pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na allegro jest ich mnóstwo, wiec kup całą pompę ze sterownikiem (bo oddzielnie raczej nikt nie sprzedaje, i sam sterownik podczas przesyłki ciężko zabezpieczyć przed uszkodzeniem, a kiedy jest na pompie nic mu się nie stanie w drodze), podmień u siebie sam sterownik i będzie hulać
Patrykkk3 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Czyli nie ma znaczenia czy kupie pompe 8E0 614 111 AB (taką jak mam założoną), czy 8E0 614 111 C -> zastąpiony przez 8E0614111G 8E0 614 111 -> 8E0614111AJ 3B0 614 111 -> 8E0614111AQ mam rozumieć że ostatnie 2 litery w oznaczeniu nie mają znaczenia??
Sivy86 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Witam! Mam problem jak większość tutaj kolegów a więc chodzi o sterownik pompy ABS/ASR. Zaczął mi wariować i dałem go do naprawy...został zmasakrowany ale nie chce mi sie o tym gadać bo nie warto;-/ Numer mojego sterownika to 0273004358, nr pompy nie sprawdzałem ale pewnie z końcówką AB jak jednego z kolegów bo moja audiczka to również 1.9 TDI AJM z ABS oraz ASR. Pytanie polega na tym czy mogę z innym numerem zastąpić sterownik czy musi być konkretnie ten sam nr?? Słyszałem że tak ale to od osób które nie miały tego problemu tylko myślę że z palca sobie to wyssały Ciężko dostać ten sterownik a jak jest to za 700 - 900 zł;-/ Proszę Was o pomoc!!
Dev Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 musi byc taki sam nr lub zastepczy, AM i AN jak masz ori navi to jeszcze AD ja ostatnio szukałem i znalazłem bez problemu
Sivy86 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 AM, AN?? Devastation mógłbyś podać jak laikowi bo nie kumam?? <głupek>
Patrykkk3 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Kupiłem pompę ze sterownikiem (8E0614111AB), podmieniłem sterownik i nic się nie zmieniło. Brak ABSu i ASRu. Po podpięci do komputera (VAS PC) Błąd brzmiał następująco: brak komunikacji z komputerem sterującym abs 180570 p1649 035. Oraz błąd: zwarcie prawego czujnika z plusem. Wszystkie czujniki są wymienione na nowe. a przewody od sterownika do czujników teoretycznie dobre. Znajomy mechanik stwierdził że może być obłupana koronka na przegubie licząca obroty koła. Albo ktoś podmienił ( poprzedni właściciel ) pompę ze sterownikiem.... Dodam że przy dynamicznym teście są liczone obroty wszystkich kół. po czy po chwili prawe się gubi.. ---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ---------- Czy może kupić całą pompę ze sterownikiem o numerach 8E0 614 111 AJ zamiast 8E0 614 111 AB czyli taką jaką udało mi się znaleźć po numerach nadwozia samochodu w serwisie ...??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się