Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania budy podczas przyspiesznai


spidzior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Od jakiegos czasu mamy w rodzinie tdika z ktorego bylismy bardzo zadowoleni do czasu....

no wlasnie problem zaczyna sie podczas gwaltowniejszego przyspieszania na plaskiej nawierzchni na 4 i 5 biegu zaczyna trzasc karoseria jakby gora dol( jest to ok 90-120km/h), natomiast po ujeciu gazu wraca do normy. Podczas bardzo spokojnego przyspieszania tez jest w miare ok... dodam ze auto na postoju pracuje rowno i nie ma absolutnie zadnych wibracji, 1,2,3 rwie asfalt i nic nie czuc... aha kola dopiero co wywazone

Moze ktos z Was przerabial ten temat i moglby sie podzielic informacjami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze zrób logi - (może pompki nie domagają)potem zawiecha - może gdzieś guz na oponie jest, ew. poduchy silnika do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z logów nic nie wyjdzie to będzie dwumas.

bardzo prawdopodobne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok pojade do mechanika i sprawdzimy na komputerze.... a nie spotkaliscie z takimi objawami przy uszkodzodzonym przegubie wewnetrznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że ci podepnie kompa do auta i sprawdzi błędy, to nie znaczy że wszystko będzie jasne musi zrobić logi poszczególnych grup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam sprawdź przeguby miałem podobne objawy i wina była przegubu wewnętrznego.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki oczywiscie pocisne mechanika zeby zrobil te logi.... (a czy da sie je zrobic samemu?? mam w domu polskiego vaga 4.9 moze by sie nadal??). Od razu sprawdzimy zawieszenie i przeguby.... Niesadze osobiscie zeby to byly pompki bo auto bardzo dynamicznie przyspiesza tylko wlasnie te wibracje sa strasznie dokuczliwe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wrocilem od mechanika niestety siadl mu komputer i nawet go nie podpielismy , natomiast winowajca beda najprawdopodobniej luzy w zawieszeniu.... przeguby ok i na ucho doswiadczonego mechanika na dwumas nic nie wskazuje..... wymienie te wahacze i zobaczymy...

Majkel20 dzieki za linka z lektura

---------- Post dopisany at 16:52 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ----------

Wlasnie wrocilem od mechanika niestety siadl mu komputer i nawet go nie podpielismy , natomiast winowajca beda najprawdopodobniej luzy w zawieszeniu.... przeguby ok i na ucho doswiadczonego mechanika na dwumas nic nie wskazuje..... wymienie te wahacze i zobaczymy...

Majkel20 dzieki za linka z lektura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo tzn. wibracje w przedziale 90-120 km/h, mój mechanik również stwierdził że to wina zawieszenia. po wymianie zawieszenia wibracje pozostały a winnym okazał się przegub wewnętrzny mimo, że nie miał wyczuwalnego luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja miałem to samo w benzynie...winowajca przegub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wahacze sam sprawdzisz czy są wybite jeden rękę na wahacz a drugi rusza kierą najczęściej górne 2 siadają prosta metoda . Takie objawy jak napisałeś przegub, sprawdź jeszcze jak wchodzisz w zakręt czy nie słychać jakiś trzasków , albo jak wyjdziesz z zakrętu czy ci więcej trzęsie autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi oczywiscie wymienie wszystkie wahacze na nowe bo ewidentnie golym okiem widac ze sa stare a i 18 kola i chip robia swoje... oczywiscie jesli problem nie zniknie bede weszyl dalej i nastepna rzecza ktora wymienie beda przegoby... jeszcze raz dzieki... oczywiscie bede pisal w watku jakie postepy

fabii nie mam zadnych trzaskow podczas jazdy na skreconych kolach a jak wyjezdzam z zakretu to czasem mniej telepie dodam tylko ze mam jakby "trzeszczenie plastikow" podczas obrotow kolem kierownicy na postoju ale to raczej powiazalbym z koncowkami drazkow...

---------- Post dopisany 04-06-2012 at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2012 at 20:53 ----------

Witam u mnie problemem okazaly sie wywalone na maxa drazki kier + laczniki stab + pierscienie centrujace do alufelg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...