marekcamaro Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Witam tutaj dla porownania dzwiek z mojego drugiego autka, tak jak Vario pisze to europie daleko do dzwieku USA Wydech to Dynomax Performance silnik 5.0 Small Block Chevy
variocustoms Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 oj gada ten small block HiRide a skąd ta teoria o wpływie pojemności na dźwięk? dźwięk z wydechu jest tylko i wyłącznie bazowany na wydechu, jego pojemności, konstrukcji i przepustowości a nie na pojemności i oczywiście typie silnika R ew. V albo W
HiRide Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 oj gada ten small block HiRide a skąd ta teoria o wpływie pojemności na dźwięk? dźwięk z wydechu jest tylko i wyłącznie bazowany na wydechu, jego pojemności, konstrukcji i przepustowości a nie na pojemności i oczywiście typie silnika R ew. V albo W mozesz zalozyc swoj wydech tzn sprobowac zalozyc do 4.2 v8 i zobaczyc czy dzwiek bedzie taki sam jak w twooim samochodzie. Mam rozumiec ze silnik R8 bedzie brzmiec tak samo jak v8 albo w8? * *
variocustoms Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 w tym szkopuł, że każdy brzmi inaczej ale nie ze względu na pojemność tylko na typ silnika
bula87 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 a ja tam lubię ten Pawła bulgot i zdradzę, że jak jest okazja jechać za nim to szybę uchylam żeby posłuchać tego co on ma na codzień
winczako Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 Bartek, kolegom tu się na odrobinę puryzmu zebrało , ja tam nie narzekam ). Zawsze znajdzie się coś ciut lepszego od czegoś innego . ---------- Post dopisany 27-05-2012 at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2012 at 01:26 ---------- Żeby nie było, że się nic nie dzieje. RNS-E wjechało. Na razie staram się z kimkolwiek umówić na zakodowanie, ale ciężko idzie. W regionie ciężko się spotkac, poza regionem jak szukalem pomocy to tez cisza. Ale jestem cierpliwy, ostatecznie podjade do aso i tyle. Bo po podłączeniu canów navigacja twierdzi że jestem gdzieś pod olsztynem... (przed podpięciem canów chociaz widziala torun ). Czytalem, że zakodowania naprawia owy problem . Z innych ciekawostek, 1. pogoniłem ją trochę, chciałem sprawdzić v-max, ale niestety ruch mi nie pozwolił . 272-273 poleciała, w 2 osoby z bagażami. Jakby był mniejszy ruch lub jakbym leciał sam powinna dobić do 280. Jakby temp byla niższa to zapewne tez "doszła by" szybciej D: Przy prędkościach autostradowych i kilku speedach do 260-270 srednie spalanie pb to 16l/100km (więc źle nie jest ) 2. złapałem się z S5. ruszając z pod bramek wyrównaliśmy się na jedynkach i w jednym momencie docisnęliśmy pedały. Spodziewałem się, że mnie mocno pozamiata, a tu niespodzianka.... do końca trójki (ok 160 km/h) szliśmy praktycznie równo (byłem może pół dł samochodu z.... przodu). Żeby było śmieszniej nie wyłączyłem gazu, dlatego po trójce odpuscilem żeby mojego maleństwa nie zamęczać. 3. Po przegnonieniu stwierdzam, że warto czasem wypalić z lekka w ten sposób katalizatory, bo się samochód odrobinę odmula. BTW. znalazłem oooo takie przycisku u siebie... mógłby mi ktoś wytłumaczyć po kiego grzyba one są?
