P-U-M-A Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Z tobą można sie dobrze dogadać zawsze:decayed:
mati465 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 a nie lepiej kupic FK?? lepsze to niz TA TECHNIX
P-U-M-A Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Bardzo podobne jakościowo i mts też jeszcze.
mati465 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 tak tylko TA TECHNIX to beton na maxa jest. nie lepiej kupic jakas uzywke firmowa?
Kowi87 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 tak tylko TA TECHNIX to beton na maxa jest. nie lepiej kupic jakas uzywke firmowa? jaki tam beton:whistling:
domjenick Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 tak tylko TA TECHNIX to beton na maxa jest. nie lepiej kupic jakas uzywke firmowa? a masz gwarancję, jak długo pojeździsz na używce, albo wiesz w jakich warunkach i ile km na tym przejechano? Na używce-można się przejechac i zapłacić po raz drugi, bo dobry sprzęt ludzie trzymają w aucie-pozbywają się starych i wysłużonych na rzecz nowszych/sprawniejszych...
P-U-M-A Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 tak tylko TA TECHNIX to beton na maxa jest. nie lepiej kupic jakas uzywke firmowa? Pierwsze słyszę żeby TA był betonem. Miękkie to jest nawet za bardzo.
saj Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 koledzy podłączę się do tematu, ogólnie mam teraz 1BE na aucie i muszę wymienić tylne amorki i sprężyny (amorki sachs - 450, springi dostępne tylko w salonie - 700). Więc zastanawiam się grubo nad całym gwintem albo samymi sprężynami + amorki sachs. Sprężyny max na -40 przy amorkach z 1BE, ale chyba lepiej będzie już cały komplet zmienić na gwint. Cena niewiele wyższa a bynajmniej wszystko nowe. Czy nie mam racji? No i powiem tak: AP - 1900, MTS 1300. Różnica jest spora ale czy warto oszczędzać i czy ewentualnie PUMOWEGO supersporta zgarniać?? pozdro
P-U-M-A Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 AP i Supersport to podobna liga. MTS TA oraz FK to najniższa liga jeżeli chodzi o gwinty.
Jaszczur87 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ja tam mam FK Silverline X i jest robione na zawieszeniu koni z regulacja twardości więc chyba nie wszystkie FK to najniższa liga
P-U-M-A Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Zobacz sobie ile ten twój gwint kosztuje. A ile kosztuje zwykły FK
Jaszczur87 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 zgadza się, ale najtańszy Supersport to też inna cena niż najtańszy FK (oczywiście nie mówię jak ktoś ma dobre dojście cenowe, ale o cenach sklepowych), piszo to tylko dlatego, bo wydaje mi się że w podobnej grupie cenowej AP, Supersport, FK są podobne
domjenick Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ale to jest jak ze wszystkim-najtańszy gwint kosztuje ileś tam, bo produkcja i dystrybucja na to pozwala, a w przypadku firm bardziej znanych-te koszta wzrastają, bo i więcej ludziom trzeba za tę samą pracę wypłacić pieniędzy-jakość wykonania-to już dzisiaj nie jest sekret , strzeżony w sejfach, bo dzisiaj najważniejsza jest jakość w przystępnej cenie, a nie napis na amortyzatorze, który mówi nam o firmie z tradycjami-porównań może być wiele- nawet z markami aut- mając 30 tysięcy kupisz używane B6 w jakimś standardzie, ale za te same 30 koła- kupisz zupełnie nowe auto z gwarancją na trzy lata i tez będziesz jeździć...
Mati_23 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 kurde teraz to już wiem dokładnie co mam wybrać za gwint w końcu badziewia nie wsadzę
Frimuś Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Siema. Ja rownierz od dluzszego czasu kminie jaki gwint wybrac i sie troche naczytalem. Przyznam ze kolega PUMA i jego gwinty to nie lada okazja na ktura sam bym sie skusil lecz niestety potrzbuje miec na czesci fakturke a z tym jest ciezko. I jeszcze jedno osobiscie uzywki bym nie kupil,nie i tyle
matyss___ Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 ta technics to beton??? bueheh to chyba nie jeździłes na czyms innym ...zapraszam do mnie i na KW ciebie przewioze ewentualnie na koni sportach żółtych ze skokiem 2cm
Raf_kk Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Jaki przedział obniżenia oferują najpopularniejsze gwinty na rynku MTS i cała reszta? Jest szansa posadzić samochód o jedyne -40? Na więcej nie mogę sobie pozwolić Jak się ma gwint JOM-a do chociażby MTS-a? Zdaję sobie sprawę, że SS od Pumy byłby najlepszym rozwiązaniem, niemniej jednak szukam czegoś w okolice 1000zł oczywiście +/-.
domjenick Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 zazwyczaj standardowo jest po założeniu gwintu skręconego na max do góry jakieś -20/-30mm od serii, ale przy zakupie pytaj sprzedawcy ile jest różnicy. Ja mam JOMa w Touranie i jest na prawdę nisko, jak dla tego typu auta, z tyłu, to odboje z Audi musiałem włożyć, żeby było tak 15-20mm prześwitu pomiędzy kołem, a nadkolem
Mati_23 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 no to ciekawie pewnie wygląda ten twój Touran z taki zawieszeniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się