Kuklex Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Witam wszystkich forumowiczów Na początek kilka informacji na temat autka: Angol Rocznik: 2000 Przebieg: 120k mil (190kkm), przy kupnie 115k mil Silnik: 1.6 ARM 100PS Kolor: srebrny metalik Stan: seria Wyposażenie: elek. szyby przód, szyberdach, 2 x AirBag, ABS, alufelgi Audi, światła przeciwmgielne I od razu tłumacze dlaczego 1.6 a nie 1.8, 1.8T lub 1.9 TDI. Diesla nie lubie, a na 1.8 jest zbyt duży TAX (podatek drogowy opłacany co 3 msce) a że jestem studentem to na nadmiar kasy nie narzekam. Moją A4kę kupiłem końcem grudnia 2011, wcześniej miałem Mazdę 323 1.5 i w Audi brakuje mi tego japońskiego charakteru, lekkości prowadzenia i miejsca... ale za to teraz mam świetny komfort którego w Maździe brakowało (jeśli ktoś miał styczność z Honda CRX tooo moja Mazda na seryjnym zawiechu była lekko sztywniejsza - podobno japoński import ). No ale nie będę się rozgadywał o Maździe. Moje szczęście z wymarzonego samochodu nie trwało długo bo już po tygodniu okazało się że pierścienie olejowe są zapieczone i auto w 1000km (od kupna do remontu) przepaliło mi 5l oleju... Niestety w świetle prawa nie mogłem żądać od poprzedniego właściciela zwrotu pieniędzy bo samochód jakimś cudem zdał przegląd (dość surowy w Irlandii) dwa dni przed tym jak go kupiłem więc samochód został sprzedany sprawny... Do tego poprzedni właściciel był takim znawcą (lub tak mnie wkręcał) że jeździł podobno na otwartym termostacie i zapieczonym wisko przez 5mscy (tak długo jak miał samochód) a poprawki lakiernicze na zderzaku zaszpachlował (nie wyrównał) i pomalował pędzlem na srebrny kolor z palety mercedesa albo po prostu srebrzanką... Nie zostało mi nic innego jak kupno nowych pierścieni, rozrządu (bo przyszedł jego czas) i reszty potrzebnych gratów. Tak wygładał silnik po otwarciu: Jak już pisałem samochód był całkowitą serią i wyglądało tak: (mój jest z blachą 00WW) Teraz o modyfikacjach i planach. Plany: - Zmiana modułu centralnego zamka na ten sterowany pilotem (oryginalnie był kluczyk + komfort) Zrobione - Tłumik końcowy przelotowy (krzykacz ) Zrobione - Początkowo ksenony 6000k, teraz 4300k Zrobione - Przyciemnienie szyb zrobione - Zmiana felg na 17" (w planach Avusy lub felgi Mercedesa) Zrobione, felgi Mercedesa 8jx17 et35 - Poprawki lakiernicze (zderzaki i maska są w opłakanym stanie) - Może obniżenie (albo 1BE albo TA-Technix) - Oświetlenie pod samochodem podłączone pod oświetlenie kabiny - Zestaw głośników na przód firmy PowerBass + jakiś subwoofer do kufra - Marzy mi się kompresor żeby podnieść troszeczkę moc, ale koszta... Teraz auto wygląda tak: A tu są dwa filmiki jak autko jeździ i buczy: Pozdro
bava Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Jak dla mnie troszeczkę przesada z tym tłumikiem przelotowym w 1.6 no ale ok - co kto lubi, co do ksenonu to polecałbym jednak 4300 zamiast 6000, dlaczego ? Jest o tym dość sporo na forum Poza tym to fajne auto i w większości dobre plany co do niego.
