kenwood190 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Po odłączeniu gazu odpalił bez żadnego problem
skrab Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Po odłączeniu gazu odpalił bez żadnego problem Czyli coś nie tak jest z instalacją lpg nie tak jakieś zwarcie musi być
vokotibi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Multimetrem takim z Castoramy np. Odpinasz kleme + dokładasz do niej czerwony od miernika, a czarny z miernika do + z aku i działa! POWODZENIA! Tak sie nie sprawdza poboru prądu
kenwood190 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 No właśnie. Czy jak bym pojechał na komputer to wykazało by mi gdzie robi sie zwarcie
kenwood190 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Tego nie wiem, a jak można sprawdzić jaką ma sie instalacje gazową?
davidoff82 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Multimetrem takim z Castoramy np. Odpinasz kleme + dokładasz do niej czerwony od miernika, a czarny z miernika do + z aku i działa! POWODZENIA! Tak sie nie sprawdza poboru prądu To może oświeć kolegę i reszte forum jak zrobić to prawidłowo, bo ja całe życie w ten sposób sprawdzam i zawsze dojde co jest nie tak. Sprawdzam na aku ile mam całkowitego poboru, jak za dużo, to szukam po kolejnych bezpiecznikach szukając konkretnego pożeracza... tyle w temacie. Jak kolega zna lepszy sposób chętnie się zapoznam. Wikipedia też chyba jest w błędzie bo wskazuje żeby właśnie szeregowo wpiąć amperomierz... http://pl.wikipedia.org/wiki/Amperomierz
vokotibi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Multimetrem takim z Castoramy np. Odpinasz kleme + dokładasz do niej czerwony od miernika, a czarny z miernika do + z aku i działa! POWODZENIA! Tak sie nie sprawdza poboru prądu To może oświeć kolegę i reszte forum jak zrobić to prawidłowo, bo ja całe życie w ten sposób sprawdzam i zawsze dojde co jest nie tak. Sprawdzam na aku ile mam całkowitego poboru, jak za dużo, to szukam po kolejnych bezpiecznikach szukając konkretnego pożeracza... tyle w temacie. Jak kolega zna lepszy sposób chętnie się zapoznam. Wikipedia też chyba jest w błędzie bo wskazuje żeby właśnie szeregowo wpiąć amperomierz... http://pl.wikipedia.org/wiki/Amperomierz U góry nie widze żebyś napisał cos o amperomierzu. Multimetr na kilka funkcji. Poza tym ważne jest żeby wpiąć jeden z przewodów na A , bo można go spalić. Wpięcie przewodów jest najważniejsze ( com i A, a nie jak jest orginalnie na: com i V). Poza tym kolory przewodów i bieguny akumulatora nie mają żadnego znaczenia. I jeszcze przełącznik na 20(10) A dc ---------- Post added at 19:58 ---------- Previous post was at 19:57 ---------- Tego nie wiem, a jak można sprawdzić jaką ma sie instalacje gazową? ...nawet czy masz sekwencje, czy zwykły.
bouzuki Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Czyli jednak to co u mnie.Ja rozwiązałem problem w następujący sposób:na noc bezpiecznik od gazu wyciąga sie,a rano wkłada.Prawie jak z komórką,zawsze przy sobie.To jest najtańszy sposób,no i skuteczny jak widać.Wymiana komputera na nowy prawdopodobnie nic nie da.
davidoff82 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Czyli jednak to co u mnie.Ja rozwiązałem problem w następujący sposób:na noc bezpiecznik od gazu wyciąga sie,a rano wkłada.Prawie jak z komórką,zawsze przy sobie.To jest najtańszy sposób,no i skuteczny jak widać.Wymiana komputera na nowy prawdopodobnie nic nie da. U mnie był ten sam problem, zamiast kombinacji z bezpiecznikiem można zastosować przekaźnik po stacyjce i po problemie.
