Pawlo 2004 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Jak dla mnie to http://autokult.pl/2011/08/17/audi-a4-b9-wiemy-coraz-wiecej Ps. Nie wiem czy juz było ale pewnie tak. Ale ja sie zakochałem bo ten sedan jest piekny http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&prev=search&rurl=translate.google.pl&sl=en&u=http://fourtitude.com/news/Audi_News_1/high-tech-all-the-way-the-new-audi-a4-and-a4-avant/&usg=ALkJrhh6pFuK9V6eDkIgbnixW5JHo3LVow
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Przód jak A6 a tył jest taki, że dupe urywa
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 .....czyli będę miał coś takiego kiedyś
michal_g84 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 w okolicach 2020 będę myślał nad jego kupnem
PABLO Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Producent z Ingolstadt jest co prawda w świetnej formie, ale sprzedaż modelu A4 odstaje nieco od wyników bezpośrednich konkurentów. Jego nowa, piąta już generacja zadebiutuje w 2014 roku i ma odwrócić niekorzystne trendy. W Polsce w zeszłym roku sprzedano więcej Audi A4 (751 szt.) niż BMW serii 3 (667). ale już porównanie z Mercedesem (827) nie wygląda tak optymistycznie. Na największym rynku Europy, w Niemczech, sytuacja Audi przedstawia się jeszcze gorzej. W pierwszym kwartale 2012 roku sprzedano 9033 egzemplarze modelu A4, 12 715 sztuk BMW serii 3, a Mercedesa klasy C - aż 17 114 sztuk. Wygląda więc na to, że przed kolejną, piątą generacją modelu A4, która ma zadebiutować pod koniec 2014 roku, stoi nie lada wyzwanie. Karoseria. Nowe A4, noszące wewnętrzne oznaczenie B9, tylko nieznacznie urośnie w stosunku do poprzednika. Za to nieproporcjonalnie więcej przestrzeni przybędzie we wnętrzu. Po za tym A4 ma być znacznie lżejsze - udział stali w konstrukcji karoserii wyniesie 80 proc., resztę mają stanowić lekkie materiały, przede wszystkim tworzywa sztuczne i aluminium. W ekstremalnym przypadku masa auta zmniejszy się o 95 kg. Optycznie największe wrażenie robi dach ukształtowany w stylu coupe, ze znacznie smuklejszymi niż dotychczas tylnymi słupkami, który płynnie przechodzi w wyraźnie krótszy bagażnik. Z tyłu uwagę zwracają na siebie także dwuczęściowe lampy oraz charakterystyczna pokrywa kufra, z ostrym zakończeniem a la spoiler. W przypadku wersji Avant designerzy chcą odejść od koncepcji klasycznego kombi, przynajmniej w pierwszej fazie wdrażania nowego modelu. Ta odmiana nadwoziowa ma być bardziej life-stylowa - z opadającą tylną częścią dachu, co pogorszy wprawdzie możliwości transportowe samochodu, ale uatrakcyjni jego sylwetkę. Jednocześnie taki właśnie wygląd Avanta otwiera drzwi dla... drugiego kombi o znacznie bardziej klasycznej bryle nadwozia - z niemalże pionowo ustawioną tylną szybą i znacznie pojemniejszym kufrem. Jednak decyzja o losach tej drugiej wersji samochodu jeszcze nie zapadła. Dwudrzwiowe modele, które nadal będą się nazywały A5, staną się nieco dłuższe. Następca A5 sportback ma być pozbawiony wszystkich tych słabości, które okazały się kłopotliwe w poprzedniku - zapowiada się, że nadwozie zapewni więcej miejsca nad głowami, wsiadanie i wysiadanie będą wygodniejsze, a przestrzeń dla pasażerów we wnętrzu - większa. Wnętrze. W środku kierowcę zaskoczy brak multi-funkcyjnego ekranu nad konsolą środkową. Kolorowy, wysokiej jakości wyświetlacz zajmie miejsce klasycznych zegarów. Jednym ruchem ręki kierowca będzie mógł zmienić to, co ma się na nim pokazywać - od zwykłego zestawu zegarów, z prędkościomierzem, obrotomierzem i wskaźnikiem poziomu paliwa, po nawigację radio lub komputer pokładowy. Obsługa wszystkich urządzeń - za pomocą wielofunkcyjnego pokrętła MMI, przycisków multifunkcyjnej kierownicy oraz (to nowość) za pomocą gestów i komend głosowych. Na pokładzie znajdą się również: bezprzewodowe łącza ze smartfonem, dostęp do internetu (konieczny np. przy rozszerzonych możliwościach nawigacji) i wymagający abonamentowej opłaty system ułatwiający życie