immmortal Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Jak w temacie .Nagle hamulec zrobił się twardy,że nie da się nawet autem stanąć w miejscu...Twardy tak jakby w ogóle serwo nie działało,płyn hamulcowy jest.Autem się w ogóle nie da hamować.Miałem jechać teraz do Krakowa ale przecież nie trudno orła w kogoś wywinąć bez hamulców! Po przekroczeniu 70 km/h włącza się na komputerze "km/h w białym kole z czerwona obwódką".Jakieś pomysły?Nie da się w ogóle tym autem zahamować!
Musashi Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 spraawdz przewod podcisnienia do serwa hamulcow znajduje sie za pompa hamulcowa cos jak "talerz" byc moze jest uszkodzenie tego urzadzonka, ew. spuchniete uszczelnienia pompy hamulcowej,
Dev Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 pompa od podcisnienia albo przewod z zaworkiem do sprawdzenia
immmortal Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Opublikowano 4 Maja 2008 Dzięki zaraz idę do garażu sprawdzić [br]Dopisany: 04 Maj 2008, 09:11 _________________________________________________Byłem pooglądałem i nie ma nic,a hamulec dalej twardy jak skała..znów czeka mnie chyba wizyta w ASO i widok tej "obrażonej wiedźmy" w punkcie przyjęcia auta
Dev Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Dzięki zaraz idę do garażu sprawdzić [br]Dopisany: 04 Maj 2008, 09:11 _________________________________________________Byłem pooglądałem i nie ma nic,a hamulec dalej twardy jak skała..znów czeka mnie chyba wizyta w ASO i widok tej "obrażonej wiedźmy" w punkcie przyjęcia auta to raczej ciężko zdiagnozować samym oglądaniem musisz to rozebrac
Gość Tygrys Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Po przekroczeniu 70 km/h włącza się na komputerze "km/h w białym kole z czerwona obwódką". Ja mam takie ograniczenie jak wlacze sobie w komputerze ograniczenie predkosci... ale mozna to w nim tez wylaczyc. Pobaw sie moze komputerem pokladowym, moze uda ci sie to wylaczyc, a moze ma to takze cos wspolnego z hamulcam? Pogadalbym tez z kims kto ma VAG-a...
immmortal Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Opublikowano 9 Maja 2008 Wiem,że jest opcja "speed warning" czy jakoś tak to się tam zwie...jednak jest ona wyłączona i na 99% to jest związane z awarią hamulcy niestety...[br]Dopisany: 04 Maj 2008, 16:06 _________________________________________________Pompa podciśnieniowa kaput :decayed:W poniedziałek odbieram auto z nową pompą z pudełeczka-czego się tu spodziewać to tylko Audi
Musashi Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 czego się tu spodziewać to tylko Audi niestety, nie ma jak to bezawaryjna dacia logan. polecam
Maniek Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 immmortal, czy u Ciebie pedał był twardy caly czas czy tylko czasami. Bo ja mam podobne objawy w B6, ale u mnie jest jakos dziwnie, caly czas jezdze i jest ok a od czasu do czasu jak potrzebuje mocniej przyhamowac to mam pedal twardy jak skala, 2-3 razy szybko depne i schodzi i za chwile jest normalnie. Juz bylem u roznych specow z tym i nikt nie potrafi mi pomoc. Ktos wie co to moz byc? Dzieki i pozdrawiam Maniek603
czaki22 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 i wy jezdzicie z takim sprawnym ukladem ? do pierwszego rozbicia sie, oczywiscie czego niezycze ! , ale warto hcyba wydac pare groszy
Maniek Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 i wy jezdzicie z takim sprawnym ukladem ? do pierwszego rozbicia sie, oczywiscie czego niezycze ! , ale warto hcyba wydac pare groszy czaki22, pewnie ze warto wydac pare groszy, ale trzeba wiedziec co jest przyczyna, a to jest naprawde dziwny objaw ktory bardzo ciezko zlokalizowac. Co gorsza, nie da sie przewidziec kiedy to sie dzieje:( Jezeli ktos mial podobny problem i sie z nim uporal prosze o podpowiedzi i rady. Pozdrawiam
iwadrian Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 miałem ten sam problem i usunąłem przyczynę. tutaj o tym napisałem http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_naprawa_przyczyny_zlego_dzialania_servo_wspomaganie_hamulcow-t47779.0.html
Maniek Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Witam iwadrian, dzieki wielkie za pomoc, normalnie mi z nieba spadles z ta podpowiedzia. Dzisiaj zrobilem tak jak napisales i hamulce brzytewki Szkoda tylko, ze tak pozno ten post znalazlem bo juz zdazylem wymienic servo i pompe ABS'u:( Ale i tak wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam maniek603
iwadrian Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Nie ma sprawy maniek603 cieszę się, że mogłem pomóc hamulce to podstawa... pozdrawiam.
Bogdanfb Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 hej nie otwieram nowego tematu ale mam pytanko czy u Was przy wejsciu do pompy hamulcowej wężyk rusza się na boki a raczej to na co się nakłada wężyk przy pompie może jest ktoś mi powiedzieć czy podczas ściagania wężyka mogło się tam coś naderwać bo u mnie objawy są takie że podczas szybszej jazdy hamulce są a przy małej prędkości pedal twardy mialem remont silnika bo mi poszedł rozrząd i po tym remoncie takie objawy ... z góry dzieki za odp pozdro
iwadrian Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Z opisu wnioskuję,że chodzi o krociec wchodzący do serva. Jest on osadzony w gumowym pierścieniu także lekki luz na boki może być odczuwalny. Poproś kogoś niech na uruchomionym silniku wciśnie pedał hamulca a ty posłuchaj czy przy servo,pompie vacum i przewodzie podciśnieniowym nie słychać jakiegoś syczenia co byłoby oznaką nieszczelności układu. Ewentualnie pompa vacum nie daje rady na niskich obrotach.
j3l3n Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 cześć.miałem podobny problem z hamulcami po wymianie rozżądu w b6 tdi.problem był taki że mochanik nie rozbierał przodu auta do wymiany tylko podniusl silnik do góry żeby dostać się do śrub rozżądu-idą na łatwizne.przy tym podnoszeniu napina się wąż do pompy waku i łamie kruciec pompy na którym jest osadzony.w efekcie czego dostaje się lewe powietrze i robią się jajca.wymieniłem pompe waku na całą i było ok.teraz gonię b7 20tdi bpw i jest cudownie.
iwadrian Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 cześć.miałem podobny problem z hamulcami po wymianie rozżądu w b6 tdi.problem był taki że mochanik nie rozbierał przodu auta do wymiany tylko podniusl silnik do góry żeby dostać się do śrub rozżądu-idą na łatwizne.przy tym podnoszeniu napina się wąż do pompy waku i łamie kruciec pompy na którym jest osadzony.w efekcie czego dostaje się lewe powietrze i robią się jajca.wymieniłem pompe waku na całą i było ok.teraz gonię b7 20tdi bpw i jest cudownie. Ja już bym takiemu mechanikowi podniósł silnik widzę jakieś nowe metody stosują Na szczęście sam naprawiam swoje auto i nie byłem u żadnego mechanika od kilkunastu lat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się