trekpio88 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam jestem nowy na forum jak i posiadam moją ''myszatą'' od ponad tygodnia. A więc jak wygląda sytuacja z wiarygodnym spalaniem a wskazaniami komputera?? na kompie wskazuje mi średnio 8.0 L na 100 i widze że tak się utrzymuje (no powiedzmy że jest te 0,5L tolerancji niekiedy) na autostradzie ostatnio jechałem tak z 15km i przy 120-130km/h spalanie spadlo 7.1L /100km. i spadało dalej. Czy wam tez tak komputer mniej wiecej pokazuje?? boli mnie z leksza te 8.0 L przy normalnej jeździe, spokojnej ale może to normalne. Aha powiedzcie mi na komputerze są wskazania tak jakby dane spalania nr.1 i dane spalania nr.2 (tak jakby 2 pamięci) o co tam dokładnie chodzi i w jakim celu są te ''pamieci'' ??
ziby00 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Cześć jeszcze zależy od tego jakie masz koła i opony założone Ja na letnich 18 cali 245 mam zawsze większe spalanie niż jak założę zimówki 16cali 205 o około litra to jest w lecie średnie jest 7,2 a zimą 6.5 co do pytania"" dane 1 a dane 2"" to pokazuje komputer pokładowy 1 to jest dzienne czyli z danego dnia po 2 godzinach sie resetuje a--- komp 2 to dane średnie z okresu jak dobrze pamiętam 5000km
trekpio88 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 no ja jeżdżę na 205/16 ale myślę że po dłuższym okresie jazdy coś się wyklaruje. A powiedz mi czy można z resetowac oba komputery??
Musashi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 wciskasz reset i przytrzymujesz. kasujesz w ten sposob aktualnie wskazywana wartosc. ( np , srednie spalanie, czas podrozy, dystans itp) sprawdz spalanie chwilowe przy V= 90km/h na plaskim odcinku, bez przyspieszania i nie z wiatrem ani nie pod wiatr.
trekpio88 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 chcę wrócic i zadac pytanko. czy wyższe spalanie może byc powodem ''uszkodzeniem'' termostatu? czyli powiem tak dogrzewa mi się tylko do 80 st.C a w duzych korkach dochodzi do 90.st. Wydaje mi sie że raczej tak, tylko wole spytac doświadczonych.
pukko Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Silnik diesla nagrzewa się dłużej niż np. benzyny, które miałem wcześniej. Trasa 7-10 km, miasto, jeśli są postoje, może nawet dłużej. Moje wrażanie jest takie, że tak jak benzyna potrafiła się w korku zagotować, tak w dieslu temp w korku może lekko spaść - zwłaszcza jeśli jest chłodno. Zrób testy z natury: miasto, trasa i będziesz wiedział, jeśli nie ma jakiejś max przechyłki to olej te analizy. Także spoko. Jeśli jedziesz 20 km i masz 75 stopni wtedy wymień termostat, pamiętaj, że nawet teraz noce są chłodne i jeśli ktoś trzyma auto pod chmurką, to nagrzanie trochę czasu musi zabrać.
joeblack Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Moja ostatnia podróż 700km prędkość 130 tempomat -spalanie średnie 5.3l , teraz mam już zatkany erg wiec podobno może coś tam wzrosnąć..powód zatkania, przeciekał i było pełno oleju lub jakiejś mazi w rurze ..
mlodyabc Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Hmm przy zaślepionym egrze spalanie wzrasta?
mlodyabc Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Bo właśnie zdziwiła mnie powyższa odpowiedz że może wzrosnąc.
HiRide Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 wyczysc go porzadnie i nie bedzie nic cieknac*
joeblack Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 wyczysc go porzadnie i nie bedzie nic cieknac* może spróbuję, a co sie tyczy spalania to: podobno auto sie dłużej nagrzewa co za tym idzie wiecej pali"podobno":grin: Ja po przesiadce z benzyny byłem w szoku, jak długo sie czeka na optymalną temperaturkę , ale za to pokochałem momet-obrotowy juz od 1900 ładnie ciągnie, ajeszcze czeka mnie wirus --pięknie:decayed:
HiRide Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 u mnie po wymianie walka rozrzadu i szklanek,spalanie nie spada ponizej .... 7 litrow* przejechalem *500 km od tej wymiany i jeszcze nie widzialem na fisie 6 z przodu przy spalaniu* ale to osobny temat w ktorym musze zaczac cos dzialac*
Biszczan Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 chcę wrócic i zadac pytanko. czy wyższe spalanie może byc powodem ''uszkodzeniem'' termostatu? czyli powiem tak dogrzewa mi się tylko do 80 st.C a w duzych korkach dochodzi do 90.st. Wydaje mi sie że raczej tak, tylko wole spytac doświadczonych. Witaj Piotrek, przy takiej temp. w dzień jaka była np. dziś czyli od 15 do 20 stopni silnik powinien osiągnąć Ci 90C po ok.10 km i trzymać +/- 90C. Jeśli termostat, oraz czujnik temp. są sprawne. Jeżeli termostat lub czujnik są niesprawne spalanie wcale nie musi wzrosnąć.
trekpio88 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 dobre moze i te spalanie jest normalne ale termostat i tak musze wymienic i obadam sprawe czy spalanie spadnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się