Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zawsze ktoś gada :whistling: wg. mnie to musi zapitalać, czasami upalam 300 konną większą krowę i to jedzie a co dopiero taka S4 dużo lżejsza, sam chcę się przesiąść na 4.2 (niestety z 5.4 to będzie downsizing)

Opublikowano

Przespalem się z myślą o innej hamowni i to chyba byloby juz poniżej mojej godności. Sorry. I tak będzie jakieś "ale". G-tech czy racelogic tez nie ma sensu, bo ktos napisze, ze z wiatrem i z gorki.

Zapraszam na krezkę do Torunia, chetnie w taki sposób przekonam.

Opublikowano
Przespalem się z myślą o innej hamowni i to chyba byloby juz poniżej mojej godności. Sorry. I tak będzie jakieś "ale". G-tech czy racelogic tez nie ma sensu, bo ktos napisze, ze z wiatrem i z gorki.

Zapraszam na krezkę do Torunia, chetnie w taki sposób przekonam.

Winczako, nie ma co jechać na inną i sprawdzać. Jest jak jest, wyszło jak wyszło. Skoro Ty twierdzisz że "jedzie" i Ci pasuje to wystarczy. Ja mam to samo odnośnie swojej.

Ty wyłożyłeś sporą kupkę siana na naprawę silnika i można powiedzieć że autko jak nowe. Moją ratuje bardzo mały przebieg :wink:

Ale satysfakcja z jazdy gwarantowana, do tego dźwięk wydechu :banan:

Opublikowano

winczako, ale tu nie chodzi o to, że ktoś się czepia.

Po prostu jeśli na 10 tunerów , jeden mówi że coś zrobi i jest sens to ja mam wątpliwości.

A tak jak napisałem nie gadałem z panami kaziami z warsztatu pod grójcem tylko z uznanymi firmami które nie jeden gruby projekt robiły.

Przypomnę może tylko wykresy bodajże V-tech'a, które były piękne, a jak ludzie jeździli na inne hamownie to okazywała się d*pa.

Ja nie mówię, że u ciebie do ściema, że to niemożliwe itd... po prostu ciekawi mnie ten temat i jestem mocno zdziwiony bo nie mały research tego tematu zrobiłem.

Napewno na + przemawia fakt , że włożyleś kupe kase w remont silnika + ta uszczelka JHM.. to zapewne przyczyniło sie do tego wyniku.

I nie pisz mi tutaj, że sprawdzenie na innej hamowni to poniżej twojej godności bo to śmieszne :)

Ciekawe czy jakby ci wykres pokazał 420 KM to też byś to przyjął ze 100% wiarygodnością i nie próbowałbyś tego mimo wszystko zweryfikować w innej hamowni, wiedząc jakie informacje krązą na temat tych silnikow i ich mocy.

Na koniec dodam, że jak ja miałem jechać na hamownie ze swoja, to tez slyszalem ze jak wyjdzie 300 KM to bedzie super i wogole bede skakac do gory z radosci.

A wyszlo 316 KM, bez zadnego remontu silnika, uszczelki JHM, na starych swiecach i cewkach.

Reasumujac, nie twierdze ze twoj wynik jest niemozliwy, jestem tylko zaciekawiony i zdziwiony ze wszyscy odradzaja dlubanie przy tym silniku a tu jedna firma sie podejmuje i cos takiego wychodzi.... KONIEC :D

Opublikowano

Dłubie wiele firm. Ocena jest taka, że te silniki często wychodzą sporo poniżej oczekiwań, czyli 280-300KM. I tak napisałem w poście z wynikiem - kreator też hamowal kilka esek i też mu wychodziły wyniki na podobnym poziomie (280-300), co by potwierdzało Twoje zdanie. Uwierz, że ja też obdzwoniłem pół Polski i zebrałem wywiad. Nigdzie nikt mi nie powiedział, że nie ma sensu, i że nie zrobi, tylko że te samochody słabo wypadają i żebym nie spodziewał się wyniku powyżej serii po programie, bo to rzadkość, może uda dobić się do serii. To że w wolnossących silnikach przyrosty są minimalne, to wiadomo nie od dziś. Cena za program jest taka jak w turbolotach, stąd pobieżna opinia "że się nie opłaca" - ja uważam, że zależy jak dla kogo. Ja pod nogą czuję wzrost i cena jak dla mnie adekwatna.

Łukasz, nie wyszło 420KM, tylko 339. Tym bardziej, że różnica między Twoimi 316 to 23KM. Uważasz, że remont silnika, sprawny osprzęt, uszczelka, nie mogła dać tych 23KM? Ja uważam że to bardzo realna sprawa. W świetle tego, przy tak małej różnicy, podważanie kompetencji i wiarygodności Kreatora jest nieco niesprawiedliwe. To tak w ich obronie.

