Tommy Gun Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Witam Zastanawia mnie pewien stan rzeczy. W naszej domowej stajni jest a6 c5 i a4 b5 - na tych samych zaciskach ATE 288mm. W a4 rok temu wymieniałem właśnie zaciski na 288, tarcze + klocki. W a6 niedawno wymieniłem tarcze i klocki na TRW + klocki z tyłu na TRW, układ najpierw odpowietrzony przez 2 osoby tradycyjną metodą, potem jeszcze sprawdzony na warsztacie. Ale do rzeczy, jak przesiadam się z a6 na a4 to heble biorą o wiele lepiej i o wiele szybciej. W a6 muszę mocniej wcisnąć pedał hamulca aby uzyskać taki efekt jak w a4. Czasami nawet z przyzwyczajenia jak przyhamowałem w a4 to reakcja była szybsza i jakby skuteczniejsza. Mój ojciec też to zauważył i zastanawiamy się czy to przez różnicę w masie aut czy to zwiastun jakiejś usterki. No to jak, pomożecie ??
Dev Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 1.masa 2. Zapowietrzenie ukladu ---------- Post dopisany at 11:11 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ---------- 1.masa 2. Zapowietrzenie ukladu
Tommy Gun Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 A zatem muszę to wszystko jeszcze raz odpowietrzyć i obserwować efekt. Gdyby nie komplet zimówek na 15-tkach do tej a6, to wleciałyby jarzma 312, ale teraz to sie można po plecach podrapać... Dzięki devastation.
tomaszstn Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Sprzedaj zimowe koła 15" przed zimą a teraz kup 16", wyjdzie nie wiele więcej a i jarzma wtedy wejdą
Mati_23 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 hehe też przesiadłem sie Z A6 na A4 i ja ci powiem to samo masa robi swoja robotę A4 lepiej reaguje na wciśnięcie pedału hamulca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się