bouzuki Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 A mógłbyś trochę dokładniej?Jaki przekaźnik i jak podłączyć.Chyba nie jednemu się przyda.
kenwood190 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Tyle że u mnie w instalacji LPG coś się popsuło bo gdy już się przełączy na gaz spadają obroty i aucie gaśnie, nie dochodzi gaz do wtrysków
vokotibi Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 włącza ci sie elektrozawór przy butli jak przerzucasz na gaz
misiek83 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Też mam kłopot z aku. Akumulator ma około 3 lata. Wcześniej jeździł w moim poprzednim samochodzie tzn Seacie Ibizie z 92 roku (silnik 1,2). Gdzie byl raczej niedoladowany ale ze wzgledu na to ze miałem mocny wzmacniacz a akumualtor ma 60Ah firma QUAND taki polecil mi sprzedawca. Wczoraj wieczorem po wyjsciu z pracy chce odpalic samochod a tu du**. Ledwo co krecil ale sie udalo. Wczoraj juz nie chcialo mi sie kombinowac wiec dzisiaj rano o 8 podlaczylem go do ladowania i ladowal sie do mniej wiecej do 13. Niestety ale pojechalem do pracy i znowu to samo. Sprawdzilem pobór prądu i nie przekracza 40mA. Podejrzewam ze ciągła jazda na światlach i wzmacniacz juz go dobilo ale nie jestem pewny. Zostawilem go dzisiaj na cala noc niech sie laduje. Sadzicie ze cos jeszcze z niego bedzie, czy warto jechac do firmy regenerujacej gdzie robia darmo testy akumulatorow moze cos pomoga? Jeżeli bede zmuszony kupic nowy akumulator to jakie firmy polecacie i o jakiej mocy?
ZuKeRs Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 z tego co piszesz to juz dlugo nie polatasz na tym akusiu bo jego zywot dobiega konca albo alternator nie domaga, tzn. zamiast ok 14V ladowac moze tylko 12 laduje albo mniej, przez co alarmu na zegarach nie ma akumulator kup dokladnie taki jak w specyfikacji do twojego silnika, nie wiekszy nie mniejszy polecam varta - online sprawdzisz jaki jest przypisany do twojego silnika
misiek83 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Rozpisałem się ale nie napisałem że mierzyłem również aku podczas uruchomionego samochodu gdzie pokazywał 14,4-14,5V wiec wszystko jest ok. Na stronie Varty mam 4 różne aku dla mojego samochodu: [TABLE=class: datatable, width: 610] [TR=class: ergheadrow] [TD=class: erghead, width: 130]Nr artykułlu[/TD] [TD=class: erghead, width: 120]Rodzina wyrobów[/TD] [TD=class: erghead, width: 90]Napięcie [V][/TD] [TD=class: erghead, width: 100]Pojemność akumulatora [Ah][/TD] [TD=class: erghead, width: 120]Prąd rozruchu wg EN [A][/TD] [TD=class: erghead, width: 80] Start / Stop [/TD] [/TR] [TR=class: erg-s1-row] 563 400 061 3162 SILVER dynamic 12 63 610 [/TR] [TR=class: erg-s1-row] 577 400 078 3162 SILVER dynamic 12 77 780 [/TR] [TR=class: erg-s1-row] 560 408 054 3132 BLUE dynamic 12 60 540 [/TR] [TR=class: erg-s1-row] 574 012 068 3132 BLUE dynamic 12 74 680 [/TR] [/TABLE]
ZuKeRs Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 hmm, to dziwne ze tak duza rozbieznosc pojemnosci ADR co to za silnik?
ZuKeRs Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 zerknalem szybko na bosch i tez rozbieznosc, w/g mnie 63 jest juz dosc silna 610A - i cenowo bedzie rozsadniejsza ale wazniejsze od ceny jest dopasowanie pojemnosci pod twoj alternator, a tu nie mam pomysla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się