spidzior Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Witam wszystkich Od jakiegos czasu mamy w rodzinie tdika z ktorego bylismy bardzo zadowoleni do czasu.... no wlasnie problem zaczyna sie podczas gwaltowniejszego przyspieszania na plaskiej nawierzchni na 4 i 5 biegu zaczyna trzasc karoseria jakby gora dol( jest to ok 90-120km/h), natomiast po ujeciu gazu wraca do normy. Podczas bardzo spokojnego przyspieszania tez jest w miare ok... dodam ze auto na postoju pracuje rowno i nie ma absolutnie zadnych wibracji, 1,2,3 rwie asfalt i nic nie czuc... aha kola dopiero co wywazone Moze ktos z Was przerabial ten temat i moglby sie podzielic informacjami
Rafi78 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Po pierwsze zrób logi - (może pompki nie domagają)potem zawiecha - może gdzieś guz na oponie jest, ew. poduchy silnika do sprawdzenia
jarek_ns Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Jak z logów nic nie wyjdzie to będzie dwumas.
Rafi78 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Jak z logów nic nie wyjdzie to będzie dwumas. bardzo prawdopodobne
spidzior Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Ok pojade do mechanika i sprawdzimy na komputerze.... a nie spotkaliscie z takimi objawami przy uszkodzodzonym przegubie wewnetrznym?
jarek_ns Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 To że ci podepnie kompa do auta i sprawdzi błędy, to nie znaczy że wszystko będzie jasne musi zrobić logi poszczególnych grup.
fabii Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 witam sprawdź przeguby miałem podobne objawy i wina była przegubu wewnętrznego. pozdro.
spidzior Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Dzieki oczywiscie pocisne mechanika zeby zrobil te logi.... (a czy da sie je zrobic samemu?? mam w domu polskiego vaga 4.9 moze by sie nadal??). Od razu sprawdzimy zawieszenie i przeguby.... Niesadze osobiscie zeby to byly pompki bo auto bardzo dynamicznie przyspiesza tylko wlasnie te wibracje sa strasznie dokuczliwe....
majkel20 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-%28aktualizacja-30-VII-2008%29
spidzior Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Wlasnie wrocilem od mechanika niestety siadl mu komputer i nawet go nie podpielismy , natomiast winowajca beda najprawdopodobniej luzy w zawieszeniu.... przeguby ok i na ucho doswiadczonego mechanika na dwumas nic nie wskazuje..... wymienie te wahacze i zobaczymy... Majkel20 dzieki za linka z lektura ---------- Post dopisany at 16:52 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ---------- Wlasnie wrocilem od mechanika niestety siadl mu komputer i nawet go nie podpielismy , natomiast winowajca beda najprawdopodobniej luzy w zawieszeniu.... przeguby ok i na ucho doswiadczonego mechanika na dwumas nic nie wskazuje..... wymienie te wahacze i zobaczymy... Majkel20 dzieki za linka z lektura
CARLO Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Miałem dokładnie to samo tzn. wibracje w przedziale 90-120 km/h, mój mechanik również stwierdził że to wina zawieszenia. po wymianie zawieszenia wibracje pozostały a winnym okazał się przegub wewnętrzny mimo, że nie miał wyczuwalnego luzu.
laki83 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 kolego ja miałem to samo w benzynie...winowajca przegub
fabii Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 wahacze sam sprawdzisz czy są wybite jeden rękę na wahacz a drugi rusza kierą najczęściej górne 2 siadają prosta metoda . Takie objawy jak napisałeś przegub, sprawdź jeszcze jak wchodzisz w zakręt czy nie słychać jakiś trzasków , albo jak wyjdziesz z zakrętu czy ci więcej trzęsie autem.
spidzior Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dzieki za odpowiedzi oczywiscie wymienie wszystkie wahacze na nowe bo ewidentnie golym okiem widac ze sa stare a i 18 kola i chip robia swoje... oczywiscie jesli problem nie zniknie bede weszyl dalej i nastepna rzecza ktora wymienie beda przegoby... jeszcze raz dzieki... oczywiscie bede pisal w watku jakie postepy fabii nie mam zadnych trzaskow podczas jazdy na skreconych kolach a jak wyjezdzam z zakretu to czasem mniej telepie dodam tylko ze mam jakby "trzeszczenie plastikow" podczas obrotow kolem kierownicy na postoju ale to raczej powiazalbym z koncowkami drazkow... ---------- Post dopisany 04-06-2012 at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2012 at 20:53 ---------- Witam u mnie problemem okazaly sie wywalone na maxa drazki kier + laczniki stab + pierscienie centrujace do alufelg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się