Dobra, nie ma co ciągnąć takiego gadani, bo do niczego to nie prowadzi ;). Ważne, że wykres jest ładny i w miarę równy, "na buta" jedzie fajniej niż dotychczas, więc jestem zadowolony. ;). Jak się uda to kiedyś spotkamy się i przy dobrej wódce omówimy dokładnie temat :).

Opublikowano

Dobra, nie ma co ciągnąć takiego gadani, bo do niczego to nie prowadzi ;). Ważne, że wykres jest ładny i w miarę równy, "na buta" jedzie fajniej niż dotychczas, więc jestem zadowolony. ;). Jak się uda to kiedyś spotkamy się i przy dobrej wódce omówimy dokładnie temat :).

I tak to zostawmy :thumbup1::thumbup1:

Opublikowano

winczako....farciarzu......pogratulować chłodnej oceny sytuacji,reakcji ......i dobrego pobocza :decayed:.....

Jak nie przestaniesz tak sie narażać...i ciorać ...tym sreberkiem......to klekotem w automacie zaczniejsz śmigać......a Twoje przejdzie w bardziej odpowiedzialne ręce....:grin:

Amen.

:polew:

wysłane z one v :)

Opublikowano
[...]a Twoje przejdzie w bardziej odpowiedzialne ręce....:grin:

Chyba nie mówiłeś o swoich rękach...proszę Cie! :facepalm:

:polew::polew::polew:

Piękny wynik, opłacało się jak widać wywalić 'ździebko' kasy:kox:

Opublikowano

Sprzęgło trochę nie daje rady. Do normalnej jazdy jest ok, ale wystartować i zmienić z 1 na 2 więcej niż raz, to za wiele po modyfikacji. O dziwo zrobiło mu to różnicę.

Ma ktoś jakieś doświadczenia z FX-300?? lub coś podobnego do eS?

Fx-400 mnie nie interesuje.

dzięki

Opublikowano

bierz fx400 6 łopat u mnie chodzi prawie identycznie co seryjne, a zapasu co niemiara na wygłupy

Opublikowano
bierz fx400 6 łopat u mnie chodzi prawie identycznie co seryjne, a zapasu co niemiara na wygłupy

A można coś więcej info na ten temat?

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ----------

Znalazłem na ebay na szybko:

http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?sbk=1&nav=SEARCH&itemId=300730732840

Kawałek szmalcu jest za to...

Opublikowano

Przeróbka u radzikowskiego na podobne i niekoniecznie gorsze pewnie wyniosła by mniej

Opublikowano
Przeróbka u radzikowskiego na podobne i niekoniecznie gorsze pewnie wyniosła by mniej

Też o tym pomyślałem ale już też gdzieś się naczytałem nieciekawych opini i Radzikowskim.

Opublikowano

zawsze gdzies o kazdym ktos napisze cos negatywnego, ja na jakim forum bym nie byl to w 95% slyszalem dobre opinie, wazne jest aby dopasowac odpowiednie sprzeglo do auta, bo ktos sobie moze zazyczyc sprzeglo spiekowe do prawie seryjnego auta ale bedzie marudzil ze jest za twardy pedal i nie da sie jezdzic normalnie po miescie

Opublikowano

Tak, oczywiście masz rację. Trzeba wiedzieć co się chce i czego oczekuje.

Ale strzelam że Radzik zrobi za 2 tyś. złoty więc czy ażtaka różnica będzie?

Opublikowano

u radzika ok 2-2.5 koła akurat do 2.7 ale tu macie zupełnie inną w budowie mocniejszą tarczę zobaczymy jak u mnie będzie znosc katusze po strojeniu to napisze. Jak na moce w które ja celuje to nie ma nic lepszego w takiej cenie

Opublikowano

No moje sprzęgło jedno się skończyło, ale zamieniałem skrzynie więc mam z nią inne. Ale chyba też nie najlepsze, więc będzie szykować się zmiana.

Trzeba zatem zadzwonić do Radzika i się dowiedzieć za ile by zrobił.

Opublikowano

tak jak pisze zależy kto ile ma km i NM i styl jazdy

Opublikowano

grzenek85, ale czy fx400 to juz nie jest sprzeglo dzialajace w systemie 0-1? Ja potrzebuje czegoś czym bede mogl robic bez problemu 3000km miesiecznie, a przy okazji pozwoli na zabawę ;). Bo dziś się naprawdę niemiło zdziwiłem..

Opublikowano

Winczako albo Ksiadz macie może logi z przepływki z swojej esy ile Wam mierzy max?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...