Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam mam prośbę o sprawdzenie logów AFN+ zaczyna dymić na niebiesk0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:mam prośbę o ocenę logów u mnie w Audi A4 B5 AFN 99rok + (by witek) z góry napisze nie mam kata, dzisiaj zaślepiłem EGRa po zaślepieniu jakaś różnica jest jak by lepiej ciągnie od dołu i bardziej czuły gaz dziwnie na początku ale zrobiłem kpl logów tym bardziej że ostatnio zaczął mi dymić na niebiesko na zimnym a rozgrzany za sobą prawie nic nie widzę ostatnio wyprzedzałem busa czarny przód miał to jakoś zauważyłem chmurkę w lusterku auto normalnie jezdzi żaden notlauf nie miał miejsca równo ciągnie od dołu. Niepokoi mnie to dymienie nie jest to jakiaś duża chmura ale dosyć widoczna w dolocie jak było mokrawo ale tak od kupna kiedy jeszcze nie dymił , dzisiaj po zdjęciu EGRa była sadza ale głębiej w kolektorze ta sadza taka zaolejona , wirnik turbo nie miał i nie ma luzu a zawsze jakaś kropelka tam stała , na zewnątrz wszystko suche dolot,turbo,egr cooler też suchy rok temu czyszczony i uszczelniony. Chciałem wyeliminować egr dlatego zaślepiłem, paliwo wlałem diesel gold przed nim preparat do czyszczenia wtrysków Liqui Moly wcześniej był jakiś eco diesel ,olej 10w40 (jeszcze taki wlali pseudofachowcy po wymianie szklanek twierdząc że silnik stary a swoją drogą ma pewnie w okolicach 400 chyba ,co tu więcej dodać oto kpl logów zaczynałem od dynamicznych w powodu słabej słabej bateri laptopa pierwszy dyn zapomniałem wyłączyć świateł kilka nastepnych bez nich ale radio było wyciszone a kolejne już bez poboru pradu

dynamiczne

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84309.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84310.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84311.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84312.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84313.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84314.html

BS

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84315.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84316.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84317.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84318.html

normalne

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84319.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84320.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84321.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84322.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84323.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84324.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_84325.html

jak czegoś brakuje to dorobię po niedzieli i chętnie poczytam bardziej rozpisane opinie co jak i dlaczego :) pozdrawiam

Opublikowano

juz Ci powiadalismy ze ten program wykonczy turbo,wiec nie dziw sie ze cos zaczyna sie dziac:facepalm:

Opublikowano

pamiętam:facepalm: ale kilka osób na dniach sugerowało mi uszczelniacze lub coś tam innego , dlatego pytam i czas zbierać na turbo od awx ps dobra masz pamięć że mnie pamiętasz :decayed:

Opublikowano

roman_tyk mógł byś rozwinąć swoją wypowiedz? nic mi ona nie mówi konkretnego

Opublikowano
roman_tyk mógł byś rozwinąć swoją wypowiedz? nic mi ona nie mówi konkretnego

n108 nie nadaza z ustawieniem kąta na wysokich obrotach

http://www.t4-wiki.de/wiki/N108

Opublikowano

mógł by wypowiedzieć się jeszcze ktoś? nie to że doszukuje się problemów czyli szykuje się wymiana turbo? no i nie wiem co robić z tym zaworkiem n108

Opublikowano

w pierwszej kolejności wyjeździj do końca obecna ropę i zatankuj na innym cpn zwykłą ropę, nie tą droższa, a potem wymieniaj filtr paliwa bo w tym układzie jest problem, prawdopodobnie pompa zasysa powietrze, posprawdzaj przewody paliwowe czy gdzieś nie cieknie ropa, pompę tez obejrzyj czy nie cieknie, filtr powierza jak obecny ma z 10tys też nie zaszkodzi wymienić, przejrzyj wężyki podciśnienia, poskracaj by nie było nic zapasu, a jak któryś jest męki lub luźno wchodzi wymień na węższy max sztywny, trzeba zlikwidować to chwilowe przeładowanie może wtedy turbo puszcza olej, a to oznaczało by początek końca turbo, a jak to teraz ogarniesz turbo jeszcze posłuży

jak chce ci się inwestować możesz pokusić się o nadkole od S4 bo w dolocie w ciepłe dni przy tym doładowaniu będzie gorąco, kosmetyczna korekta statycznego kąta wtrysku trochę poprawi obecne nie domaganie nastawiacza kąta w pompie, możesz zrobić statycznego 011 bo nie ma

