clinque 1 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Jak w temacie, jak szybko wstaje wam turbo AWX?Moje seryjne doladowanie zapodaje dopiero przy 2800 obrotow, po czipsie i na 216 to samo...Czyzby zblizal sie jej koniec?Zapodalem swojego kompa do brata(ten sam setup w golfie) i od 2k bylo juz czuc niutonometry, a u mnie dopiero od ok 3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Masz cos nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Masz cos nie tak to wiem pytanie tylko dlaczego turbo tak pozno wstaje? czy problem moze lezec w czyms innym, czy tylko i wylacznie w samym turbullum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 logi:wink: i to komplecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Dynamiczne wtryski, turbo i przeplywka ponizej, prosilbym w takim razie o przeniesienie watku do dzialu diagnostyka, bo w zamysle mialem zapytac czysto teoretycznie dlaczego turbo pozno wstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 może zapieczone są łopatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 nie kopci Ci czasem to auto?? bo tu masz niedoałdowanie, tak jak by niszczelnosć albo problemy ze sterowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 właśnie, a może rozszczelniony układ dolotowy - jakiś czarny dym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 tak czarny dym , sprawdź jak chodzi sztanga może kierownice albo n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 n75 podmienialem, to samo, podciesnienia nowe, sztanga ok, dolot ok, w przyszlym tygodniu wrzuce fmicka to sie okaze czy IC nie puszcza bokiem. Kierownice nie wiem, wlozylem to turbo pol roku temu i przed oczywsice wyczyscilem, auto regularnie gonione, wiec raczej wykluczam lopatki. Mialo maly luz na wirniku, moze juz poprostu sie konczy, dlatego pytam skad tak powolne jego wstawanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ja mam identycznie i nie wiem czemu ale musze logi zrobic , bo mnie zj**.....li forumowicze za ochłapy logów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Sprawdź wężyki podciśnieniowe czy gdzieś się nie przetarły, ściągnij wężyk z gdzybka EGR i zaślep go śrubką. Miałem podobnie u siebie i okazało się, że EGR mi padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 no ale jak zdejmie wężyk od EGR to go całkowicie odłączy i będzie na stałe zamknięty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 EGRa nie ma, wezyk zaslepiony Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zrob 11BS, na bank problem z podcisnieniem lub dziura w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 EGRa nie ma, wezyk zaslepiony Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem No to może coś źle poskładałeś? ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- EGRa nie ma, wezyk zaslepiony Jak pisalem wyzej, podciesnienia sa nowe, silikonowe, bo tym zwyklym jakos nie ufalem No to może coś źle poskładałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 A da sie tam cos spiepszyc? wg schamtu http://majsterek-debesciak.pl/zdjecia/podcisnieniaa.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 pokaż statycznego 001 na zapalonym i zgaszonym silniku bo może masz strasznie małą dawkę paliwa coś mi się nie chce wierzyć ze to co sprawdziłeś nie ujawniło problemu ale jak tak mówisz widocznie tak jest:) odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką, podciągnij gruszkę do góry by sztanga była max w górze, zablokuj gruszkę w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2000obr na 3 biegu, będzie pewność czy problem leży po stronie sterowania czy turbo, drożności wydechu i dolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 pokaż statycznego 001 na zapalonym i zgaszonym silniku bo może masz strasznie małą dawkę paliwacoś mi się nie chce wierzyć ze to co sprawdziłeś nie ujawniło problemu ale jak tak mówisz widocznie tak jest:) odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką, podciągnij gruszkę do góry by sztanga była max w górze, zablokuj gruszkę w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2000obr na 3 biegu, będzie pewność czy problem leży po stronie sterowania czy turbo, drożności wydechu i dolotu Nareszcie cos sensownego Wydech chyba drozny bo kata nie ma, dawka byla chyba 3,6 ustawiona, wiec przezwoicie. Po niedzieli zrobie tego loga z grucha na maxa w gorze, moze faktycznie to cos powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 o 001 na zgaszonym nie zapomnij, na zapalony tez zrób bo chyba 3,6 to mi nic nie mów, ja muszę zobaczyć bo o abstrakcjach osób na temat auta już tyle słyszałem ze kopara opada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się