marzec39 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 kolego b6 jest na wprost koła kierownicy w maglownicy długa przedłuzka 0 wysiłku aby ja dokrecic
damian111 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Też chyba czeka mnie taka regulacja:kwasny:
Sebastianb6 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 marzec39 czyli po dokręceniu problem zniknął? Ja nie mam dużego luzu ale chciałem zweryfikować czy podczas stania i enegicznego machania to z tego miejsca dochodzi stukanie .
damian111 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 też tak ma tak dzisiaj dokręciłem śrubę i po problemie stuków brak auto idzie jak po szynach było trochę oporu ale dałem radę
bongod Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Panowie to w końcu sruba na wprost kiery czy od spodu , bo dziś będę kręcił ?1/4 obrotu pomogła?
irzyk Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Koledzy, co to może być? Gdy auto jest zimne to kiera chodzi lekko lecz jest wyczuwalny luz na maglownicy i słyszalne jest stukanie przy szybkim ruszaniu kierownicą w jedną i drugą stronę. Dodam, że całe drążki mam nowe. Natomiast jak się auto już nagrzeje to kiera chodzi dość ciężko i czasami nie odbija po zakręcie. Będę wdzięczny za pomoc. Hejka. Pomoże ktoś? Byłbym wdzięczny choć za podpowiedź. Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez irzyk
nike166 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Proponowalbym najpierw zmienić płyn na mobila atf czerwony
irzyk Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Czy u Ciebie występował podobny objaw i taki zabieg pomógł? Płyn dedykowany do mojego układu to mineralny G 002000. Czy po wymianie płynu luz zniknął?
tobi665 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 witam mam takie pytanie, moze ktoś ma jakies zdjecie lub napisze jeszcze dokładniej którą tą śrube dokręcić bo u mnie jest luz, jak na postoju energicznie ruszam kierownicą to słysze stuki oraz jak zdejme osłony drążków to widze jak ta zębatka co drążek dokręcony do niej jest rusza sie delikatnie czy tą śrubą wyeliminuje ten luz????
michuthebest Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Panowie nie zapominajmy że oprócz końcówek wymienia się drążek kierowniczy który przykreca się do maglownicy (jabłko) a dopiero do niego przykreca końcówkę która wchodzi do zwrotnicy... Też miałem stuki jak ruszyłem kierownica wymieniłem maglownice regulacja maglownicy...i nic. Wymiana drążków maglownicy i po problemie. Edytowane 1 Listopada 2015 przez michuthebest
kopiec16 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Odkopuję temat by nie zakładać nowego. Dziś wymieniłem magiel ponieważ mój miał niemiłosierny luz na tulejkach oraz na kole kierownicy. Słychać było stuki. Przekładnia miała być sprawna po regeneracji. Po przełożeniu zalaniu płynem i odpowietrzeniu. Posiadam bardzo lekki luz na kierownicy oraz słychać lekki stuk lecz to juz nie to co było wcześniej. Więc chciałem skasować ten delikatny luz za pomocą śruby na klucz 18. Niestety mam za dużo siły...... Łeb śruby urwałem. a cała ta duża nakrętka z napunktowanymi kreskami ani drgnęła. Czy ktoś wie czy można dostać gdzieś samą tą śrubę i jak odkręcić to co zostało.. Czy zakłady regenerujące przekładnie będą miały taką śrubę ?? Pozdrawiam.
nike166 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Co do śruby nie wiem ale możesz mieć luz na krzyzaku kolumny kierowniczej jak ja wystarczy malutki i już będzie stukać
piwoszek28 Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Ktos wie od czego jest ta druga sruba ???
Adrian1727 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Witam, panowie mam problem z luzem na maglownicy. Czytałem o tej śrubie która likwiduje luz na listwie i na dniach spróbuję ją ruszyć jednak chciałem się upewnić tutaj na forum czy to jest na pewno ten luz. Otóż luz był mały rok temu, gdy kupiłem audi, teraz przez ostatni miesiąc jest coraz gorzej, podejmowałem już próbę dokręcenia śruby na krzyżaku kolumny kierowniczej, pod nogami, jednak jest mocno dokręcona i to raczej nie jej wina. Gdy jadę polną drogą odczucie jest jakby któryś wahacz był na wykończeniu ale są całe, brałem auto na lewarek i TYLKO z lewej strony (od kierowcy) jest luz na kole, dość spory, drążek się trzyma, widać że listwa ma luz, z kolei koło z prawej strony nie ma ani trochę luzu.. czy to wystarczy tylko dokręcić śrubę od regulacji czy myśleć o wymianie maglownicy. Dodam jeszcze, że w ciągu ostatnich dni jakby .. polepszyło się wspomaganie, kierownica chodzi dużo lżej niż zawsze. Jeśli ktoś mógłby coś podpowiedzieć będę wdzięczny.Pozdrawiam Film YT:
piwoszek28 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Moze drazek a nie koncowka Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Adrian1727 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 3 minuty temu, piwoszek28 napisał: Moze drazek a nie koncowka Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Postawiłem właśnie ostatnio na lewarek lewe przednie koło i zacząłem szarpać na godzinie 3 i 9 i miało koło luz, jak się przyjrzałem to luz miała listwa maglownica, drążek nawet nie drgnął na boki podczas szarpania. Koło ma luz jakby łożysko padło albo wahacze górne wybite, na pewno forumowicze wiedzą jak to wygląda. Z drugiej strony jak pisałem w prawym kole zero luzu, stuku, nic. I tak właśnie myślę żeby "spróbować" ruszyć śrubę regulacji tego luzu, ogólnie maglownica nie przecieka, tylko przewód ciśnieniowy się poci i będzie na dniach wymieniany
piwoszek28 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 Dokrec trochę sruba i luz zniknie
Adrian1727 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) W dniu 15.09.2017 o 08:44, piwoszek28 napisał: Dokrec trochę sruba i luz zniknie Właśnie ostatnio zająłem się tym, no i "prawdopodobnie" maglownica będzie do wymiany... dokręciłem śrubę, ona ma tak podziałkę, dokręcałem o 1 podziałkę, wychodziłem z kanału i ruszałem kierownicą, skończyło się na tym że owszem luz zniknął ale kierownicą strasznie ciężko było skręcić, rzekłbym że skręcanie bez wspomagania byłoby niemożliwe. Zacząłem luzować i skończyło się na tym że luz został zmniejszony do tego stopnia żeby kierownicą też było można skręcać. I właśnie przez ostatnie dni zastanawiam się, czy koniecznie trzeba wymienić maglownicę z tego powodu. Ogólnie maglownica nie przecieka, tylko ma luz na tej listwie i on jest aktualnie na takim stopniu że podczas jazdy po nierównościach, stuka. Panowie, co myślicie na ten temat ? Edytowane 17 Września 2017 przez Adrian1727
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się