Opublikowano

011 statyczny do robie na dniach a za bardzo inwestować już nie chcę ale czasami coś tam się wymyśli :decayed:, jak kosmetyczna korekta kąta wtrysku ? ustawiałem kilka miesięcy temu było ok 49 56 jakoś tak , cpn na próbę zmieniłem ,przewody pompa są suche ,filtr powietrza wymieniałem tydzień temu mana , wężyki mogę poskracać żeby były bardziej napięte jeśli to może pomódz , i może nowy filtr paliwa kupić

Opublikowano

nie może tylko filtr paliwa obowiązkowo do wymiany

kosmetyczna korekta kąta statycznego minimalnie poprawi to nie wyrabianie nastawiacza kąta w pompie na wysokich obr, jak sam nie umiesz tego skorygować to zostaw bo korekta da symboliczną poprawę

Opublikowano

filtr paliwa kupię i dopiero w sobotę wymienię a wymieniany był rok temu na wiosnę przed strojeniem , kąt wtrysku ustawiałem niedawno sam i tylko raz więc nie wiem czy wyceluje idealnie , może po wymianie powtórzyć kilka logów ?

Opublikowano

dynamicznego 004

Opublikowano

Filtr paliwa dzisiaj kupiłem Mana i z ciekawości sprawdziłem kompresje silnika 31,31,32,31 (chyba nie jest zle):decayed:

świece żarowe też wszystkie grzeją a jak znajdę trochę czasu to wymienię filtr, zrobię 011 statycznego bo zapomniałem o nim i dynamicznego 004 no i po skracam troszkę wężyki :)

---------- Post dopisany 23-05-2012 at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2012 at 10:56 ----------

Witam ponownie zaległe logi :decayed:

-statyczny 011

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-dynamiczny 004 dwa razy pod rząd

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zrobiłem z ciekawości też BS 000

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wygląda ze można by go delikatnie wyprzedzić na 49-53 ale tdi timing pokazywał nad środkową kreską więc nie wiem czy ruszać bo robiłem to raz ale czy uda się tak trafić , filtr wymienony mana wężyki wszystkie posprawdzane są ok i nie latają jakoś specjalnie ,jak o czymś zapomniałem to dopisze , z góry dzięki i pozdrawiam ps zrobiłem sobie też dyn 005 i 006 niestety na lekkich górkach ale na pobawię się i powtórzę kiedyś na dobrej trasie dwa razy do k-powera tylko wagi auta dokładnie nie znam nie mam kiedy na wagę podjechać :decayed: a jak tam kompresja w/w jak na starego AFNa ?

---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ----------

Witam ponownie zaległe logi :decayed:

-statyczny 011

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

-dynamiczny 004 dwa razy pod rząd

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zrobiłem z ciekawości też BS 000

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wygląda ze można by go delikatnie wyprzedzić na 49-53 ale tdi timing pokazywał nad środkową kreską więc nie wiem czy ruszać bo robiłem to raz ale czy uda się tak trafić , filtr wymienony mana wężyki wszystkie posprawdzane są ok i nie latają jakoś specjalnie ,jak o czymś zapomniałem to dopisze , z góry dzięki i pozdrawiam ps zrobiłem sobie też dyn 005 i 006 niestety na lekkich górkach ale na pobawię się i powtórzę kiedyś na dobrej trasie dwa razy do k-powera tylko wagi auta dokładnie nie znam nie mam kiedy na wagę podjechać :decayed: a jak tam kompresja w/w jak na starego AFNa ?

