bubbba Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam Mam dość niskie spalanie na wolnych obrotach, vag pokazuje od 0,2 do 0,4 l/h (z przewagą raczej 0,2 l/h) (silnik rozgrzany wszystkie odbiorniki wyłączone). Koledzy piszą, że mają spalanie na wolnych w okolicach 0,6-0,8 l/h. Czy takie niskie spalanie może mieć niekorzystne skutki dla silnika ? (np. zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna podwyższa temperaturę spalania i może to prowadzić do wypalania zaworów lub tłoków ?). Czy macie jakąś wiedzę w tym temacie ?
johnybravo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 hmmm a u mnie pokazuje 4l na postuju , to normalne?
skrab Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 hmmm a u mnie pokazuje 4l na postuju , to normalne? 4l coś nie tak a jakie srednie na kompie
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 każdemu widzę pokazuje inaczej dajcie sobie spokój jak silnik mruczy to nie szukajcie sobie. Logi prawdę powiedzą
johnybravo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 boje sie robić , bo jeszcze coś wyjdzie , żartuje oczywiście , mysle , że nic nie dolega autu tylko zdzwiło skad tka rozbierzność
bubbba Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 logi: Dynamiczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (008) Log (010) Log (011) Statyczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (007) Log (013) Log (018) Log (023) Basic settings: Log (011) Log (003)
Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 3 i 4 cylinder niedomaga, moze to byc spowodowane -pogorszona kompresja, -problemem z pompowtryskiwaczami.( zuzyte lub zuzyte oringi) -problemem z listwa elektryczna pompowtryskiwaczy oprócz tego możliwe, że jest deilikatnie nieszczelny dolot.
bubbba Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wszystko według mnie w normie. A na którym logu statycznym można coś wywnioskować o prawidłowej (lub nie) dawce paliwa ? I czemu te wolne obroty tak szaleją ? ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- 3 i 4 cylinder niedomaga, moze to byc spowodowane-pogorszona kompresja, -problemem z pompowtryskiwaczami.( zuzyte lub zuzyte oringi) -problemem z listwa elektryczna pompowtryskiwaczy oprócz tego możliwe, że jest deilikatnie nieszczelny dolot. O tych pompkach to wiem, że kiepskie. Wtyczki miały doginane piny i nic nie pomogło. A coś można powiedzieć o tym niskim spalaniu na wolnych obrotach ?
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wszystko według mnie w normie. A na którym logu statycznym można coś wywnioskować o prawidłowej (lub nie) dawce paliwa ? I czemu te wolne obroty tak szaleją ? ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- 3 i 4 cylinder niedomaga, moze to byc spowodowane-pogorszona kompresja, -problemem z pompowtryskiwaczami.( zuzyte lub zuzyte oringi) -problemem z listwa elektryczna pompowtryskiwaczy oprócz tego możliwe, że jest deilikatnie nieszczelny dolot. O tych pompkach to wiem, że kiepskie. Wtyczki miały doginane piny i nic nie pomogło. A coś można powiedzieć o tym niskim spalaniu na wolnych obrotach ? Dawka w bloku 1 faktycznie trochę za dóża zrób jeszcze statyczny 4 może synchronizacja rozjechana?
bubbba Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Dawka w bloku 1 faktycznie trochę za dóża zrób jeszcze statyczny 4 może synchronizacja rozjechana? Celowo nie dałem statycznego 4 ponieważ synchronizacja dochodziła do +2,8. W tej chwili jest ustawione na 0 do -0,6 a te logi są robione jeszcze na tej rozjechanej synchronizacji. ---------- Post dopisany 25-04-2012 at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 23:15 ---------- I jak koledzy może coś więcej w temacie, czy faktycznie mam za małe spalanie na wolnych obrotach i czy ewentualnie może mieć to jakieś niekorzystne skutki dla silnika ????
Musashi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 pamiętaj że przyczyną złego kąta synchronizacji, może być zarówno złe ustawienie rozrządu w czasie wymiany, jak również awaria (ew. złe napięcie wstępne) napinacza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się