kierowcy, tzw. concierge, zajmujące się tym wszystkim, co niekonieczne związane jest z jazdą, a na co brakuje czasu prowadzącemu. Silniki. Najmniejszą jednostką napędową w nowym A4 będzie benzynowy motor 1.4 o mocy 143 koni. Większy, 2-litrowy silnik ma rozwijać 177KM. Kolejna wersja dwulitrówki to już 225KM i 350Nm maksymalnego momentu obrotowego. Fani naprawdę dynamicznej jazdy ucieszą się z S4 quattro, pod maską którego znajdzie się doładowane V6 (340KM). Paletę diesli otworzy 2.0 TDI (122, 150 i 197 KM). Oprócz niego w ofercie pojawi się 3.0 V6 o mocy od 218 do 272KM (w ostatnim przypadku maksymalny moment obrotowy wyniesie 600Nm). Wyposażenie. Przy okazji wprowadzenia nowego A4 Audi zamierza zmienić także kompletację aut. Pojawią się pakiety wyposażeniowe, które ułatwią walkę z konkurentami (BMW, Mercedes). Oprócz klasycznych trzech linii wyposażeniowych dużą rolę odgrywać będą też wersje quattro, czyli z napędem na 4 koła, ultra (odmiana o zmniejszonej masie własnej i jeszcze lepszej aerodynamice) oraz e-tron (elektryczna). W 2015 roku na rynku pojawi się A4 z napędem hybrydowym Plug-in, w którym 225-konny silnik benzynowy będzie wspomagany motorem elektrycznym (60M). W tym samym roku co A4 do sprzedaży wejdzie również nowa generacja Volksvagena Passata. Technika LED W piątej generacji Audi A4 zostaną zastosowane reflektory, które wykorzystują technikę diod świecących LED. Inaczej niż miało to miejsce dotychczas, LED-y będą zastosowane nie tylko w światłach do jazdy dziennej, lecz również w światłach mijania.
Horas91 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Producent z Ingolstadt jest co prawda w świetnej formie, ale sprzedaż modelu A4 odstaje nieco od wyników bezpośrednich konkurentów. Jego nowa, piąta już generacja zadebiutuje w 2014 roku i ma odwrócić niekorzystne trendy.W Polsce w zeszłym roku sprzedano więcej Audi A4 (751 szt.) niż BMW serii 3 (667). ale już porównanie z Mercedesem (827) nie wygląda tak optymistycznie. Na największym rynku Europy, w Niemczech, sytuacja Audi przedstawia się jeszcze gorzej. W pierwszym kwartale 2012 roku sprzedano 9033 egzemplarze modelu A4, 12 715 sztuk BMW serii 3, a Mercedesa klasy C - aż 17 114 sztuk. Wygląda więc na to, że przed kolejną, piątą generacją modelu A4, która ma zadebiutować pod koniec 2014 roku, stoi nie lada wyzwanie. Karoseria. Nowe A4, noszące wewnętrzne oznaczenie B9, tylko nieznacznie urośnie w stosunku do poprzednika. Za to nieproporcjonalnie więcej przestrzeni przybędzie we wnętrzu. Po za tym A4 ma być znacznie lżejsze - udział stali w konstrukcji karoserii wyniesie 80 proc., resztę mają stanowić lekkie materiały, przede wszystkim tworzywa sztuczne i aluminium. W ekstremalnym przypadku masa auta zmniejszy się o 95 kg. Optycznie największe wrażenie robi dach ukształtowany w stylu coupe, ze znacznie smuklejszymi niż dotychczas tylnymi słupkami, który płynnie przechodzi w wyraźnie krótszy bagażnik. Z tyłu uwagę zwracają na siebie także dwuczęściowe lampy oraz charakterystyczna pokrywa kufra, z ostrym zakończeniem a la spoiler. W przypadku wersji Avant designerzy chcą odejść od koncepcji klasycznego kombi, przynajmniej w pierwszej fazie wdrażania nowego modelu. Ta odmiana nadwoziowa ma być bardziej life-stylowa - z opadającą tylną częścią dachu, co pogorszy wprawdzie możliwości transportowe samochodu, ale uatrakcyjni jego sylwetkę. Jednocześnie taki właśnie wygląd Avanta otwiera drzwi dla... drugiego kombi o znacznie bardziej klasycznej bryle nadwozia - z niemalże pionowo ustawioną tylną szybą i znacznie pojemniejszym kufrem. Jednak decyzja o losach tej drugiej wersji samochodu jeszcze nie zapadła. Dwudrzwiowe modele, które nadal będą się nazywały A5, staną się nieco dłuższe. Następca A5 sportback ma być pozbawiony wszystkich tych słabości, które okazały się kłopotliwe w poprzedniku - zapowiada się, że nadwozie zapewni więcej miejsca nad głowami, wsiadanie i wysiadanie będą wygodniejsze, a przestrzeń dla pasażerów we