Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę Logów. Auto lekko trzęsie. Wtryskiwacze do wymiany (regulacji)???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak w temacie zrobilem logi grup

grupa 000 > basic settings http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79328.html

grupa 003 > basic settings http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79332.html

grupa 011 > basic settings http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79333.html

oraz grupy normalne

001, 004, 007 http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79329.html

013, 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79331.html

czy mozecie mi powiedziec ogladajac te loga co jest nie tak z moim silnikiem??? aha auto ma przejechane ok 250kkm

oleje i filtry byly wymieniane miesiac temu, podczas wymiany filtra paliwa mechanik zapowietrzyl uklad i krecil rozrusznikiem az auto nie odpalilo (ok 30sec).

potym zabiegu jak auto odpalilo pojawil sie check engine zolta kontrolka,

i wydaje mi sie ze auto drzy troche mocniej (ale przed wymiana tez troche skakal na boki na postoju)

pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.

Opublikowano

nic tu strasznego nie widać, pompki takie średnie ale nie przejmowałbym się tym.. Sprawdź może pompkę w baku czy działa skoro CI się zapowietrzył, wiele razy filtr zmieniałem w PDku i jakoś nigdy mi się to nie przytrafiło..

Opublikowano

zapwietrzyl sie uklad z winy mechanika

poprostu nie zalal nowego filtra paliwa. Aha inn ymechanik sprawdzal ten silnik i powiedzial mi jeszcze ze jak tamtem mechanik odpowietrzal uklad poprzez krecenie sinikiem to

PD przez pewien czas tloczyly powietrze zamiast paliwa i to powoduje zacieranie sie wtryskow (ze niby paliwo smaruje) i kilkanascie sec krecenia moze znaczaco skrucic zywotnosc wtryskow

czy to prawda bo jesli tak to bede staral sie wyciagnac choc czesc kasy od tego mechanika

To drzenie auta na wolnych obrotach wystepuje nie zaleznie czy auto cieple czy zimne i troche to nie komfortowe jak sie dluzszy czas przebywa w aucie np na swiatlach. skoro niewtryski to co?? poduszki pod silnikiem????

da sie je jakos sprawdzic nie demontujac ich. bylem z tym u mechanika i on stwierdzil ze co najmniej 2 wtryski do wymiany a ze to droga zabawa

wiec przed podjeciem decyzji zrobilem logi i umiesiclem je na forum zebyscie sprawdzili diagnoze mechanika

Opublikowano

nikt mi nie pomoze

co z tymi wtryskami??? aha i czy wtryski regenerowane sa dobrym pomyslem?? cena jest o jakies 20-30% mniejsza i znalazlem zaklad ktory daje pisemna gwarancje na zregenerowane (na rok chyba) minusem jest to ze oni regeneruja moje wiec pare dni mam uziemiony samochod :(

Opublikowano

pompowtryskiwacze sa smarowane paliwem.

lepiej, napelniac filtr przed uruchomieniem silnika.

logi pompowtrysków nie są złe, jednak to nie świadczy o ich sprawności. Spróbuj zastosować środek do czyszczenia, np.

[h=1]Motul DIESEL SYSTEM CLEAN 0.3 L.[/h]jedyny skuteczny sposób na ocenę pracy wtryskiwaczy to stanowisko probiercze po ich demontażu.

Opublikowano

Powiedz mi jak wyglada sprawa kolem dwumasowym? Przeciez one tez moze wprawiac silnik w drgania:)

Opublikowano

w silniku jak i w skrzyni nie bylo nic ruszane, tez myslalem ze to dwumas ale drgania so male i po wcsnieciu gazu i puszczeniu nadal sa (a w poprzednim aucie wtedy ustepowaly na chwile)

czy do wymiany dwumasa w skrzyni multitronic wystrczy mechanik ktory umie to robic w skrzyniach manualnych??

---------- Post dopisany 18-04-2012 at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2012 at 22:23 ----------

przeczytalem na forum ze jesli BIP'y sa duze na minusie swiadczy to o brudnym filtrze paliwa lub zapowietrzonym ukladzie

filtr jest nowy ale moze mechanik nie odpowietrzyl mi ukladu do konca.

czy wie ktos jak odpowietrzyc uklad w PD???

juz 3 zbiorniki wyjezdzilem z preparatem STP ( leje co 2 -3 tankowanie) i bipy nadal sa duze tankuje na przemian ON verva lub shell VPower

i zadnej roznicy nie ma. tak wiec moze ten nieszczesny uklad zapowietrzony??

Opublikowano

Układ się sam odpowietrza.

Na temat wibracji można by pisać książki w silnikach PD, więc możesz zacząć wymieniać wszystko po kolei, ale czy to coś pomoże???

Wymienisz pompki, wymienisz wałek rozrządu, plecionkę, sprzęgiełko alternatora, a wibracje nadal będą.

Będziesz przeklinał to auto przez drążenie tematu...

Rzucisz się na remont głowicy, w ostateczności winny może być jeden korbowód.

Sam zdecyduj czy warto, skoro korekcje nie są złe...

Opublikowano

skoro sam sie odpowietrza i ma nowy oryginalny filtr paliwa, tankowane paliwo to zawsze verwa albo Vpower, to co moze jeszcze wpywac na wysokie BIP'y???

(na forum wyczytalem ze spowodowane jest to albo zatkanym filtrem albo zapowietrzonym ukladem albo jkoscia paliwa)

Ten temat zalozylem glownie dla tego zebyscie pomogli mi zadecydowac co z wtryskami.

mechanik twierdzi (po sprawdzeniu) ze 2 wtryski do wymiany (i dlatego trzesie buda)

nie znam sie az tak na mechanice, dlatego zrobilem logi tych grup ktore wyczytalem ze sa potrzebne do sprawdzenia wtryskow

i chce wedziec czy mechanik mowi prawde czy chce zrobic to "bo tak"

pozdrawiam

Opublikowano
przeczytalem na forum ze jesli BIP'y sa duze na minusie swiadczy to o brudnym filtrze paliwa lub zapowietrzonym ukladzie

Chciałbym zapytać przy okazji o czym natomiast mogą świadczyć podniesione BIPY na plus? Na 4-tym wtrysku mam ponad 20, a na pozostałych poniżej 10.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...