enusssss Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam 2 tygodnie temu kupilem od handlarza sprowadzoną a4 z niemiec 110 koni silnik. wszystko ok silnik bez wyciekow. tylko coraz gorzej pali. prez pierwsze 4/5 dni palila od strzala lub od 1 obrotu, pozniej od 2/3 obrotow, nastepnie po 3, a dzisiaj odpalila po 4 obrocie. Czekam az kontrolki zgasna i krece. podejrzewam ze akumulator siada i handlarz przed sprzedaza go poprostu podladowal. bo ponoc zeby diesla odpalic musi byc mocne pierdo.... prosze o rady co i jak. czy w razie czego kupowac aku taki sam cyz moze troche wiekszy i czy rzeczywiscie jest to aku.
Malinek110 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Taj jak piszesz akumulator musi elegancko kręcić na początek sprawdz akumulator bo jak mówisz ze było dobrze a teraz kich to to jest mozliwe
freeman99 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Trzeba sprawdzić akumulator, chociaż w przypadku gdy jest padnięty powinieneś to poznać bez problemu.
enusssss Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 krecic kreci, ale moze za slabo. dzisiaj po 8h stania odpalil za drugim obrotem. ale wylaczylem wszystkei odbiorniki prądu. aku chyba slabnie. jutro sprobuje klemy dokrecic mocniej, bo je odkrecalem i moze za slabo przykrecilem.
danu44 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 krecic kreci, ale moze za slabo. dzisiaj po 8h stania odpalil za drugim obrotem. ale wylaczylem wszystkei odbiorniki prądu. aku chyba slabnie. jutro sprobuje klemy dokrecic mocniej, bo je odkrecalem i moze za slabo przykrecilem. To juz nic nie pomoze. Rozgladnij sie za nowym akumulatorem. AFN, w taki dzien jak dzisiaj, musi zapalac od dotkniecia kluczyka... Poza tym nalezalo by zrobic podstawowe pomiary VAG-iem Chociasz zebys wiedzial jaki jest kąt wtrysku itp... http://www.varta-automotive.com/index.php?id=256&L=15&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=pl&range=
enusssss Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 akumulator to jakis niemiecki 12v 80ah 640 jak patrzylem na te kóleczko to bylo zielone, co wedlug instrukcji mowi ze aumulator jest naladowany. na vag narazie kasy brak, chyba ze po 10 lub ktorys zklubowiczow z wch ma vaga;)
Kali S4 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 podepnij vaga i sprawdź czy coś wypluje,podmień aku na inne,kombinuj:wink:
enusssss Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 wyciagnalem akumulator i jest ze stycznia z 2006 roku. aku nazywa sie "tecar"
PiXX Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Z 2006 mógł się już zmęczyć. Spróbuj podmienić akumulator od kogoś kto ma sprawny. Jak odpali bez problemu to już masz rozwiązanie.
biker110 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 sprawdz wezyki na wtryskach moze sie zapowietrza albo paliwo sie cofa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się