Arek956 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Autko b.ładne ale wg mnie ten wydech to trochę przerost formy nad treścią, załóż jakieś ładne końcóweczki i będzie ok Plany fajne, wrzuć jakieś 17" troszkę obniż i będzie się jeszcze ładniej prezentować. A co do xenonu to ja również bym polecał 4300K. Żarniki nie są drogie, a zobaczysz o ile lepiej świecą (zwłaszcza na mokrej nawierzchni).Powodzenia w modzeniu
Spartan_Wroc. Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Komin to żeś doyebał dobrze chociaż, że nie końcówki nie wywinięte do góry ja bym go zmienił na coś subtelniejszego No ale co kto lubi Ogólnie ładne auto tylko koło większe by się przydało... sprowadź go na ziemie bo trochę koza
vauxhall95 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Ładnie idzie jak na 1,6... Chcialem to napisac cos za dobrze jak na 1.6 i 1.8
Kuklex Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 Silnik 1.6 ale był remont czyli pierścienie, uszczelniacze, docieranie zaworów, planowana głowica, świece Denzo 3elek, olej Castrol GTX. Dane podają że niby 12.7 do 100 ale mi wychodzi jakieś 10.6 ale dałoby się jeszcze zejść. W kwestii tego wydechu to już wyjaśniam. Ten mój "silencer" po ostatniej przejażdżce się urwał i teraz daje czadu, ale planuję go wyciszyć tak by był miły dla ucha bo mnie już zaczyna drażnić taki hałas. Lubie ten tłumik za jego wygląd. No i fakt, ludzie jak słyszą taki wydech to zaczynają ścigać Kilka dni temu zahaczyła mnie na światłach Integra 2003r. Ja miałem 5 osób na pokładzie, on miał 1.8... No i tak głupio było, więc wolę robić mniej hałasu na drodze. PS. dopisałem kilka planów o których po prostu zapomniałem napisać. Pozdro
AdrianAudi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Silnik 1.6 ale był remont czyli pierścienie, uszczelniacze, docieranie zaworów, planowana głowica, świece Denzo 3elek, olej Castrol GTX. Dane podają że niby 12.7 do 100 ale mi wychodzi jakieś 10.6 ale dałoby się jeszcze zejść.
Kuklex Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 Kolejny modzik zawitał do mojej A4 Przyciemnione szybki boczne na 50% Teoretycznie przednich bocznych szyb nie wolno przyciemniać aaale w Irlandii policja żyje własnym życiem (całkiem jak każdy tutejszy kierowca) a przegląd mam dopiero w styczniu więc narazie mogę jeździć spokojnie Jak dla mnie przyciemnienie 50% jest idealne, z zewnątrz wygląda bardzo dobrze, ale nadal przyjemne do jazdy w nocy. W poprzednim samochodzie też sam przyciemniłem boczne szyby ale na 65% i w nocy, w nieoświetlonych miejscach do cofania trzeba było otwierać szyby no i widoczność w lusterka poza terenem zabudowanym była kiepska. Na szczęście tego efektu ubocznego nie mam Niedługo biorę się malowanie i polerkę, bo maska i zderzaki odstraszają z daleka Wkładka do tłumika ver.2 (czyli zwężki z 2x3.5" na 2x0.9") zadziałała i teraz jest przyjemnie. Do 70km/h słychać przyjemny basik, później odgłosy z drogi zagłuszają dźwięk tłumika, na trasie też jest całkiem przyzwoicie. Niestety zostało mu coś z przelotówki czyli buczenie podczas schodzenia z obrotów, ale nie jest to aż tak straszne, radio Volume Up i po problemie Niedługo nagram filmik to pokaże jak to gra. Pozdro ---------- Post dopisany 27-11-2012 at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2012 at 03:11 ---------- Witam ponownie. Samochód w końcu doczekał się konkretnej felgi. Są to aluski z Mercedesa, 8jx17 et35. Koła są na maxa wypompowane do granic nadkoli i wyglądają bajecznie. Opony w chwili obecnej to 225/45 i są w lekkim naciągu co jeszcze dodaje im uroku. Teraz dwa kominy z tyłu komponują się dużo lepiej a samochód nabiera kształtu który sobie wymarzyłem. Koła trochę zaniedbane i wymagają czyszczenia, ale ranty są w dobrym stanie, nie są porysowane. Zestaw kupiłem w baardzo okazyjnej cenie z kilku miesięcznymi oponami więc nie narzekam. Nie czuje żeby samochód był dużo wolniejszy, spalanie też nie jest kosmiczne, około 0.5l/100km więcej (około 9.5l w cyklu mieszanym). Teraz ruszam trochę spokojniej ze względu na sprzęgło (szkoda palić tarczę) ale poza tym styl jazdy się nie zmienił. W końcu auto trzyma się drogi i usztywniło się trochę ze względu na niższy profil (miła zmiana po balonie 65). Jedyną wadę jaką widzę to szerokie opony zarzucające cały brud z drogi na boki samochodu. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się