Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komplet wahaczy do 1000 pln


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jaki zestaw wahaczy jest godny polecenia?: Master Sport, Craft, czy jeszcze coś innego? A może zestaw mieszany?

Za zestaw i wymianę nie mogę dać więcej niż 1000 pln. Oczywiście wiem że najlepszy jest LEM ale niestety nie mogę sobie na niego pozwolić...

Wiem również że na forum jest wiele podobnych tematów ale nie znalazłem w nich odpowiedzi na moje pytanie;)

Pytanie kieruję do osób które wymieniały wahacze i już trochę na nich pojeździły.

Samochodem chcę zrobić jeszcze jakieś 60 k km. Jeżdżę na kołach 16, 255, 55 - w przyszłości pewnie 17"...

Z góry dzięki za odpowiedzi!

Opublikowano

Jak masz zamiar inwestować w 17" to dozbieraj jeszcze i kup sobie LEMFORDERA ja za lemo dałem 1600zł i jestem bardzo zadowolony dziennie jeżdżę po dziurach i to co te wahacze przeszły to rewelacja po 1.5 nic nie stuka nic nie puka a naprawdę te wahacze u mnie na drogach po tyłku dostają :/

Tak że Kolego polecam lemo:)

raz kupiłem takie za 450zł i nie wytrzymało nawet 10tys km :(

Opublikowano

Ja u siebie wymieniłem cały komplet na TRW. Na razie zrobiłem ok30tyś i posypały się tylko końcówki drążków. Cały komplet kosztował mnie ok 1000-1200 zł (dokładnie nie pamiętam). Strzelam, że jeszcze max 15tyś i pójdą do wymiany :thumbdown:

Teraz jak bym zmieniał to poszedłbym w lem - z ciekawości czy wytrzymają więcej niż TRW.

Opublikowano

Cóż prawda jest brutalna. Jestem świeżo po wymianie kompletu na lemforder, poszło w hooj kasy. Miałem kupić MS, ale jak usłyszałem, że czasami nawet 4 miesięcy nie wytrzymują. Dodatkowo chcesz 17 założyć co na polskie drogi ( nie wiem jak u Ciebie ) jest po prostu zwiększeniem wykorzystywania wahaczy i tulej. Na Twoim miejscu dozbierałbym kasy na lemfordera. Może rozbij sobie to na prawa i lewa strone. Sprawdź może tylko niektóre wahacze są do wymiany, wymieniaj parami np dwa dolne/dwa górne. Ja nie miałem takiego szczęścia i musiałem wymienić wszystko. Auto przejechane 193kkm i były w nim ori wahacze, w bananach nie było już połowy tuleji.

Opublikowano

na lemach przelatalem juz 80tys...i jeszcze sa w aucie

Opublikowano
na lemach przelatalem juz 80tys...i jeszcze sa w aucie

No i wszystko na temat. Gdzie kupowałeś? Od kogoś z forum czy w sklepie?

Opublikowano

do b6 dzik ma komplet za 1,8k zł.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi - staram się wyciągnąć wnioski:)

Lem tak jak napisałem odpada:( - jeżeli 17ki mogą szybciej wykończyć tańsze wahacze to również odpadają...

Niestety nie mogę wymieniać stronami. Zawieszenie jest w stanie agonalnym.

Przed zimą było słychać stuki podczas jazdy ale jako takich wyczuwalnych luzów na podniesionym przodzie nie dało się odczuć...

Wczoraj zmieniałem koła na letnie i przy okazji sprawdziłem co i jak... luzy są niestety po obu stronach :/

Wahacze są jeszcze oryginalne a samochód ma 182 albo 282 k przebiegu - kto go tam wie:)

Opublikowano

Podepnę się do tematu. A co sadzicie o MEYLE albo RUVILLE ? słyszałem kilka opinii ze nawet lepiej się sprawdzają niż LEM ?. Będę właśnie wymieniać jakieś no name za 500zł – wytrzymały całe 1,5roku i niecałe 10tys. Km w tej chwili wszystko nie tyle stuka co „wali” i lata jak chce (ręką można sobie ruszać drążkami itd.). jedno jest pewne – nie ma co oszczędzać bo to tylko pozorna oszczędność.

Opublikowano

Nie ma opcji aby meyle i ruville były lepsze od lemfordera przepraszam ale ktoś Ci bzdur nagadał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...