bebe_19 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Siemka Mam problem, kupilem wczoraj koła 225/45/17, jedna miała mieć tylko gwoździa, po napompowaniu wyszedł z boku bąbel, na wywazarce wyszło że dwie fele do prostowania, wyprostowali, wyważyli niby cacy... Ale powyżej 140km/h czuć lekkie drgania mnie sie wydaję ze z tyłu bo na kierze nic nie czuć, powyżej 160km/h już nie... Mam założone dystanse z przodu i tyłu czy może być to przez nie? Może jeszcze raz odkrecić z tyłu koła i przykrecic? Wcześniej miałem ORI 16 Audi z nowymi zimowkami, wtedy bylo 0 drgań Może ktoś wie o co chodzi. Pozdrawiam
Góral65 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 SiemkaMam problem, kupilem wczoraj koła 225/45/17, jedna miała mieć tylko gwoździa, po napompowaniu wyszedł z boku bąbel, na wywazarce wyszło że dwie fele do prostowania, wyprostowali, wyważyli niby cacy... Ale powyżej 140km/h czuć lekkie drgania mnie sie wydaję ze z tyłu bo na kierze nic nie czuć, powyżej 160km/h już nie... Mam założone dystanse z przodu i tyłu czy może być to przez nie? Może jeszcze raz odkrecić z tyłu koła i przykrecic? Wcześniej miałem ORI 16 Audi z nowymi zimowkami, wtedy bylo 0 drgań Może ktoś wie o co chodzi. Pozdrawiam moim zdaniem któreś koło nie dokładnie wyważone
olo avf Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Mialem identycznie kiedys kilka razy nawet wywazali i nic -sprawdzali opony zamieniali kola ...Zdjal koles dystanse z przodu i jeszcze raz wywazyl i troszke pomoglo, ale tez wlasnie byly drgania pomiedzy 150-170 co mnie irytowalo okrutnie.Zmienilem zaklad na inny i pomoglo..zalozylem dystanse nawet i dalej spokoj nic nie telepie. Poszukaj moze jakiegos innego zakladu ,no chyba ze masz jakies ferelne dystance ale jak wczesniej bylo cacy to przyczyny powinienes szukac w nowym komplecie obreczy ew. opon
bebe_19 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Okazały się wadliwe chińskie opony z tylu...
sysek27 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 A jakie masz założone dystanse mają kołnierz centrujący to też może być przyczyną, ale równie dobrze to mogą być słabe opony , no i dobre wyważenie to podstawa sam to przerabiałem u siebie i od tego bym zaczął.
bebe_19 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Zalozylem inne opony na tył i tył nie drży ale minimalnie czuć przód. Musze jeszcze zmienic chyba oponki z przodu ... Opony miały ok 5,5mm bieznika. Nie mam pierscieni centrujących to ma wplyw ma drgania?
armando Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 a niby jak ma byc kolo wycentrowane jak nie masz pierscinia sroby je tylko dociagaja a nie centruja
YatzeK Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 @ bebe-19: Co ty chłopie kombinujesz? Kupiłeś tanio koła wiedząc, że są po przejściach i dziwisz się, że masz bicia. Potem kupujesz kolejne opony na tył (zapewne też używane, prawda?), teraz szukasz na przód. Podejrzewam, że jednak nie nowych, tylko używanych, prawda? W dodatku zakładasz felgi bez pierścieni centrujących! Po pierwsze stwarzasz zagrożenie dla siebie i wszystkich wokół i już za samo to należy Ci się co najmniej opier**l. Po drugie zmień wulkanizatora. Jak możesz pisać, ze wyprostowali, wyważyli i jest cacy skoro nie ma pierścieni? to jest BARDZO-NIE-CACY! Po trzecie - po jaką cholerę tak kombinujesz?
bebe_19 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Gosciu mnie naciągnał na fele, sprzedał mi padła które na pierwszy rzut oka nie bylo widać... Mogłem jechac na wyważarke zawaliłem. Dystanse mam na otwór 57,1
skrab Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Załóż pierścienie centrujące na felgi i będzie gut
bebe_19 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 To jaki rozmiar mam kupic pierscieni? Dystans mam 57,1
skrab Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 To jaki rozmiar mam kupic pierscieni? Dystans mam 57,1 To zależy jaki masz otwór w feldze zmierz i dopasuj pierścienie
PrZeMo0o Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Przeciez napisal wyraznie ze ma na feldze i na piascie 57,1 i dystans tak samo, wiec nie rozumiem rad niektorych o pierscieniach centrujacych... ?!
