Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

Pamiętaj o czyszczeniu otworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotrzesz to opisz odczucia ....porównanie do poprzedniego zestawu.....aczkolwiek może ono być trochę subiektywne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment auto w porównaniu do poprzedniego zestawu nie hamuje.... ale fakt, muszą się dotrzeć. Na razie też staram się nie deptać w hamulec. Daje im paredziesiąt km na ułożenie. Natomiast po zmianie amortyzatorow z tylu jest wyraznie taki hmmm "bardziej zwarty" i sprężysty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie heble musisz dotrzeć....a wtedy będziesz jeździł z bananem na twarzy:decayed:

I kto to mówi. .... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ochłonąłem trochę. Geometria o dziwo wyszła OK.

Więc zabrałem esę, z drżeniem o wynik, do Kreatora Mocy...

Zostały systemowo wyłączone 2 drugie sondy.

A teraz proszę o pokłony przed fał osiem BBK!!!

Wynik w serii to 339KM i 428Nm! I to po trasie 300km i niezbyt długim postoju (kolektor dolotowy byl jeszcze gorący).

Po modyfikacji 361KM i 461Nm :banan::banan: co jak na S4 B6/B7 to megawynik.

Myślę, że realnie- dopinając do tego teorię o wyjątkowym grzaniu się tej jednostki i spadku mocy po postoju, po przegrzaniu itp - może być nawet nieco lepiej ;).

Dumny jestem z niej, bo się spieła i wstydu nie narobiła ;).

http://img577.imageshack.us/img577/8923/g2qa.jpg

Chlopaki z Kreatora mówili, że po raz pierwszy widzą taki wynik w serii w BBK, a już trochę ich robili... Zwykle wypadały od 275-300KM. Jedna im się wyłamała na 320KM. No i teraz moja ;))).

dawno mnie nie było na forum...

ale wynik :kox: szał :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ngk bkr6equa

---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ----------

trwało to ok. 300km, ale heble się dotarły. To połączenie ma zupelnie inną charakterystykę niż ATE+ATE. Pierwsze wrażenie przy lekkim dotknięciu jest raczej słabe. Natomiast już tylko lekko mocniejsze dociśnięcie, powoduje ostre wyhamowywanie. Następnie dość szybko i łatwo wywołać można udział ABS. Generalnie uważam, że modulacja jest lepsza siła również, fadingu nie uświadczyłem... no ale jest minus 7 stopni :P. Do tego, w tych temp, na nowych świeczkach oraz rzadszym oleumie jakby nieco lepiej wkręcał się na obroty (momentami to strach się bać :D) :grin:

Amory też dużo dały. Jest zwarty i nic nie stuka.

Można by to sprowadzić do 3 słów: banan non stop :decayed::decayed::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie ma za co...

Dzięki za ochronę ;))))

ps. Jezdzi po toruniu taka czarna b7 s4 z 2007 roku... chcialbym sie z nia spiąć gdzieś na światłach tak na powaznie. BO na razie udalo mi sie gdzies tam za nia kawalek nacisnąć, ale gosc jezdzi tak niebezpiecznie, ze zawsze odpuszczam... Niestety zawsze to jest jakas wąska, kręta droga miejs(k)a... jak mi na deszczu trakcja prawie non stop mruga przy 80-100/h tzn ze cos jest nie tak. A jak już są dwa pasy, to akurat jadę z żoną w wysokiej ciąży i też pi*a.

Z drugiej strony za kazdym razem jak gdzies sie tak złapie, to pod nogą czuje "zapas" przez te paredziesiąt metrów... Z tym, ze to takie wróżenie z d*py.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł jak Ty to robisz że na deszczu Ci trakcja mruga przy 80-100:shock3: strzelasz ze sprzęgła ciągle, macie takie koleiny :tongue: czy łyse opony :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy lekki łuk na gładkim mokrym asfalcie i pozamiatane z trakcją przy 100kph (no mruga sobie...) ;-(. mimo nowych renomowanych opon i braku kolein. A na lizaka to czekam swoją drogą :grin:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy lekki łuk na gładkim mokrym asfalcie i pozamiatane z trakcją przy 100kph (no mruga sobie...) ;-(. mimo nowych renomowanych opon i braku kolein. A na lizaka to czekam swoją drogą :grin:.

Hmmm... ale w ktorym momencie tracisz trakcje? Jedziesz sobie stala predkoscia na III, wciskasz gaz w podloge i ESP wariuje?

Ja co prawda nie mam problemow z zerwaniem trakcji jak jest lekko mokro na I i II biegu, ale tak zeby przy wcisnieciu gazu w okolicach 100kmh na mokrym, to juz chyyyyba nie. Chociaz nie probowalem takich akcji w zakretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze w eSach margines dzialania ESP jest wiekszy niz pozostalych A4kach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybciej, nie pozwala na wariacje i jest bardziej czuly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...