mati91lv 0 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ja biegi w adrze zmieniam przy ok 2000 obrotów na wyższy,robie tak ponad rok i nic się nie zamulił-to nie jest diesel,który jest nieodporny na psj :)Skrzynia jest bardzo krótka i niestety w trasie brak szóstki i nie porównujcie g o do uturbionego,bo tam są biegi znacznie dłuższe i pewnie trzeba je zmieniać póżniej...Po załączeni klimy trzeba jakiś 1000obrotów więcej do zmiany,bo klima go zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas20V 0 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 U mnie 140 km/h przy 4000 obrotów, przy 200 km/h było coś koło 5500 [br]Dopisany: 21 Marzec 2009, 16:44_________________________________________________Chyba pod 6500, troszkę zaniżyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareks 0 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 ja mam 5500 przy około 180km/h Przemas20V przy jakich obrotach masz odcięcie|?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chmiel 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 trochę odświeżam temat ale zauważyłem u siebie jedną ciekawostkę. na 5tym biegu oba wskaźniki (obrotomierz i prędkościomierz) chodzą praktycznie tak samo. Obroty w pionie i prędkość w pionie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copywriter 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 U mnie też tak się kształtują obroty. Przy 4 tysiach faktycznie jest jakieś 130km, w porównaniu do Peugeota, którym dotychczas się bujałem, faktycznie wysoko się kręci... Ale już się przyzwyczajam do tego;] Brum! Brum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wafelek1987 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 To jest normalne. Poprostu trzeba sie przyzwyczaic. Autko lubi wysokie obroty. Ale bez przesady az tak głosno nie jest. J moim ADR jechałem 210 i wtedy mozna było powiedziec ze troche głosno jest ale i tak nie było tak zle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 210km\h? :shocked:fabryka daje max-205 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszA4dg 0 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 fakt brakuje 6 biegu..... ;( ale przynajmniej łatwo sie TIRY wyprzedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 mam to samo przy 130km/h 4000 obrotów na piątce 120km/h - 3500 obrotów trochę mnie wkur..... ta krótka skrzynia mondeo miało dużo dłuzsze przłozenia można było latać szybko przy małych obrotach na trasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demrad 0 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Zgodzę się ze brakuje 6 biegu dla dłuższych tras i wyższych prędkości. Ale widzę tez ze 1,8 bez turbo ma identyczna skrzynie jak 1,6 przynajmniej mój AHL. Jakiś miesiąc temu jadąc po niemieckich autostradach bez problemu dawał rade 170-180km/h ale faktycznie obroty były ponad 5tys (przy 170 było w granicach 5200-5300). W piątkę na pokładzie dał rade około 210km/h - zegarowe, gps pokazywał około 200 - ale to tylko przez chwilkę bo obroty były ponad 6tys.no i hałas tez całkiem całkiem. Ogólnie te silniki z tymi skrzyniami tak mają po prostu kochają wysokie obroty bo dopiero przy ponad 3tys te samochody jadą :-) i do tego trzeba się przyzwyczaić. A czy zastanawiał się któryś z kolegów nad założeniem skrzyni 6 biegowej?? jest to w ogóle możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 czyli panowie że co że silnik 1.6 ze 100 konnym silnikiem pojedzie tyle samo co 1.8 ze 125 konnym oba pojadą ponad 200 raczej ciężko mi uwierzyć żeby silnik 1.6 pojechał 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 no ale nie mozna porownywac obrotow i glosnosci adp do adr. wiadomo, ze przeciez ze przy takiej samych obrotach na takim samym biegu adp bedzie jechal wolniej Dzisiaj sprawdziłem i stwierdzam że ADP jedzie 130 km/h w 4 osoby dokładnie przy 3950 obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron 0 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Czy Wasze ADRy też mają nr. DDU450B ? chodzi o skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadziax 0 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ADR po prostu lubi obroty od 3 do 5 tys. i mi to pasuje wtedy się jedzie, brzmi też wtedy BARDZO ładnie jak na rzędówkę (5 zaworów na cylinder ). Przy spalaniu gazu 10,5-11,5 litra sekwencja LandiRenzo. Aż chce się jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 gdzie sprawdzic jaki rodzaj silnika posiadam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayan 0 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Gdy miałem 1.8 ADR udało mi się pojechać 220km/h, obroty sięgnęły przy tej prędkości 6200. Pamiętam te czasy kręciło się mocno silniczek i nawet ładnie brzmiał. Teraz mam 1.8T i przełożenia wyglądają tak: 1,2 bieg identycznie jak w ADR, 3 bieg już jest dłuższy(i tu ta różnica). Gdy kręcę 2 bieg na 6000obr/min i wrzucam 3 bieg wchodzi mi zaledwie 4tys obr/min. 1.8T faktycznie bardziej ciche jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 no adr lubi obroty i tyle natomiast mi by sie przydała dłuższa 3 taka jaka właśnie jest w 1.8T bieg do wyprzedzania na trasie morze za jakiś czas przesiąde się na 1.8T puki co Kocham moje Adr :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayan 0 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Polecam 1.8T na 3 biegu ciągnę do 160km/h obroty sięgają 6200 ale miło wspominam adr, nigdy go nie zapomnę(super czasy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 ADR to naprawdę fajny silniczek. jeździ się naprawde przyjemnie i dopiero w mocnej trasie i pod dużym ładunkiem nie chce mu się za bardzo jechać.Na początku też sie nie mogłem przyzwyczaić do tak dużych obrotów, ale do czasu. Fajnie wkręca się na obroty i powyże 3000 robi się naprawde ciekawie. Naprawde polecam ten silniczek. (A tu mnei pewnie pojadą co niektórzy, i powiedzą że ma mało mocy:P) Otóż mówie stanowcze NIE!!!Ten silnik naprawde daje rade:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Ja jestem tego samego zdania co przedmówca jak dla mnie to ten silnik daje rade i ożywa przy 3000 obrotów ale może dlatego tak mi się wydaje że wcześniej jeździłem Audi80 2.0 90PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się