mr.mark1 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 A co to za felgi wogóle masz, to są jakieś ori, chińskie czy jakie. Jeśli otwór w feldze jest 57.1 to ok. Jeśli większy to obowiązkowo pierścienie centrujące. Teraz zrób test - wywal dystanse i załóż same felgi - bo może dystanse powodują jakieś drgania. Ale najpierw trzeba sprawdzić ten otwór centrujący. Potem się dalej będzie myśleć....
bebe_19 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Fele ori jak na zdjeciach http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?230399-A4-B7-Sedan-felunek-ledy-bixy-i-inne-)
skrab Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 A co to za felgi wogóle masz, to są jakieś ori, chińskie czy jakie. Jeśli otwór w feldze jest 57.1 to ok. Jeśli większy to obowiązkowo pierścienie centrujące. Teraz zrób test - wywal dystanse i załóż same felgi - bo może dystanse powodują jakieś drgania. Ale najpierw trzeba sprawdzić ten otwór centrujący. Potem się dalej będzie myśleć.... Jak ma otwór cent 57,1 to pierścienie wo gule nie wejdą ---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:05 ---------- Przecież to sa org felgi to nie potrzebne są pierścienie
YatzeK Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 To znaczy, że problem jest w samych felgach, albo w oponach, coś jest krzywe. Kłopot o tyle poważny, że trzeba sprawdzić oddzielnie felgi, oddzielnie opony. Ale to na szczęście proste, tylko czasu sporo zabierze - ściągnij wszystkie koła, ściągnij opony z felg, umyj felgi i na wyważarkę. Jeżeli wszystkie będą proste, to już wiesz co dalej - pozakładać opony i wszystko wyjdzie. Swoją drogą gównianego masz męczygumę i powinieneś go koniecznie zmienić. To męczyguma właśnie powinien ci zaproponować powyższe rozwiązanie i za pierwszym razem wszystko byś wiedział. I to od niego powinieneś się dowiedzieć, czy masz pierścienie, czy nie masz i jeżeli nie masz to dlaczego. A te felgi to na pewno oryginały czy może jakieś repliki? Bo jak repliki to niekoniecznie mają 57,1. Swoją drogą to ci się dziwię - masz wóz wart kilkadziesiąt tysięcy i wolisz wydać kupę kasy na jakieś nikomu niepotrzebne LEDy a oszczędzasz na oponach...
bebe_19 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Kupiłem uzywki na szybko, bo nikt nie miał pożyczyć dwóch żebym sie upewnił czy to wina opon. A co do nowych opon już są zamowione 4szt, zapewne po niedzieli przyjdą. Dzięki wszystkim za porady.
mr.mark1 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 A co to za felgi wogóle masz, to są jakieś ori, chińskie czy jakie. Jeśli otwór w feldze jest 57.1 to ok. Jeśli większy to obowiązkowo pierścienie centrujące. Teraz zrób test - wywal dystanse i załóż same felgi - bo może dystanse powodują jakieś drgania. Ale najpierw trzeba sprawdzić ten otwór centrujący. Potem się dalej będzie myśleć.... Jak ma otwór cent 57,1 to pierścienie wo gule nie wejdą ---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:05 ---------- Przecież to sa org felgi to nie potrzebne są pierścienie Dlatego chciałem się upewnić czy to ori bo nie pisał wcześniej nic na ten temat. A skoro to ori to tak jak mówisz nie trzeba żadnego pierścienia. Kupiłem uzywki na szybko, bo nikt nie miał pożyczyć dwóch żebym sie upewnił czy to wina opon.A co do nowych opon już są zamowione 4szt, zapewne po niedzieli przyjdą. Dzięki wszystkim za porady. Kupując nowe opony jesteś pewien że to właśnie ich wina??? Sprawdzałeś co się dzieje jak założysz felgi bez dystansów??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się