Opublikowano

wymiana filtra nie pomogła, nastawiacz w pompie dalej nie wyrabia, przed samą pompą zamontuj przezroczysty wężyk by sprawdzić czy pompa zasysa powietrze, możesz bezpośrednio na pompę podać z bańki ropę i zrobić dynamicznego 004, wtedy była by pewność czy problem jest w pompie czy w układzie, po skracaniu wężyków przy N75 zrób dynamicznego 011, co do wagi możesz policzyć 1290kg+dodatkowe graty+twoja waga+waga ON, a hPa z pogody dla swojej miejscowości np. pogoda.onet

Opublikowano

to że nastawiacz na pompie nie wyrabia może mieć wpływ na przyśpieszenie w wyższych obrotach ? ,po zaślepieniu EGR od dołu lepiej ciągnie ale góra teraz wydaje mi się słabsza więc nie wiem czy jest różnica na górze ale wydaje mi się że powyżej 120 i wyższych prędkościach nie ciągnie najlepiej (może to już przyzwyczajenie) bo myślę i zbieram na turbo AWX lub BRD jak stara się wysra, w awx może obeszło by się bez korekty ale na BRD ?? wtryski 216 bym wsadził też jak padną i wtedy korekta ale puki co pokombinuje z tym nastawiaczem :decayed:

Opublikowano

to że nastawiacz w pompie nie wyrabia na wysokich obr to wyłączny powód że auto gorzej przyspiesza wtedy, dawka jest wtryskiwana w złym momencie i zamiast efektywnie się spalić widać czarny dym z rury nie spalonego paliwa, wymiana turbiny tak mało pomoże że do puki obecna działa nie kombinuj, 216 i tAWX to dobre zestawienie wiec najlepiej jak już to zrobić komplet i dodatkowo pokusić się o fmic

Opublikowano

Dzisiaj mi auto zgasło jechałem sobie wszystko nagrzane na trójce gaz do końca zapaliło się czerwone noga z gazu itp i auto zgasło szybko odpalam i nic awaryjne na skrzyżowaniu kręcę dalej nic zepchnąłem na chodnik zaglądam pod maskę i nic nie widać pod spodem sucho rozrusznk kręci normalnie wszystkie przewody całe ale nie chce palić :( telefon po ojca z linką vaga tez mi wziął ale zanim przyjechał ok godziny szukałem patrzyłem i próbowałem odpalić za xxxx razem nagle zapalił więc nie gasiłem ale pózniej zgasiłem i normalnie palił wracałem z laptopem zalogowałem 004 dyn kilka 3 razy w tym dwa na 4ce przy wyprzedzaniu i 1na 3ce bez świateł radia itp zrobiłem też 004 normalnego i bs 000 różnice widać niżej ale kąt wtrysku nieznacznie się przyśpieszył a ten nastawiacz pompy jeszcze gorsze głupoty pokazuje i to od dolnych obrotów dla porównania wcześniejszymi logami wyżej

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

przewód od pompy do kabiny odłączony w trakcie awarii i podłączony tak jak powinien być

nie wiem co tam w kolumnie B się porobiło bo było tylko 004 ale żona za vagiem siedziała ale zarzeka się że nic nie nacisnęła

---------- Post dopisany 26-05-2012 at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 19:59 ----------

dzisiaj zmieniłem kawałek rurki przy pompie na przezroczystą odpaliłem i szły bąbelki dałem gazu poszło więcej zgasiłem silnik paliwo w się wróciło odcinek 4cm rurki był pusty spusciłem paliwa do 05 butelki i podłączyłem by ssało z niej , pompę wykluczyłem bo nie ssało powietrza a po zgaszeniu się nie wracało drugi wężyk za pierwszym razem nie wpuszczał paliwa ale za drugim napełniał moją butelkę dołączonym wężykiem ,mogłem w sumie zrobić loga dyn 004 ale jakoś zapomniałem z resztą nie mam węża dłuższego tak żeby ustawić butelke z paliwem w miare bezpiecznie , przy poruszaniu wężów od filtra paliwa na niskich obrotach już Prawie(robi wielką różnice) nie łapię powietrza ale przy dodaniu gazu bąbelki się pojawiają chcę kupić i wymienić opaski zaciskowe na wężyki a może jeszcze dzisiaj spróbuję podpiąć się żeby ssało zza filtra żeby wykluczyć układ od filtra do pompy może przez te pęcherzyki nastawiacz w pompie nie wyrabiał ale dlaczego mi zgasł i nie mogłem odpalić przez ok godzinę czy to by miało wpływ z wymianą filtra paliwa ?? w sobotę tamtą wymieniałem odpaliłem popracował sobie i kilka razy pod rząd odpalał ale rano w poniedziałek kręcił i zapalił dopiero za ok 5tym razem i był spokój do czasu aż sam zgasł wszystkie śruby po dokręcałem razme z filtrem dla pewności , nie wiem sprawdzić trzeb aby ten układ :whistling: przed filtrem

