Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI PD] - Opinie, Spalanie, Osiągi...


Chris86

JAKI UWAZASZ ZA EKONOMICZNY I TRWAŁY SILNIK DO SWOJEJ A4 B6  

761 użytkowników zagłosowało

  1. 1. JAKI UWAZASZ ZA EKONOMICZNY I TRWAŁY SILNIK DO SWOJEJ A4 B6

    • 1.9 TDI
      528
    • 1.8 TURBO benzyna
      55
    • 2.0 benzyna
      6
    • 2,5 TDI V6 diesel
      4
    • 1.6 benzyna
      6
    • 3.0 V6 benzyna
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu kumpel pożyczył mi swoją A4 B5 2,4 v6 163 km QUATTRO.

Jazda masakra, zrywny silniczek no i ten odgłos silnika (radio zbędne) :)

Mankamentem spalanie , non stop na CPN' ie

Do tego słyszałem ze V' ki ciężko przyjmują gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baszmak7, skrab, michail5566 wy to chyba ze zrozumieniem czytać nie potraficie:facepalm: Przecież napisałem "najczęstrze" - co znaczy, że w znacznym procencie silników takie przypadłości występują - z resztą wystarczy trochę forum poczytać a nie czepiać sie innych bezmyślnie. Nie wiem o co wam chodzi? Sam mam A4 z silnikiem 1,9 PD 130KM od 5 lat i zrobiłem nim 100tyś. i troche wiem o jego słabościach więc proszę Was, zatrzymajcie swoje uwagi co do mojej opinii dla siebie, a piszcie bardziej konstruktywnie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baszmak7, skrab, michail5566 wy to chyba ze zrozumieniem czytać nie potraficie:facepalm: Przecież napisałem "najczęstrze" - co znaczy, że w znacznym procencie silników takie przypadłości występują - z resztą wystarczy trochę forum poczytać a nie czepiać sie innych bezmyślnie. Nie wiem o co wam chodzi? Sam mam A4 z silnikiem 1,9 PD 130KM od 5 lat i zrobiłem nim 100tyś. i troche wiem o jego słabościach więc proszę Was, zatrzymajcie swoje uwagi co do mojej opinii dla siebie, a piszcie bardziej konstruktywnie:wink:

Ty przejechałeś 100tys a ja miełem 3 audi z takimi silnikami przejechałem 2razy tyle i z pękającymi głowicami nie miałem styczności

---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:59 ----------

baszmak7, skrab, michail5566 wy to chyba ze zrozumieniem czytać nie potraficie:facepalm: Przecież napisałem "najczęstrze" - co znaczy, że w znacznym procencie silników takie przypadłości występują - z resztą wystarczy trochę forum poczytać a nie czepiać sie innych bezmyślnie. Nie wiem o co wam chodzi? Sam mam A4 z silnikiem 1,9 PD 130KM od 5 lat i zrobiłem nim 100tyś. i troche wiem o jego słabościach więc proszę Was, zatrzymajcie swoje uwagi co do mojej opinii dla siebie, a piszcie bardziej konstruktywnie:wink:

Ty przejechałeś 100tys a ja miełem 3 audi z takimi silnikami przejechałem 2razy tyle i z pękającymi głowicami nie miałem styczności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, nie neguje Twojego doświadczenia z audi. To z czym ja miałem do czynienia w tym silniku i o czym napisałem to cieknący EGR (wielu uzytkowników potwierdzi tę przypadłość) oraz strzelił mi króciec plastikowy z tyłu silnika doprowadzający płyn chłodniczy (jak szukałem na forum problemu z uciekaniem płynu chłodniczego to wielu uzytkowników zarówno w B5 jak i B6 miało tą przypadłość i pisało o niej jako częstej - mechanik potwierdził, że to częsta usterka w tych silnikach). O pękających głowicach w 1,9 tdi w B6 z początku produkcji czytałem na forum (z resztą napisałem, że "zdarzały się"), o wycierającej się hydraulice można bardzo dużo znaleźć na forum - i nie chodzi tu tylko o 2,5 tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, nie neguje Twojego doświadczenia z audi. To z czym ja miałem do czynienia w tym silniku i o czym napisałem to cieknący EGR (wielu uzytkowników potwierdzi tę przypadłość) oraz strzelił mi króciec plastikowy z tyłu silnika doprowadzający płyn chłodniczy (jak szukałem na forum problemu z uciekaniem płynu chłodniczego to wielu uzytkowników zarówno w B5 jak i B6 miało tą przypadłość i pisało o niej jako częstej - mechanik potwierdził, że to częsta usterka w tych silnikach). O pękających głowicach w 1,9 tdi w B6 z początku produkcji czytałem na forum (z resztą napisałem, że "zdarzały się"), o wycierającej się hydraulice można bardzo dużo znaleźć na forum - i nie chodzi tu tylko o 2,5 tdi.
hydraulika się wyciera jak jeździsz na nieodpowiednim oleju bez normy 505.01-także nie wprowadzja w błąd,pękające głowice w AVF pierwsze słysze a krócieć o którym piszesz to na prawdę STRASZNA usterka tych silników,jedynie prawde napisałeś o EGR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o te krucce to oczywiscie pekaja jak sie je zle sciaga badz zaklada za mocno dokrecajac mowie tu np o tym ktory jest przy termostacie jak i o innych, moze w skrajnych przypadkach pekaja one samoistnie ale watpie by to bylo spowodowane samoistnie, za mocno dokrecony kruciec peka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

