Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Sprawa wygląda tak ze samochód na 4 biegu przy niecałych 3000 rpm przechodzi w tryb serwisowy, komputer wywala błąd 575 "ciśnienie w kolektorze dolotowym" poniżej zamieszczam logi dynamiczne. Logi robiłem pierwszy raz więc gdyby któryś trzeba było powtórzyć lub zalogować inną grupę to nie będzie z tym problemu. Z góry dzięki za diagnozę.

http://imageshack.us/photo/my-images/706/011dynamic.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/803/010dynamic.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/607/008dynamic.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/214/004dynamic.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/220/003dynamic.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/843/001dynamic.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/405/000dynamic.jpg/

Opublikowano

W logach ci nie pomogę. Ale sprawdź dobrze wszystkie wężyki podciśnienia(w moim przypadku to było przyczyną), ewentualnie zawór n75(pod filtem powietrza, na forum jest opisane jak to zrobić) lub zapieczone łopatki w turbinie.

Na forum ten błąd i notlauf (tryb serwisowy) był wałkowany wiele razy.

Opublikowano

Z tego co widac to turbo Ci bardzo mocno przeladowuje. Sprawdz kolego jak Ci sie rusza sztanga od turbo.

Opublikowano

Co tu duzo dywagowac... sprezarka do wyrwania i do wyczyszczenia

Opublikowano

Niestety czyszczenie na nic by sie nie zdało bo wytarte były juz sworznie od kierownic spalin. Turbina została zregenerowana. Zrobiłem ponownie pełne logi dynamiczne ale wydaje mi się ze nowa turbina zdecydowanie zawolno wstaje. Niżej zamieszczam logi.

http://imageshack.us/photo/my-images/521/011rj.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/341/010ue.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/196/008sf.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/338/004u.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/641/003uvd.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/834/001xf.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/804/000n.png/

Opublikowano

podmien kolego n18 z n75 i zobacz jak wstaje turbo. byc moze jakas nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia,

Opublikowano

Odświeżam temat

Turbina po przejechaniu kilku tys km po regeneracji znowu zaczeła przeładowywac. Nie podoba mi się wartość w kolumnie Duty cycle Boost Valvle. Proszę o podpowiedź jak rozwiązac ten problem. Poniżej zamieszczam Log dynamiczny gr 11.

http://imageshack.us/a/img211/6195/logi20121023.png

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej pisał, podmień n18 z n75, sprawdź węzyki które idą do n75 i do gruchy trubiny czy nie są zapchane. Sprawdź jeszcze czy są dobrze podłączone do n75. Jeżeli turbo jest dobrze złożone to musi to być coś z n75 czyli sterowaniem doładowania turbiny.

Opublikowano

Zaworki N18 i N75 były przed podmianą turba zamieniane przez mechanika i było niby ok, a węzyki podcisnieniowe streujące turbiną są nowe bo sam je wymieniałem. Tutaj bardziej dziwne jest to ze n75 cały czas prubuje zbic cisnienie doładowania ale wychodzi to tak jak widac na logu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...