wnętrzu - większa. Wnętrze. W środku kierowcę zaskoczy brak multi-funkcyjnego ekranu nad konsolą środkową. Kolorowy, wysokiej jakości wyświetlacz zajmie miejsce klasycznych zegarów. Jednym ruchem ręki kierowca będzie mógł zmienić to, co ma się na nim pokazywać - od zwykłego zestawu zegarów, z prędkościomierzem, obrotomierzem i wskaźnikiem poziomu paliwa, po nawigację radio lub komputer pokładowy. Obsługa wszystkich urządzeń - za pomocą wielofunkcyjnego pokrętła MMI, przycisków multifunkcyjnej kierownicy oraz (to nowość) za pomocą gestów i komend głosowych. Na pokładzie znajdą się również: bezprzewodowe łącza ze smartfonem, dostęp do internetu (konieczny np. przy rozszerzonych możliwościach nawigacji) i wymagający abonamentowej opłaty system ułatwiający życie kierowcy, tzw. concierge, zajmujące się tym wszystkim, co niekonieczne związane jest z jazdą, a na co brakuje czasu prowadzącemu. Silniki. Najmniejszą jednostką napędową w nowym A4 będzie benzynowy motor 1.4 o mocy 143 koni. Większy, 2-litrowy silnik ma rozwijać 177KM. Kolejna wersja dwulitrówki to już 225KM i 350Nm maksymalnego momentu obrotowego. Fani naprawdę dynamicznej jazdy ucieszą się z S4 quattro, pod maską którego znajdzie się doładowane V6 (340KM). Paletę diesli otworzy 2.0 TDI (122, 150 i 197 KM). Oprócz niego w ofercie pojawi się 3.0 V6 o mocy od 218 do 272KM (w ostatnim przypadku maksymalny moment obrotowy wyniesie 600Nm). Wyposażenie. Przy okazji wprowadzenia nowego A4 Audi zamierza zmienić także kompletację aut. Pojawią się pakiety wyposażeniowe, które ułatwią walkę z konkurentami (BMW, Mercedes). Oprócz klasycznych trzech linii wyposażeniowych dużą rolę odgrywać będą też wersje quattro, czyli z napędem na 4 koła, ultra (odmiana o zmniejszonej masie własnej i jeszcze lepszej aerodynamice) oraz e-tron (elektryczna). W 2015 roku na rynku pojawi się A4 z napędem hybrydowym Plug-in, w którym 225-konny silnik benzynowy będzie wspomagany motorem elektrycznym (60M). W tym samym roku co A4 do sprzedaży wejdzie również nowa generacja Volksvagena Passata. Technika LED W piątej generacji Audi A4 zostaną zastosowane reflektory, które wykorzystują technikę diod świecących LED. Inaczej niż miało to miejsce dotychczas, LED-y będą zastosowane nie tylko w światłach do jazdy dziennej, lecz również w światłach mijania. Może aby poprawić sprzedaż marki... to niech w salonach gdy klient za rozrząd i przegląd zostawia ponad 2500 zł i prosi o wymienienie ramki bo jest pęknięta, nie mówią, że trzeba 5 zł za szt. zapłacić W końcu to marka premium...
Kamyk Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 a ja znalazlem taki artykul Audi A4 (2014): the new A4 codenamed B9 | Secret New Cars | Car Magazine Online doprawdy, limuzynka prezentuje sie slodko ......
Kamyk Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 wczoraj gadalem z kolesiem podobno w sprzedazy ma byc juz za rok, na jesien 2013 ...... jestem ciekaw, ile w tym prawdy
topskun Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 New Audi A4 Codename B9 | Top Cars 2013 Lipne te full ledy z przodu Oby dali coś na wzór tych z A6,A7,A8
Gość Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 w okolicach 2020 będę myślał nad jego kupnem to tak jak ja
franciszek Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Jak oni to robią hehe.Bajka maszynka)))
sebul Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Ciekawe kto na forum bedzie mial jako pierwszy Ja za 4 lata zmieniam B6 na B8 Może
turdzi Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 First of all, the new A4 will be the first car to date that will use electric “Quattro” drive set. This means that the vehicle would use an internal combustion engine to the front wheels, while the rear wheels will have pair of electric motors combined together jezeli to prawda to obecna bedzie chyba ostatiam OOOO jakie mialem ...........rzygac juz mi sie chce ta elektryka i ekologia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się