Cuber Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 na audi.pl dostępna już jest konfiguracja nowej A4 ceny hmmmm 2,0 TDI QUATTRO w wersji S-line z MMI Bangiem PDC przód tył 3 strefowa klimą w seryjnym lakierze z dobro srednim wyposażeniem ok 275 tyś zł ? lekkie przegięcie jak dla mnie.....
edraven Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Ceny praktycznie jak za obecne C7 Prawda taka że auto w seri lepiej dopasione,ale mimo to ceny przegięcie.
Ogi Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 2.0 i 275tys ?? Nie no ich to naprawde juz z tymi cenami popie.... Fakt ze sam Bang tam pewnie 20tys nabija.....
Cuber Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 2.0 i 275tys ?? Nie no ich to naprawde juz z tymi cenami popie.... Fakt ze sam Bang tam pewnie 20tys nabija..... Bang w B9 to jedynie ok 5,4 tyś zł Cena wyjsciowa Avanta w Quattro w silniku 2,0 TDI lub TFSI to koszt 190 tyś z pakietem sport 195 tyś dokładając S-line wew i zewn , dokładając Lampy LED z przodu , MMI plus i Bang Olufsen i cena wzrasta to 245 tyś zł no troszkę za dużo ...... zresztą Panowie i Panie wysatrczy wejsc na www.audi.pl => konfigurator i zabawa jest
pawelwor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Konsola środkowa z tunelem (rozmieszczenie elementów) strasznie kojarzy mi się z układem tych elementów w BMW 3 F30. Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez pawelwor
Ogi Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Uhuhu no to juz widze jak z cena za 3.0TDI poplyna.
Cuber Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Za to 1.4 TFSI SEDAN oska w podstawie 130 tys ☺
SHITERS Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Porównałem ceny z C7 i faktycznie, za te pieniadze mozna miec dobrze wyposazona C7 z tym samym silnikiem, tyle ze bez Q.
Cuber Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Porównałem ceny z C7 i faktycznie, za te pieniadze mozna miec dobrze wyposazona C7 z tym samym silnikiem, tyle ze bez Q. hmmm 2,0 TFSI quattro już jest w nowej A6 cena B9 Quattro 2,0 TDI lub TFSI jest praktycznie taka sama
Ogi Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Sprawdzilem ceny BMW 3 LCI i z podobnego pulapu startuja........ masakra.
pieron82 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Zaczynaja sie tak samo, ale za 275k to masz juz praktycznie full 3er - mpak, automat sportowy, xdrive, harman, elektryka foteli z ledzwiami i z grzaniem, felgi 19, ledy adaptacyjne, przyciemniane szyby, adaptacyjne zawieszenie, heble M, HUD, aktywny tempomat, czujniki przod/tyl z kamera, kamery surrunond, ostrzezenie o zmianie pasa, line assist, panorama, dostep komfortowy. Podobnie zrobiona B9 to 288k (bez wiekszych hebli M, kamer surround) na korzysc homelink i na pewno to, ze B9 jest nowiutka, a F30 juz LCI. Ogolnie z zewnatrz kupuje B9, ale srodek? Brakuje mi czegos po stornie pasazera... Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez pieron82
A4_Raf Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 BMW3, BMW 5, A6 lub E klasę w AMG zewnętrznym nowe Audi w S-line wygląda ok, ale cena odstrasza, wolałbym jakiś z kalsy wyższej
turdzi Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Tyle ze nie każdy potrzebuje takiej krowy.Mysle ze kto ma kupic A4 i tak kupi.
A4_Raf Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 z 20 centymetrów dłuższy, nie jest to w sumie aż tak dużo, różnica może być między B6, ale B9 pewnie jest dłuższe od B8..
Cuber Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Tyle ze nie każdy potrzebuje takiej krowy.Mysle ze kto ma kupic A4 i tak kupi. Też byłem tego zdania dokąd nie kupiłem A6 C7 czy 24 cm to od razu krowa ? bo o tyle jest dłuższa A6 w wersji Avant od Avant B8 a o 22 cm dłuższa od B9.... szerokość hmmmm B8/B9/C7 1826/1842/1874 mm długość B8/B9/C7 4703/4725/4943 mm wysokość B8/B9/C7 1436/1434/1461 mm rozstaw osi przód B8/B9/C7 1564/1572/1627 rozstaw osi tył B8/B9/C7 1551/1555/1618
edraven Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Moim zdaniem nie ma już takiej przepaści w gabarytach auta przesiadając się z A4 do A6 a nawet do A8 jak w przypadku przejścia z A3 na A4. Dla mnie osobiście (a jeździłem troche kazdym z nich) najbardziej odczuwalne było przejście na A4 z A3. Raz przestawisz sie na landarę to każdą będziesz jeździł
Ogi Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Dla mnie jesli chodzi o ilosc miejsca w srodku (odczuwalnie a nie patrzac na cyferki ) miedzy A6 a A4 jest przepasc, natomiast miedzy A4 a A3 ( Sportback nie 3d ) jesli chodzi o miejsce dla ludzi wielkeij roznicy nie ma. Generalnie A6 jezdzi sie bardzo dobrze ale w miescie jednak do konca tych gabarytow nie da sie "ukryc" i parkowanie potrafi czasem byc problemem zwlaszcza jesli chodzi o dlugosc tego samochodu.
turdzi Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Tyle ze nie każdy potrzebuje takiej krowy.Mysle ze kto ma kupic A4 i tak kupi. Też byłem tego zdania dokąd nie kupiłem A6 C7 czy 24 cm to od razu krowa ? bo o tyle jest dłuższa A6 w wersji Avant od Avant B8 a o 22 cm dłuższa od B9.... szerokość hmmmm B8/B9/C7 1826/1842/1874 mm długość B8/B9/C7 4703/4725/4943 mm wysokość B8/B9/C7 1436/1434/1461 mm rozstaw osi przód B8/B9/C7 1564/1572/1627 rozstaw osi tył B8/B9/C7 1551/1555/1618 cuber nie muszę kupować bo jeździłem C7 wielokrotnie zreszta gdyby był to samochod ktory uważam za odpowiedni do moich potrzeb to bym zapewne go kupił. Każdy ma swoje preferencje wiec taka ocena nie jest obiektywna.Dla mnie jest po prostu za duży i za ciężki.To taki typowy autostradowa cruiser i średnio sie nadaje to małego miasta z waskimi uliczkami.Tak ma większy bagażnik i wiecej miejsca na nogi , jest bardzie wyrafirnowane i ma zdecydowanie bardziej szlachetne wnętrze ale sa to rzeczy na których mi mało zależy i tak jak mówiłem jest to moja opinia bazująca na moich preferencjach.Po prostu nie lubię tachich dużych samochodów tak jak nie lubię suvow. Dla mnie jesli chodzi o ilosc miejsca w srodku (odczuwalnie a nie patrzac na cyferki ) miedzy A6 a A4 jest przepasc, natomiast miedzy A4 a A3 ( Sportback nie 3d ) jesli chodzi o miejsce dla ludzi wielkeij roznicy nie ma. Generalnie A6 jezdzi sie bardzo dobrze ale w miescie jednak do konca tych gabarytow nie da sie "ukryc" i parkowanie potrafi czasem byc problemem zwlaszcza jesli chodzi o dlugosc tego samochodu. Dokładnie dlatego mnie wystarczyło by A3 avant tyle ze takiego nie ma
Cuber Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Ja mam zupełnie inne zdanie na ten temat , tak samo jak Ty masz Swoje zdanie jak dla mnie , komfort to jedno a gabaryty to drugie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się