e9matic Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Witam kolegów. Zwracam się do Was z prośbą o analizę logów mojej niuni. Statyczne : Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83274.html Grupy: 004,007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83275.html Grupy: 011,012,013 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83277.html Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83276.html Dynamiczne Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83272.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83271.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83273.html Basic Settings Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83278.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83279.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83280.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e9matic_83281.html
roman_tyk Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Kąt wtrysku delikatnie opozniony Turbo sporo przeładowuje. Bylo regenerowane, wyjmowane? sprawdz szczelnosc podcisnien ---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------
przemik Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Kierownice w sprezarce przycinają się znacznie. Mozna sprobowac troche pojezdzic dynamicznie przez jakis czas... moze pomoze. Kąt wtrysku mozna by lekko podregulowac ... ale to kosmetyka. Reszta akceptowalna.
e9matic Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 Dzięki za tak szybka pomoc. Historia tego autka jest taka, ze po zakupie miałem notoryczne notlaufy. Znalazłem odpowiedz tutaj na forum. Zapieczone kierownice. Wiec turbo na stól i jazda z czyszczeniem kierownic. Tak wiec jest możliwość, żeby w przeciągu 6 miesięcy turbo się już zapchało ? Może wężyki są już sparciałe i należy je wymienić ? Może kolektor jest zapchany i należy go wyciągnąć i spalić nagar, który się w nim znajduje ? Od czego mam zacząć Panowie ? ---------- Post dopisany at 08:21 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ---------- Dzięki za tak szybka pomoc. Historia tego autka jest taka, ze po zakupie miałem notoryczne notlaufy. Znalazłem odpowiedz tutaj na forum. Zapieczone kierownice. Wiec turbo na stól i jazda z czyszczeniem kierownic. Tak wiec jest możliwość, żeby w przeciągu 6 miesięcy turbo się już zapchało ? Może wężyki są już sparciałe i należy je wymienić ? Może kolektor jest zapchany i należy go wyciągnąć i spalić nagar, który się w nim znajduje ? Od czego mam zacząć Panowie ?
ciahciah Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 zacznij od wypalenia kolektora dawka jałowa skromna kat statyczny do korekty jeżeli było nie dokładnie wyczyszczone turbo(na lustro wyczyściłeś papierem wodnym 2000P?)lub jeździsz delikatnie przeważane na krótkich odcinkach mogła zajść sadzą ale według mnie problem leży w sterowaniu, wężyki szczelne ale przejrzyj je i poskracaj jak któryś ma zapas, mają być na styk krótkie, mają tez ciasno wchodzić, jak ogarniesz co nieco wstaw dynamicznego 011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się