kaj82 Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Czy silnik montowany w S4 b6 to FSI, bo wyczytałem takie info w necie a nie chce mi się wierzyć bo chyab jest to stara jednostka ktora montowali w Audi V8 i A8, tak się zastanawiam jak takie a8 z 2000 roku i młodsze jeżdzą bez problemu na gazie to i takie S4 powinno, czy się myle?? PS Prosze nie pisać odpowiedzi typu "jak stać cie na furę to stać i na benzyne" "to profanacja" itp
Oskaro Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Moim zdaniem nie jest to FSI. A co do profanacji ... mhh :gwizdanie: Widziałem już większe Polecam tylko droższą instalacje co zaoszczędzi Ci w przyszłości ciągłych regulacji. Najlepsze są holenderskie instalacje dedykowane do konkretnego modelu. Pozdrawiam
wojtek2626 Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Jeżeli jest to FSI to powinno pisac na obudowie silnika, jeżeli nie jest to mozna wsadzic LPG ale w tym aucie polecam coś z górnej półki np. PRINCE
miron78 Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 kaj na 95% nie jest to FSI - autko z instalką radzi sobie wyśmienicie ( jeżeli jest odpowiednia i prawidłowo zamontowana ) najlepiej zamontować instalke PRINCE koszt około 6-7 tyś zł ale mogło się coś zmienić cenowo więc lepiej popytaj ( napisz do Pozia - da Ci namiary do najlepszych szpeców od LPG - montowali już lpg do wszystkiego co możliwe ( S4 , M5 , Hummer , autka z turbo+chip , nawet chyba do RS4 ale pewny nie jestem oraz do wiele innych wynalazków z USA ) i wszystko chula[br]Dopisany: 11 Maj 2008, 09:37 _________________________________________________już mam www.egp.pl
Hugo Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 Po Lublinie od kilku lata jeździ RS4 na gazie to i S4 też da radę
slaweq Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 Hugo czy ten o którym piszesz to moze niebieski avant B5?
kaj82 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Opublikowano 11 Maja 2008 biturbo bym w zyciu nie zgazował ale wolnossący hhmmm... nie wyczaiłem jeszcze ani jednej takiej sztuki, jak dobrze pojdzie moze będe pierwszy PS Miron dzieki za linka
Hugo Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Hugo czy ten o którym piszesz to moze niebieski avant B5? Nie nie , ten niebieski nigdy gazu nie widział Pisałem o srebrnym
miron78 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 kaj nawet biturbo to nic strasznego ( w egp dużo zagazowali takich fur jak A6 allroad 2.7Bi ) a wolnossący to już wogóle prostota z instalką - więc niczego się nie bój. O zagazowaniu S4 rozmawiaj w egp z szefem ( Piotrek ) rozwieje Twoje wątpiliwości
poziek Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 O zagazowaniu S4 rozmawiaj w egp z szefem ( Piotrek ) rozwieje Twoje wątpiliwości Ciekawe skąd Mironek to wie Jak gaz to tylko w www.egp.pl Piotrek ogarnia jak nikt inny w PL.
miron78 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 O zagazowaniu S4 rozmawiaj w egp z szefem ( Piotrek ) rozwieje Twoje wątpiliwości Ciekawe skąd Mironek to wie Jak gaz to tylko w www.egp.pl Piotrek ogarnia jak nikt inny w PL. :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Ceny eSek nawet w PL ladnie zjechaly, cos czuje, ze jeszcze chwila i bedzie ich smigalo coraz wiecej na drogach...
miron78 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Ceny eSek nawet w PL ladnie zjechaly, cos czuje, ze jeszcze chwila i bedzie ich smigalo coraz wiecej na drogach... napewno tak - ceny już są przystępne choć S4B6 jakoś na kolana mnie nie powala.Wyglądem może i tak ale silnikowo to te 4.2 344 kucy na papierku może i robi wrażenie ale w jeżdzie ponoć nie jest tak kolorowo ( osobiście nie miałem okazji jechać ale to opinie osób które kupiły S4B6 ) jakoś nikt się nie chce pokazać za locie taką żeby sprawdzić na żywo i ktoś kiedyś pisał że mało która trzyma serie
poziek Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Ceny eSek nawet w PL ladnie zjechaly, cos czuje, ze jeszcze chwila i bedzie ich smigalo coraz wiecej na drogach... napewno tak - ceny już są przystępne choć S4B6 jakoś na kolana mnie nie powala.Wyglądem może i tak ale silnikowo to te 4.2 344 kucy na papierku może i robi wrażenie ale w jeżdzie ponoć nie jest tak kolorowo ( osobiście nie miałem okazji jechać ale to opinie osób które kupiły S4B6 ) jakoś nikt się nie chce pokazać za locie taką żeby sprawdzić na żywo i ktoś kiedyś pisał że mało która trzyma serie Objechana.
miron78 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 :> [br]Dopisany: 13 Maj 2008, 12:43 _________________________________________________wcale nie jestem dumny z 1.8T
kaj82 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Tu już nie chodzi o osiągi ale o kulturę pracy, dla mnie jak będzie miała i 320PS to będzie git. Kiedyś byliśmy u kolesia w Garwolinie oglądać a6 4,2, handlarz podjechał po nas prawie nowa s4, a6 stała jakieś 10 km od Garwolina, wrażeń z jazdy tą S4 nie zapomniałem do dziś
miron78 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 kaj - kupuj S4 to zawsze S4..........wrażenia..........bezcenne :th:
Mortiis Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Odgrzeje troszkę kotlecika, mianowicie podjechałem wyregulować gaz po wymianie cewek i jak się okazało regulacja nie ma sensu ponieważ nie ma jednego czujnika temp. gazu na lewą listwę, poza tym jak to pan ładnie określił "instalacja ta została wrzuconą łopatą" uśmiałem się troszku a pan przeszedł do konkretów i tak parowniki oba aut słabej jakości jak do tego silnika, zmiana miejsca ich lokalizacji, wszystkie węże aut, są najgorszej jakość do tego prawdopodobnie wtryski zostały zamontowane bez ściągania kolektora i tak z pierdółek zrobiła się fajna sumka ale będzie porządek pod machą Dopytywałem się również o ciekłą instalacje gazu na co dostałem szybką odpowiedź że firma produkująca takowe instalacje niedawno ogłosiła upadłość poza tym okazuje się że koszt eksploatacji jest niesamowicie duży w porównaniu do tradycyjnego gazu przez pompę która znajduje się w butli, w Polsce bodajże są 3-4 zakłady które się tego podejmują. A na koniec opowiastka o najnowszym autku jakim udało im się zagazować a mianowicie S8 V10 FSI widok piękny mimo osłon Tak więc panowie sprawdzać swoje instalacje zwłaszcza węże bo te że tak powiem badziewne często puszczają za zbrojeniu i gaz sobie pomalutku wypływa do komory silnika, reszty chyba nie trzeba dopowiadać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się