zamierzam zmienić latem samochodzik na audi a4 b6 - najlepiej kombi

silnik 1.9 130 km 6 biegów... I teraz

drodzy użytkownicy samochodów o tym silniki jakie macie uwagi do tego silnika.

Słyszałem że są bardzo dobre... Trudne do zajechania czy to prawda.

Wielkie dziki za opinie..

Pozdrawiam

Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy

Zacytowałem pierwszy post z tego tematu oraz mój post który był odpowiedzią. Wybacz kolego baszmak, ale twierdzę, że dalej nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Pamiętaj, że każda informacja zamieszczona na forum jest opinią subiektywną i każdy ma prawo do jej wyrażania.

Nie chce mi się tu z Wami kłócić kto ma rację, bo i tak to do niczego dobrego nie doprowadzi, a pewnie skończy się na kropkach. Ja wypowiedziałem się już na temat tego silnika i w pełni podtrzymuję swoja opinię. Proszę Was tylko o to, żebyście odpowiadali pytającemu na temat, a nie zajmowali się krytyką oceny innych. Pytający na pewno przeczyta wszystkie posty i sam będzie sobie w stanie odpowiedzieć i wyrobić ocenę.

Kolego michail5566 ja nie pisałem o króćcu przy termostacie, tylko o tym z tełu silnika. Uciekał mi bardzo szybko płyn i miałem mokro pod silnikiem - a spowodowane było to samoistnym pęknięciem plastikowego króćca z tyłu silnika. Usterka drobna ale kłopotliwa w wymianie.

pozdrawiam:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

zamierzam zmienić latem samochodzik na audi a4 b6 - najlepiej kombi

silnik 1.9 130 km 6 biegów... I teraz

drodzy użytkownicy samochodów o tym silniki jakie macie uwagi do tego silnika.

Słyszałem że są bardzo dobre... Trudne do zajechania czy to prawda.

Wielkie dziki za opinie..

Pozdrawiam

Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy

Zacytowałem pierwszy post z tego tematu oraz mój post który był odpowiedzią. Wybacz kolego baszmak, ale twierdzę, że dalej nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Pamiętaj, że każda informacja zamieszczona na forum jest opinią subiektywną i każdy ma prawo do jej wyrażania.

Nie chce mi się tu z Wami kłócić kto ma rację, bo i tak to do niczego dobrego nie doprowadzi, a pewnie skończy się na kropkach. Ja wypowiedziałem się już na temat tego silnika i w pełni podtrzymuję swoja opinię. Proszę Was tylko o to, żebyście odpowiadali pytającemu na temat, a nie zajmowali się krytyką oceny innych. Pytający na pewno przeczyta wszystkie posty i sam będzie sobie w stanie odpowiedzieć i wyrobić ocenę.

pozdrawiam:hi:

:thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zamierzam zmienić latem samochodzik na audi a4 b6 - najlepiej kombi

silnik 1.9 130 km 6 biegów... I teraz

drodzy użytkownicy samochodów o tym silniki jakie macie uwagi do tego silnika.

Słyszałem że są bardzo dobre... Trudne do zajechania czy to prawda.

Wielkie dziki za opinie..

Pozdrawiam

silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny egr, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy

zacytowałem pierwszy post z tego tematu oraz mój post który był odpowiedzią. Wybacz kolego baszmak, ale twierdzę, że dalej nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Pamiętaj, że każda informacja zamieszczona na forum jest opinią subiektywną i każdy ma prawo do jej wyrażania.

Nie chce mi się tu z wami kłócić kto ma rację, bo i tak to do niczego dobrego nie doprowadzi, a pewnie skończy się na kropkach. Ja wypowiedziałem się już na temat tego silnika i w pełni podtrzymuję swoja opinię. Proszę was tylko o to, żebyście odpowiadali pytającemu na temat, a nie zajmowali się krytyką oceny innych. Pytający na pewno przeczyta wszystkie posty i sam będzie sobie w stanie odpowiedzieć i wyrobić ocenę.

