Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 TDI CR


artur2910

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Myślisz @RALF76 że nawet na zamiennkach (Conti czy innych podobnych) nie powinien spokojnie 120tyś. zrobić? 

60-70 kkm wydaje mi się troche przedwczesnie. Chyba, że minęło 6-7 lat od ostatniej wymiany.

Rozrząd INA czyli to co idzie na pierwszy montaż wszyscy mówią, że kolejne wymiany już co 60-70kkm a także mój mechanik który zna bardzo dobrze vag i jest polecany na forum

Pierwsza wymiana jest po 210 tys lub 6-7 lat a potem już niestety co 60-70 tys, osobiście przy ori rozrządzie jako kolejna wymiana nie przekraczałbym max 90tys

Nie wiem czemu kolejne wymiany nie są znów na ori rozrządzie za kolejne 210 tys - jedyne co mi przychodzi to chyba te że rozrządy na 1 montaż są innej jakości niż potem następne (niestety tutaj biznes się liczy)

Reasumując Gizmo1518 zmieniaj rozrząd :)

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Ta strzałka powinna się z tym rowkiem pokryć. Za bardzo napięte. 

Też mi się tak zdaje czy można taki napinacz cofnąć czy trzeba już nowy zakładać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Muskel1 napisał:

Wymieniony świeżo ten rozrząd?

tak , jakieś 3 tyg temu - zrobione na nim już ok 2.5 tyś km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz nie jest problemem. Gorzej z paskiem. Ja osobiście założyłbym nowy. Może ktoś inny ma inne zdanie. Wiadomo ten pasek można bez problemu napinać po ta regulacja na napinaczu jest ale nie wiem czy to dobrze gdy był bardziej napięty i teraz poluzować. Nie wiem czy on się tak łatwo wyciągnąć może. To w sumie niby nie dużo do poluzowania ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Napinacz nie jest problemem. Gorzej z paskiem. Ja osobiście założyłbym nowy. Może ktoś inny ma inne zdanie. Wiadomo ten pasek można bez problemu napinać po ta regulacja na napinaczu jest ale nie wiem czy to dobrze gdy był bardziej napięty i teraz poluzować. Nie wiem czy on się tak łatwo wyciągnąć może. To w sumie niby nie dużo do poluzowania ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą. 

Najpierw  ustawić wał na "0"

Potem wsadzić blokadę w wałek i poprawić napięcie paska,  na koniec synchronizacja i po robocie

Nie ma sensu zmieniać nowe części na nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Dev napisał:

Najpierw  ustawić wał na "0"

Potem wsadzić blokadę w wałek i poprawić napięcie paska,  na koniec synchronizacja i po robocie

Nie ma sensu zmieniać nowe części na nowe

Dzięki wielkie , jutro skontaktuje się z warsztatem który to robił - zobaczymy co powiedzą .:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw wał na "0" i zobacz co wychodzi na napinaczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymienić uszczelniacz wału korbowego i wałka rozrządu przy okazji wymiany rozrządu?
Jak to zrobić zgodnie ze sztuką? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Złomiarzu napisał:

Jak wymienić uszczelniacz wału korbowego i wałka rozrządu przy okazji wymiany rozrządu?
Jak to zrobić zgodnie ze sztuką? 

Jedne zdjac drugie zalozyc, w czym masz problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

Jedne zdjac drugie zalozyc, w czym masz problem ?

Czyli odkręcam bez blokad i bez oznaczeń - brak kolizji? xD ściągam kółka i tyle? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Audi a4 b8 2.0 napisał:

Dzisiaj sprawdziłem czy tak powinno być? 

IMG_20201106_105738.jpg

napiecie za słabe, trzeba poprawić

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz pojecia to sam tego nie rób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Dev napisał:

jak nie masz pojecia to sam tego nie rób

A czy na razie mogę tak jeździć? Dzisiaj tam zaglądnąłem i zauważyłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie . Co jeszcze warto wymienić przy okazji rozrządu ? coś słyszałem o jakiejś rolce alternatora w trudno dostępnym miejscu . wyjaśnicie o co chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2020 o 07:16, kubajvc napisał:

Panowie . Co jeszcze warto wymienić przy okazji rozrządu ? coś słyszałem o jakiejś rolce alternatora w trudno dostępnym miejscu . wyjaśnicie o co chodzi ?

Sprzęgło alternatora i napinacz paska wielorowkowego/klinowego i oczywiście ten że pasek tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...