Opublikowano

na pewno przez te pęcherzyki nie wyrabia nastawiacz ale czy to jest jedyny powód nie koniecznie

godzinę nie mógł zapalić po wymianie filtra? a zalałeś nowy filtr paliwem przed założeniem?

no wiec zamontuj jakiś pojemnik tak by wisiał koło pompy i filtra paliwa, zasil z niego bezpośrednio pompę i zrób dynamicznego 004, potem zasil z bańki filtr paliwa i znowu zrób 004, prostszej metody nie ma na sprawdzenie, jeżeli odcinek filtr paliwa-pompa okaże się ok masz nieszczelnego smoka i szlam

Opublikowano

Witam odświeżę temat wciąż aktualny :decayed: wczoraj mając trochę czasu zamieniałem wężyki paliwowe na przezroczyste i sprawdzałem też jak ciągnie paliwo z butelki więc tak. Na odcinku pompa-filtr paliwa lecą bąbelki , odcinek pompa - butelka z ropą bąbelków nie ma , odcinek pompa )ominięty filtr z butelki jak i zbiornika podłączyłem się pod miejsce gdzie idą dwa przewody przy dolocie i ścianie grodziowej pod grubszy wężyk bąbelków nie ma (wiec układ od zbiornika raczej ok) wszystko wskazuje mi na przewody w okolicy filtra ale na próbę wsadziłem silikonowe przezroczyste , zastanawia mnie bardzo ta kopułka od filtra odłączyłem od niego wszystko, kopułkę odkręciłem ,opaski pozmieniałem i głównie to coś od powrotu co idą dwa węże przez filtr taki plastik dociskany blaszką i dwiema małymi śrubkami tam jest mały czarny oring , myślałem że nie szczelny nie mając drugiej na wymianę znalazłem podobną i wsadziłem dwie i przykręciłem i bąbelki były mniej widoczne ale paliwo ze zbiornika prawie nie ciągnęło ledwo ledwo spływało w rurce zamiast ją wypełnić w 100% i mniejszy przewód (powrót do zbiornika też przezroczysty) nic nie leciało przez niego tak jak by powrót był gdzieś zamknięty wiec znowu wyjąłem tę jedna uszczelkę i wsadziłem jak było , po tym paliwo zaczęło wracać do zbiornika ale ze zbiornika dalej mało go ssało zabrakło mi pomysłów co można jeszcze sprawdzić inna kopułkę wsadzić ? dziwne jest to że w niej właśnie coś powoduje że raz wraca paliwo do zbiornika raz nie no i to gazowane paliwo :facepalm: złożyłem jak było ze zmienionymi opaskami może jeszcze się jakoś odpowietrzy jak spali palie litrów , nie zakładałem nowego tematu w sprawie bąbelków skoro temat podchodzi mi pod nastawnik bo chyba oczywiste jest to że bąbelków w paliwie być nie powinno ? pozdrawiam:decayed:

Opublikowano

nie powinno, co do powrotu nie wiem, na stałe jak już znajdziesz nieszczelność wsadź normalne wężyki do paliwa

biały plastik dociskany blaszką i dwiema małymi śrubkami tam jest mały czarny oring - zapytaj w aso i kup go, a najlepiej cały zaworek zwrotny, ustami możesz swój sprawdzić, tylko trzeba zatkać dół, powrót sprawdź ustami czy od grodzi do baku drożny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...