Kolego michail5566 ja nie pisałem o króćcu przy termostacie, tylko o tym z tełu silnika. Uciekał mi bardzo szybko płyn i miałem mokro pod silnikiem - a spowodowane było to samoistnym pęknięciem plastikowego króćca z tyłu silnika. Usterka drobna ale kłopotliwa w wymianie.

Pozdrawiam:hi:

a ja twierdze że mylisz silniki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, nie neguje Twojego doświadczenia z audi. To z czym ja miałem do czynienia w tym silniku i o czym napisałem to cieknący EGR (wielu uzytkowników potwierdzi tę przypadłość) oraz strzelił mi króciec plastikowy z tyłu silnika doprowadzający płyn chłodniczy (jak szukałem na forum problemu z uciekaniem płynu chłodniczego to wielu uzytkowników zarówno w B5 jak i B6 miało tą przypadłość i pisało o niej jako częstej - mechanik potwierdził, że to częsta usterka w tych silnikach). O pękających głowicach w 1,9 tdi w B6 z początku produkcji czytałem na forum (z resztą napisałem, że "zdarzały się"), o wycierającej się hydraulice można bardzo dużo znaleźć na forum - i nie chodzi tu tylko o 2,5 tdi.

W b7 nie ma problemu z cieknącym egr-em bo jest elektroniczny wiec nie leje (mowa o 1.9 TDI 116km) w b7

---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ----------

Słuchaj, nie neguje Twojego doświadczenia z audi. To z czym ja miałem do czynienia w tym silniku i o czym napisałem to cieknący EGR (wielu uzytkowników potwierdzi tę przypadłość) oraz strzelił mi króciec plastikowy z tyłu silnika doprowadzający płyn chłodniczy (jak szukałem na forum problemu z uciekaniem płynu chłodniczego to wielu uzytkowników zarówno w B5 jak i B6 miało tą przypadłość i pisało o niej jako częstej - mechanik potwierdził, że to częsta usterka w tych silnikach). O pękających głowicach w 1,9 tdi w B6 z początku produkcji czytałem na forum (z resztą napisałem, że "zdarzały się"), o wycierającej się hydraulice można bardzo dużo znaleźć na forum - i nie chodzi tu tylko o 2,5 tdi.

W b7 nie ma problemu z cieknącym egr-em bo jest elektroniczny wiec nie leje (mowa o 1.9 TDI 116km) w b7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnik 1,9 TDI w B7 jest na pompowtryskiwaczach czy na commonrailu ?

Na PD kolego

---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ----------

Czy silnik 1,9 TDI w B7 jest na pompowtryskiwaczach czy na commonrailu ?

Na PD kolego

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ----------

W b7 nie ma problemu z cieknącym egr-em bo jest elektroniczny wiec nie leje (mowa o 1.9 TDI 116km) w b7

Bo w B7 nie występuje problem z cieknącym EGR z powodu tego, co napisałeś. By The Way temat dotyczy B6 i jego przypadłości:wink::wink::wink::wink:.

Szanuje Panowie Wasze opinie nie zawsze się z nimi zgadzając i mam propozycje cobyśmy skończyli nasze potyczki słowne, nie zaśmiecając autorowi wątku. Jakby ktoś chciał coś do mnie napisać to zapraszam na priv:decayed:

pozdr:hi:

No widzisz czyli ne we wszystkich 1.9 cieknie egr k015.gif

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:03 ----------

W b7 nie ma problemu z cieknącym egr-em bo jest elektroniczny wiec nie leje (mowa o 1.9 TDI 116km) w b7

Bo w B7 nie występuje problem z cieknącym EGR z powodu tego, co napisałeś. By The Way temat dotyczy B6 i jego przypadłości:wink::wink::wink::wink:.

Szanuje Panowie Wasze opinie nie zawsze się z nimi zgadzając i mam propozycje cobyśmy skończyli nasze potyczki słowne, nie zaśmiecając autorowi wątku. Jakby ktoś chciał coś do mnie napisać to zapraszam na priv:decayed:

pozdr:hi:

No widzisz czyli ne we wszystkich 1.9 cieknie egr k015.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5.5 trasa :) na mieście od 6,5 - 7,5 jazda delikatna w mieście są tylko 2 sygnalizatory :) takie spalanie pokazuje na kompie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie średnio wychodzi 7 z tankowania na stacji, z tego jakieś 70% trasy, ale jeżdżę dość dynamicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chris86 , na moim setupie 8(jak żona śmiga)-10 l/100 po mieście wciąga ,tak jak w podpisie .

Tak naprawdę to na serii też rewelacji nie było ( nie pamiętam teraz ile ... ale na pewno nie 6-7 l/100 ) .

Pamiętam tylko że po programie spalanie wcale się nie zwiększyło względem serii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co masz pod macha ? :D

Mnie pytasz :eusathink:jeśli tak to w moim podpisie masz link do tematu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...