chester121 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 witam jak w temacie zrobilem logi grup grupa 000 > basic settings http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79328.html grupa 003 > basic settings http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79332.html grupa 011 > basic settings http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79333.html oraz grupy normalne 001, 004, 007 http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79329.html 013, 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/chestermen_79331.html czy mozecie mi powiedziec ogladajac te loga co jest nie tak z moim silnikiem??? aha auto ma przejechane ok 250kkm oleje i filtry byly wymieniane miesiac temu, podczas wymiany filtra paliwa mechanik zapowietrzyl uklad i krecil rozrusznikiem az auto nie odpalilo (ok 30sec). potym zabiegu jak auto odpalilo pojawil sie check engine zolta kontrolka, i wydaje mi sie ze auto drzy troche mocniej (ale przed wymiana tez troche skakal na boki na postoju) pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.
lukaszlsw Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 nic tu strasznego nie widać, pompki takie średnie ale nie przejmowałbym się tym.. Sprawdź może pompkę w baku czy działa skoro CI się zapowietrzył, wiele razy filtr zmieniałem w PDku i jakoś nigdy mi się to nie przytrafiło..
chester121 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 zapwietrzyl sie uklad z winy mechanika poprostu nie zalal nowego filtra paliwa. Aha inn ymechanik sprawdzal ten silnik i powiedzial mi jeszcze ze jak tamtem mechanik odpowietrzal uklad poprzez krecenie sinikiem to PD przez pewien czas tloczyly powietrze zamiast paliwa i to powoduje zacieranie sie wtryskow (ze niby paliwo smaruje) i kilkanascie sec krecenia moze znaczaco skrucic zywotnosc wtryskow czy to prawda bo jesli tak to bede staral sie wyciagnac choc czesc kasy od tego mechanika To drzenie auta na wolnych obrotach wystepuje nie zaleznie czy auto cieple czy zimne i troche to nie komfortowe jak sie dluzszy czas przebywa w aucie np na swiatlach. skoro niewtryski to co?? poduszki pod silnikiem???? da sie je jakos sprawdzic nie demontujac ich. bylem z tym u mechanika i on stwierdzil ze co najmniej 2 wtryski do wymiany a ze to droga zabawa wiec przed podjeciem decyzji zrobilem logi i umiesiclem je na forum zebyscie sprawdzili diagnoze mechanika
chester121 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 nikt mi nie pomoze co z tymi wtryskami??? aha i czy wtryski regenerowane sa dobrym pomyslem?? cena jest o jakies 20-30% mniejsza i znalazlem zaklad ktory daje pisemna gwarancje na zregenerowane (na rok chyba) minusem jest to ze oni regeneruja moje wiec pare dni mam uziemiony samochod
Musashi Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 pompowtryskiwacze sa smarowane paliwem. lepiej, napelniac filtr przed uruchomieniem silnika. logi pompowtrysków nie są złe, jednak to nie świadczy o ich sprawności. Spróbuj zastosować środek do czyszczenia, np. [h=1]Motul DIESEL SYSTEM CLEAN 0.3 L.[/h]jedyny skuteczny sposób na ocenę pracy wtryskiwaczy to stanowisko probiercze po ich demontażu.
adrian998998 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Powiedz mi jak wyglada sprawa kolem dwumasowym? Przeciez one tez moze wprawiac silnik w drgania:)
chester121 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 w silniku jak i w skrzyni nie bylo nic ruszane, tez myslalem ze to dwumas ale drgania so male i po wcsnieciu gazu i puszczeniu nadal sa (a w poprzednim aucie wtedy ustepowaly na chwile) czy do wymiany dwumasa w skrzyni multitronic wystrczy mechanik ktory umie to robic w skrzyniach manualnych?? ---------- Post dopisany 18-04-2012 at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2012 at 22:23 ---------- przeczytalem na forum ze jesli BIP'y sa duze na minusie swiadczy to o brudnym filtrze paliwa lub zapowietrzonym ukladzie filtr jest nowy ale moze mechanik nie odpowietrzyl mi ukladu do konca. czy wie ktos jak odpowietrzyc uklad w PD??? juz 3 zbiorniki wyjezdzilem z preparatem STP ( leje co 2 -3 tankowanie) i bipy nadal sa duze tankuje na przemian ON verva lub shell VPower i zadnej roznicy nie ma. tak wiec moze ten nieszczesny uklad zapowietrzony??
banshee Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Układ się sam odpowietrza. Na temat wibracji można by pisać książki w silnikach PD, więc możesz zacząć wymieniać wszystko po kolei, ale czy to coś pomoże??? Wymienisz pompki, wymienisz wałek rozrządu, plecionkę, sprzęgiełko alternatora, a wibracje nadal będą. Będziesz przeklinał to auto przez drążenie tematu... Rzucisz się na remont głowicy, w ostateczności winny może być jeden korbowód. Sam zdecyduj czy warto, skoro korekcje nie są złe...
chester121 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 skoro sam sie odpowietrza i ma nowy oryginalny filtr paliwa, tankowane paliwo to zawsze verwa albo Vpower, to co moze jeszcze wpywac na wysokie BIP'y??? (na forum wyczytalem ze spowodowane jest to albo zatkanym filtrem albo zapowietrzonym ukladem albo jkoscia paliwa) Ten temat zalozylem glownie dla tego zebyscie pomogli mi zadecydowac co z wtryskami. mechanik twierdzi (po sprawdzeniu) ze 2 wtryski do wymiany (i dlatego trzesie buda) nie znam sie az tak na mechanice, dlatego zrobilem logi tych grup ktore wyczytalem ze sa potrzebne do sprawdzenia wtryskow i chce wedziec czy mechanik mowi prawde czy chce zrobic to "bo tak" pozdrawiam
pakotomasz Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 przeczytalem na forum ze jesli BIP'y sa duze na minusie swiadczy to o brudnym filtrze paliwa lub zapowietrzonym ukladzie Chciałbym zapytać przy okazji o czym natomiast mogą świadczyć podniesione BIPY na plus? Na 4-tym wtrysku mam ponad 20, a na pozostałych poniżej 10.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się