Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak tylnego oświetlenia w przyczepie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie,podłączałem przyczepę normalna potem dwie podłodziowe i żadnej reakcji ani jedna żarówka nie świeci.Kupiłem autko i był hak założony mam nawet papiery do haka z całą dokumentacją,w niej zwróciłem uwagę na numery do kodowania ESP chyba VAGIEM Ale nie chcę mi się wieżyc by tego niemiec nie zrobił skoro jest wpisany kod długopisem.Panowie od czego zacząć sprawdzać,w którym miejscu znajduję się bezpiecznik,czy w jakiś prosty sposób można sprawdzić czy jest napięcie w wtyczce przy haku,dodam że jest tam przejściówka z 13 na 7 bolcy.Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano

Wypnij przejściówkę bo może ona szwankuje próbówkę w rękę zapalasz światła i sprawdzasz. Rozpiskę pinów znajdziesz w necie. Ja dzisiaj walczyłem z przyczepką teścia przegniły piny w kostce montaż nowych i wszystko ładnie chodzi. Co do sprawdzenia to robisz to tak koniec próbówki z kabelkiem do masy przód próbówki do pinu od świateł jak próbówka świeci to prąd dochodzi. Potem wpinasz adapter i też sprawdzasz tak samo dotykasz do pinu świateł i jak nie świeci to adapter do wymiany.

Opublikowano

Sprawdzałem bez adaptera,brak napięcia w wtyczce.Może ktoś z was podpowie który bezpiecznik sprawdzić,w jakim miejscu on jest wpięty w skrzynce która znajduję się koło kierownicy tzn zboku.

Opublikowano

zdejmij lewy tylny boczek w bagażniku. jeśli masz zmieniarkę to pod nią czasami spotkać można kostke łączącą wiązkę do haka z wiązką samochodową. z czymś takim spotkałem sie kiedyś w a6, ale zależy jaki hak i kto montował. ale wina leżała po stronie tej właśnie kostki bo nie stykała.

Opublikowano

ok sprawdzę jutro,ale w tym boczku nie mam zmieniarki, jest ona ulokowana w schowku pasażera wraz wejściem na ipoda.

Opublikowano
Sprawdzałem bez adaptera,brak napięcia w wtyczce.Może ktoś z was podpowie który bezpiecznik sprawdzić,w jakim miejscu on jest wpięty w skrzynce która znajduję się koło kierownicy tzn zboku.
-------tutaj zle napisałem sprawdzałem z adapterem faktycznie brak prądu--------natomiast w 13 pinach jest masa dla 3pin--masa dla obwodów kontaktów 1-8 oraz12** i 9pin---zasilanie ciągłe oraz 10pin---zasilanie sterowane wyłącznikiem zapłonu,POMOCY co jest nie tak że w przejściówce nie ma prądu?Faktycznie trzeba podpiąć VAGA by wpisać kodowanie dla ESP?
Opublikowano
Sprawdzałem bez adaptera,brak napięcia w wtyczce.Może ktoś z was podpowie który bezpiecznik sprawdzić,w jakim miejscu on jest wpięty w skrzynce która znajduję się koło kierownicy tzn zboku.
-------tutaj zle napisałem sprawdzałem z adapterem faktycznie brak prądu--------natomiast w 13 pinach jest masa dla 3pin--masa dla obwodów kontaktów 1-8 oraz12** i 9pin---zasilanie ciągłe oraz 10pin---zasilanie sterowane wyłącznikiem zapłonu,POMOCY co jest nie tak że w przejściówce nie ma prądu?Faktycznie trzeba podpiąć VAGA by wpisać kodowanie dla ESP?
----Panowie widzę że to poważna sprawa z tymi tylnymi światłami w przyczepce,może ktoś wskaże miejsce bezpiecznika odpowiedzialnego za te światła .
Opublikowano

W przypadku fabrycznie montowanego haka Bezpiecznik S27 30A

A drugi bezpiecznik, żeby się do niego dostać trzeba zdjąć schowek kierowcy, S77 30A

Bezpiecznik_haka.jpg

Opublikowano
W przypadku fabrycznie montowanego haka Bezpiecznik S27 30A

A drugi bezpiecznik, żeby się do niego dostać trzeba zdjąć schowek kierowcy, S77 30A

http://s17.postimage.org/l1gtraczf/Bezpiecznik_haka.jpg

----dzięki kolego szanowny,pozdrowienia

---------- Post dopisany 24-04-2012 at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2012 at 17:26 ----------

W przypadku fabrycznie montowanego haka Bezpiecznik S27 30A

A drugi bezpiecznik, żeby się do niego dostać trzeba zdjąć schowek kierowcy, S77 30A

http://s17.postimage.org/l1gtraczf/Bezpiecznik_haka.jpg

---sprawdziłem w końcu bezpieczniki są dobre,z tyłu w lewym boczku też wszystko podpięte wiem powiem że ręce opadają.Najgorsze to że nie mam tu Holandii dostępu do Vaga a muszę za 2 tygodnie jechać z łodzią do Polski.Jeszcze jedna sprawa,mam nadzieję że wymiana tylnych lamp ze zwykłych na ledy nie ma tu nic wspólnego z elektryką w przyczepce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...