axemen Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Witam na aukcjach do silnika 2,5 tdi ake podają różne numery i literę wtrysku sterującego, wiec może ktoś wymieniał u siebie i na 100% wie ze ma być E lub F. Pozdawiam
Tommy Gun Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Ja mam u siebie taki: 059 130 202 E. Ale upewnij się jeszcze.
axemen Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 Poczekamy może ktoś jeszcze potwierdzi:) Dziękuje Tommy Gun. ---------- Post dopisany at 07:35 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ---------- Poczekamy może ktoś jeszcze potwierdzi:) Dziękuje Tommy Gun. ---------- Post dopisany 16-05-2012 at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2012 at 07:35 ---------- ... ---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:26 ---------- ...
yahoovip Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Witam, według ETKA: - wtrysk E - http://img684.imageshack.us/img684/8761/wtryske.jpg - wtrysk F - http://img6.imageshack.us/img6/7076/wtryskf.jpg Oba do silnika AKE Rocznikowo powinien podejść Ci F, ale dla spokojności duszy podejrzyj jakie masz oznaczenie u siebie i wtedy będziesz miał 100% pewności. Pozdrawiam
ogar Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Witam.Podepnę się pod temat.W ojca A6 2.5 2001 AKE 180ps tip-tronic pokazał się błąd 021e czujnik ruchu iglicy wtrysku sterującego,nie da się skasować-dużo pali koło 13l,głośna praca.Mechanik stwierdził,że pompa do Boscha na regenerację za 2000-2500zł.Jest możliwość inaczej rozwiązać problem np.wymiana wtrysku sterującego czy jak powyżej
kudalty66 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 ważny jest nr Bosch 0 432 133 802 059130202E DSLA142P925 VW/AUDI A6 2.5 TDI 0 432 133 803 059130202E kiedys miałem taki:0 432 133 834 059130202 DSLA142P683 i miał też E, a on był od AFB 150 PS ---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Witam.Podepnę się pod temat.W ojca A6 2.5 2001 AKE 180ps tip-tronic pokazał się błąd 021e czujnik ruchu iglicy wtrysku sterującego,nie da się skasować-dużo pali koło 13l,głośna praca.Mechanik stwierdził,że pompa do Boscha na regenerację za 2000-2500zł.Jest możliwość inaczej rozwiązać problem np.wymiana wtrysku sterującego czy jak powyżej sprawdź miernikiem rezystancję cewki wtrysku sterujacego powinna być ok 100 ohm, a najlepiej sprawdzić vagiem grupę 004 w Engine
Rekomendowane odpowiedzi