Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Szara V-ka by Buka


Buka

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie jakieś zmiany z mocą na + będą bardzo kosztowne

http://www.audi80.pl/b4-abc-26-quatro-wstawienie-kompresora-vt47992.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też się podepnę do rozmowy :hi:..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytajcie troche o kompresorach w wolnossakach, kosztach tego cyrku odechce wam sie myśleć o mocy:decayed:

...sam kiedyś zachodziłem w głowę , jak dodać nieco KM w swoim ABC. Przeszła mi nie raz myśl o kompresorze , jednak trzeba mieć dostęp do kliku narzędzi , jak choćby wycinarka CNC (dostawka na kolektor dolotowy). Zawór upustowy , dostrojenie ECU do nowych dawek mieszaniny paliwo+powietrze , uszczelnienie silnika (ABC i AAH z reguły są spasowane na"grubą nić", więc nie obejdzie się bez generalki, bo ta prędzej czy później stanie u progu pasa przedniego Reasumując, wysokie koszty dla kogoś, kto ma zamiar zlecać wykonanie większości prac ( tak było w moim przypadku). Dla pasjonata z "dostępem" do większości potrzebnych składowych - rychłe oczekiwanie spełnienia założenia i delektowanie się skompresowanym V6...choć R5 uturbionemu też niewiele można zarzucić , a to znacznie mniej kosztowna operacja SWAPowania ....

P.S.technic-trick: zwykle przy podobnych projektach medium napędzające stanowi pasek klinowy + napinacz + dawca napędu - koło pasowe zdawcze wału korbowego, a całość = rezygnacja z AC w wozidle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też się podepnę do rozmowy :hi:..czyżby w 1.8 adr taki zabieg też był możliwy ?? :banan:

u ciebie to za 2-2.5 tys zł masz swapa na 1.8t

A w 2,6 to inaczej???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam 2,7bit za 5, ze skrzynią jeszcze w aucie :naughty: dobra zejdźmy na ziemię i tak nikt nie poleci w swapa anie kompresor :cygaro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a tak jak juz jestesmy przy temacie, jak sprawa swapa wyglada w przypadku auta juz zagazowanego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
jeszcze wiele musisz się nauczyć :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ?? 1.8T lepsze jest od 2.6 ?? ja jeżeli miałbym okazję tanio dorwać anglika z 1.8T to chętnie pokusiłbym się o swap z mojej 1.8 na 1.8T :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze niż 2,6 ... 2,8 o każdy inny benzyniak w b5 ja bym go nawet nie zamienił na 4,2 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
jeszcze wiele musisz się nauczyć :hi:

chyba nie zrozumiałeś mojej myśli

wydać 2.5 tys i kupić silnik który ma tyle samo koni co 2.6 ?

bo 1.8t który ma od 170KM kosztuje już napewno sporo powyżej 3k zł

czy to się opłaca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2.6 to bym nie zmieniał na 1.8t
jeszcze wiele musisz się nauczyć :hi:

chyba nie zrozumiałeś mojej myśli

wydać 2.5 tys i kupić silnik który ma tyle samo koni co 2.6 ?

bo 1.8t który ma od 170KM kosztuje już napewno sporo powyżej 3k zł

czy to się opłaca?

Nie w tym rzecz ile ma w serii tylko jaki ma potencjał jakim nakładem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...