bula87 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 to jest od alarmu fabrycznego szef w A6 C6 też takie ma, byłem koła zmieniać na letnie i nie wyłączyłem to wyć zaczął ten drugi to chyba nawet ja mam, albo podobny w B5
jedrekx Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 fabryczny alarm z funkcją przechyłu nadwozia
variocustoms Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 ten alarm szczerze nic nie daje, mi z takim B7 podwędzili z parkingu :/ co do V-maxa licznikowego to fajnie, zweryfikuj jeszcze z navi ile pokaże co do wcześniejszych pogaduszek o wydechu to pewnie będę musiał na żywo posłuchać, u mnie śmiga C6 4.2 i miło mruczy ale nie wiem jaki ma wydech
winczako Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 gdzies juz chyba pisalem, ze przy 200 licznikowych wg gpsu bylo jakos tak 198. W kazdym razie przeklamania nie sa duze. A w S5 mógł po prostu d*pa a nie kierowca siedziec .
variocustoms Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 niektórzy kierowcy kupują auta na wyrost, mnie to osobiście bardzo wnerwia, co do przekłamań to im wyższa prędkość tym przekłamanie większe (dla bezpieczeństwa kierowcy)
Pinczi Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Dopiero teraz zobaczyłem twój temat i geba mi sie usmiecha (oczywiscie z radosci) ze ktos tak moze byc zadowolony z S4 B6 Ja na chwile obecna tez nie widze alternatywy dla swojej eski. Ma swoje + , ma tez -....jednak mina nie jednego "Sciganta" na ulicy, objezdzanego przez rodzinne kombi jest jak dla mnie bezcenna i wystarczajaca Ja u siebie sprzeglo tez robilem (razem z dwumasem), zdecydowalem sie na ori Audi, bo udalo mi sie wyrwac caly komplet za (z tego co pamietam) 4700 pln (2 lata temu). Moja byla hamowana na zwyklej hamowni, wyszlo 315 KM i 407 Nm. Pomiary VAG'iem (jazda z pasazerem) dawaly srednio 6.1 s do 100 km/h, ale byly robione na slizgajacym sie sprzegle. Wywalone mam 2 "przednie" katy, odsuniete 2 "tylne" sondy, zadnego remapu i auto jezdzi normalnie, nie wywala checka, czasami na vagu pokaze blad sond, ale to tyle. Dodam ze hamowana byla po wywaleniu 2 katow. Jak mozesz do wyslij mi na PW numer tel do siebie, z checia pogadam o tej "gruszce" co wymieniales, bo moze tez u mnie trzeba by sie temu przyjrzec, chociaz nie widze zadnych niepokojacych objawow Gratulacje z wyboru eSy i oby sluzyla jak najdluzej
streetrace Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Najlepszy dzwięk jaki można uzyskać z S4 B6 to Straight Pipes Ale zapewne stracilibyśmy dowody rejestracyjne jeszcze tego samego dnia... Poniżej filmy S4 B6 po usunięciu "zbędnych" elementów układu wydechowego ... z wewnątrz i na zewnątrz:
streetrace Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Faktycznie nie napisałem,żeby podczas oglądania drugiego filmiku zamknąć oczy od 0:03 - 0:13
winczako Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Pinczi, jak daleko odsunąłeś sondy? (pw z tel poszedl). Jak możesz to weź mi podeslij swoj wykres z hamowni bo chce na rozklad niutków popatrzec:) Troche deszczu na drogach i od razu jaki się banan na twarzy robi przez brak wycieraczek na bocznych szybach ))) ps. nie zgodzę się że straight pipes brzmią najlepiej. Najlepiej to brzmi z wydechem zakonczonym na kolektorze wydechowym..
Pinczi Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Pinczi, jak daleko odsunąłeś sondy? (pw z tel poszedl). Jak możesz to weź mi podeslij swoj wykres z hamowni bo chce na rozklad niutków popatrzec:)
variocustoms Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Zlekka moment idzie w dol przy takim szybkoobrotowym silniku az zal
Flyer Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Pinczi, musimy w koncu ustawic sie na jakas kreske/rolke w Warszawie.
Pinczi Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Pinczi, musimy w koncu ustawic sie na jakas kreske/rolke w Warszawie. No trzeba w koncu, tylko zeby temp na zewnatrz byla znosna Sorka za offtop
Rekomendowane odpowiedzi