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Po dwóch dniach mordęki aby wyciagnac turbinę, wkoncu miałem ja na stole i po rozpolowieniu wszystko chodzi bez najmniejszego oporu(te łopatki na rolkach w czesci goracej) jeszcze nie czyszscilem turbiny ale mam pytanie: czy niepotrzebnie sie meczylem wyciagajac turbo z auta czy jednak po wyczyszczeniu beda jakies pozytywy mimo tego ze teraz jest brudna ale ten pierscien z lopatkami chodzi bez najmniejszego problemu. I druga rzecz: jeżeli z turbinka jest wszystko ok to co bedzie przyczyna że auto b wolno przyspiesza, pojedzie nawet 180km/h ale trwa bardzo dlugo zanim osiagnie ta predkosc tylko na autostradzie. nie piszcie zebym zrobil logi bo traz auto porozbierane i nie mam jakk zrobic a moze poki w komorze silnika duzo dostepu warto cos innego jeszcze zrobic. Czy to moze byc przez zapchany katalizator? i mozna go jakos sprawdzic w jakim jest stanie?
darooo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Jeśli chodzi bez najmniejszych oporów do złóż ją na stole bez skręcania i tam gdzie jest tak dźwignia co przychodzi gruszka chwyć i poruszaj i teraz powiedz nam czy nadal chodzi BEZ NAJMNIEJSZYCH oporów? Jak masz już to wszystko na stole to sprawdź szczelność gruszki. Np. kawałek wężyka z układu podciśnienia, strzykawka i zasysaj powietrze. Ogólnie to logi robiłeś?
michal21 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 nie robilem nigdy logow.. w przyszlym tyg bede mial dopiero kabel. zanim rozpolowilem to ruszalem tym ciegnem do ktorego przyczepiona jest gruszka i chodzilo leciutko. zassac powietrze i zobaczyc czy te ciagno sie porusza, tak?
darooo Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Zassać, wtedy cięgno się podniesie i tak powinno zostać. Utrzymując podciśnienie w gruszce cięgno nie może opadać - la logikę Jak turbo ok i gruszka też ok to coś inne niedomaga np. zaworek sterownia podciśnieniem N75. Ale to można sobie gdybać, trzeba podłączyć kompa.
Musashi Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 nie robilem nigdy logow.. w przyszlym tyg bede mial dopiero kabel.zanim rozpolowilem to ruszalem tym ciegnem do ktorego przyczepiona jest gruszka i chodzilo leciutko. zassac powietrze i zobaczyc czy te ciagno sie porusza, tak? skutki pomijania diagnostyki. Najpierw sie sprawdza co nie dziala, a pozniej dopiero sie rozkreca czy wymienia.
biker110 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 dokladnie tak, a moze wystarczylo tylko przeplywke wyczyscic no ale mozemy sobie gdybac
Golem1 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Skoro masz jusz wyciągniętą turbinę to możesz je dokładnie wyczyścić i jak masz dostęp do pompki ssącej z manometrem to sprawdź sobie czy masz dokładnie wyregulowane cięgno gruchy. Apotem po zamontowaniu zrób sobie komplet logów aby określić co jednak tam niedomaga(powinieneś tak jak piszą poprzednicy zrobić je wcześniej)
michal21 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 turbinka wyczyszczona, złożona, czekam do jutra na nowe nakretki i juz montaż. sprawdziłem wszystkie wezyki podcisnienia, są całe jakis czas temu wymieniałem. czy mozna sprawdzic zawory n18 i n75 czy je sprawdzamy tylko VAGiem? Zawór EGR - w środku jest trzpień i pytanie czy on powinien sie ruszac (otwierać/zamykać) pod wypływem wdmuchiwanego powietrza? Bo u mnie nawet nie drgnie, czy moze ktos kiedys go zablokował..
Rafi78 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 podmień przepływkę bo to ona może być winna
krzysztof61 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 ten trzpien w egr co napisales to jest zawor i musi sie ruszac . ma zamykac lub otwierac przeplyw .
michal21 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 u mnie sie nie rusza.. I teraz wymiana EGR czy jest szansza aby go "rozruszac" ?
darooo Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Najlepiej to zaślepić EGR <-- temat do poszukania i do poczytania na forum. Idzie lato więc jeden minus (wolniejsze nagrzewanie) odpada.
michal21 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 Auto poskładane:) Egr wyczyszczony i otwiera sie i zamyka. Zamowilem od razu jakby co zaslepki na allegro. Po złożeniu auto nie odpala.. nawet nie zakreci rozrusznikiem, na poczatku jakby chcial zakrecic przez sekunde a potem cisza.. Akumulator oczywiscie naladowany, immo gasnie, elektryka w aucie dziala. Po podlaczeniu VAGa wyrzuca błąd 1237 - Zawór odcięcia paliwa N109 Jakie macie pomysły? ---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 22:34 ---------- wszystko gra, dzieki za dobre rady
darooo Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 wszystko gra, dzieki za dobre rady Tzn.? Ma swoją moc? Jest lepiej jak przed wyciągnięciem? Jak masz kompa to zrób logi
Malinek110 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Elektrozawór odciecia paliwa jest on z tyłu pompy wtryskowej.Dochodzi do niego jeden kabelek:)
michal21 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 tzn ze odpalilo, auta nie testowalem jesCze. w poniedzialek zrobie logi bo na weekend wyjechalem, muszE poczytac na forum bo nigdy nie robilem tego.
darooo Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Pikuś: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?12031
michal21 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 jechalem dzis autostrada i na V biegu ciezko osiagnac 3tys obrotow , czyli tak jak predzej, zadnej poprawy. jutro postaram sie zrobic logi dynamiczne. sprawdzalem statyczne to wiem tylko to ze egr dziala, cyklicznie sie zamyka i otwiera. sprawdzalem tez bledy silnika i nic nie wyskoczylo.
ficjor Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Kolego, zacznij od logów jak inni radzą: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?12031
ryba85 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 zrobiłem logi wstawi łem na forum i dalej nie wiem co jest przyczyna odcinania turbiny. ---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:45 ---------- http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?223410-B5-AFN-Ocena-log%F3w-wielka-pro%B6ba-do-znawc%F3w-tematu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się