Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Coś zaczęło pukać w fotelu kierowcy. Czy coś się urwało?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj gdy usiadłem za kierownicą poczułem coś jakby sie poderwało w fotelu (plecy). Od razu wyczułem że coś jest nie tak. Od tej gdy oprę się mocniej to w okolicy pleców czuję że takie puknięcie. Gdy odpuszczę siłę opierania to coś co jest w fotelu wraca do swojej pierwotnej pozycji znowu powodując takie delikatne puknięcie. Co tam w środku fotela jest? Czy coś się tam mogło urwać/naderwać?

Jeśli to ma znaczenie to fotel podgrzewany i oczywiście z poduchą oraz kubełkowy.

Opublikowano

u mnie tez cos takiego bylo, mozliwe ze to to samo mianowicie pękł pręt od regulacji odcinka lędźwiowego u mnie z lewej strony fotela na samym zgięciu ;] wymontuj z tylu fotela plastikową oslone i sprawdz.

Opublikowano

łatwo ją zdjąć?

Opublikowano

musisz ciagnac ale ostroznie bo one sa na metalowych zatrzaskach u mnie sie ulamaly zaczepy do nich w tej plastikowej oslonie, generalnie troszke pałowania jest chyba ze ktos ma jakis dobry sposób na to to niech napisze.

zaczepy sa w dolnej czesci z tego co pamietam ale zaraz sprobuje sprawdzic czy w etce jest pokazana(powinna). :)

z tego co w etce widzialem to chyba tylko na dole sa dwa zatrzaski.

Opublikowano

Ok dzięki. jutro będę u mojego mechanika na odgrzybieniu klimy to poproszę go jednak żeby to on tam zajrzał przy okazji.

Opublikowano

Panowie czy ktoś może zdejmował tą osłonę plastikową z tyłu fotela? Muszę wiedzieć na 100% czy szarpać od dołu czy od góry. Kolega wyżej pisze że u dołu są zatrzaski, znowu ktoś inny kto miał do czynienia trochę z fotelami mówił mi że jednak od góry. Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?

Opublikowano
Panowie czy ktoś może zdejmował tą osłonę plastikową z tyłu fotela? Muszę wiedzieć na 100% czy szarpać od dołu czy od góry. Kolega wyżej pisze że u dołu są zatrzaski, znowu ktoś inny kto miał do czynienia trochę z fotelami mówił mi że jednak od góry. Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?

Są trzy zatrzaski u góry :wink:

26032012258.jpg

Opublikowano

właśnie o taką podpowiedź mi chodziło. Dzięki. :)

edit: zdjąłem tą plastikową osłonę bez problemu. Ciągniemy po kolei od góry trzy zatrzaski a potem wysuwamy dół. Faktycznie ułamane są dwa druty w mechanizmie regulacji lędźwi. Znalazłem coś takiego na allegro za 80PLN. Chyba kupię bo w ASO 320zł. Wymieniał już ktoś tą część? Łatwo? Poradzi sobie laik? Czy jednak zostawić to fachowcowi?

Opublikowano

U mnie oczywiście też pękł ten drut na dole ale po przemyśleniu podeszłem do tematu typowo druciarsko:decayed: Jako że ten ori drut to niezłe badziewie i pękł z jednej strony więc zakupiłem na szybko w sklepie 1x szprycha od jakiegoś motorka i kilka cybantów w sklepie metalowym. Szprychę powyginałem na wzór tego odłamanego kawałka zostawiając ją nieco dłuższą aby dosztukować do reszty cybantami. Na razie ze 2 miesiące trzyma z tym ze na wszelki wypadek nie używam regulacji lędźwiowej.

Opublikowano

Też myślałem żeby pokombinować i samemu to jakoś sklecić ale to Twoje zdanie: "(...) z tym ze na wszelki wypadek nie używam regulacji lędźwiowej." utwierdziło mnie w przekonaniu że jednak zainwestuję 80 dych i kupię ten mechanizm.

Opublikowano

Za 80zł to też bym kupił ale patrzyłem tylko w Etce:grin: Myślę że ten drutex i tak będzie wytrzymalszy jak ori, tej regulacji nie używam bo z tego co wyczytałem to ten ori pręt pęka właśnie jak mocno się ją napnie. A w sumie mnie jest wygodniej jak ta regulacja jest luźna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...