danielom Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Witam, wstawiam nowe logi do oceny: Basic Settings Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM normalne Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Turbo ciut wolno się budzi - widać to w 011 BS i dynamicznym więc dobrze byłoby sprawdzić czy nie ma drobniutkiej nieszczelności w układzie podciśnienia i korekcje nie napawają optymizmem a reszta jest OK.
danielom Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 Turbo ciut wolno się budzi - widać to w 011 BS i dynamicznym więc dobrze byłoby sprawdzić czy nie ma drobniutkiej nieszczelności w układzie podciśnienia i korekcje nie napawają optymizmem a reszta jest OK. Wymienie wszystkie wezyki chyba bo tak to mozna szukac. Co do wtrysków, domyślam sie ze niedlugo czeka mnie zmiana ---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:29 ---------- jeszcze kąt wtrysku do przyspieszenia. A jak to jest z tym kątem, czy on nie jest zależny od temp paliwa?
anderllh Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 ustawienie kąta wtrysku jest w funkcji temperatury paliwa. ustaw w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią.
przemik Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 ustawienie kąta wtrysku jest w funkcji temperatury paliwa.ustaw w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią. Grzesiek, Tomek Nie uwazacie ze w 004 dyn... jest fajkowy nagłowek... powinno byc chyba BTDC, a nie ATDC. Bo jesli jesli jest dobrze... to przyspieszenie zapłonu... tylko pogorszy i tak już zły odczyt w 004 dyn
danielom Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 wybacz zle spojrzalem, na normalny co radzisz?
anderllh Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 ustawienie kąta wtrysku jest w funkcji temperatury paliwa.ustaw w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią. Grzesiek, Tomek Nie uwazacie ze w 004 dyn... jest fajkowy nagłowek... powinno byc chyba BTDC, a nie ATDC. Bo jesli jesli jest dobrze... to przyspieszenie zapłonu... tylko pogorszy i tak już zły odczyt w 004 dyn vag-com potrafi sobie różne nagłówki dopisać, w zależności od wersji softu czy interfejsu. nie ma innej możliwości jak początek wtrysku w BTDC w dynamicznych. gdyby wtrysk następował przy tych wartościach stopni w ATDC to samochód stałby w miejscu zamiast przyspieszać, nie wspominając już o innych efektach ubocznych przyspieszenie kąta wtrysku pomoże niewątpliwie.
przemik Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 No to logiczne ze przy obciązeniu zapłon ustawia się na BTDC... czyli naglowek jest fejkowy. Czyli reasumując przyspieszenie zaplonu powinno pomoc tez wyrobić się przestawiaczowi
anderllh Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 czyli co? mozna jak do czlowieka? ustaw kąt wtrysku w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią
przemik Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Moze byc.... po regulacji wykonaj 004 statyczne i dynamiczne
danielom Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 poza kątem do ustawienia, jak oceniacie moda?
ciahciah Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 układ wtryskowy nie stabilnie pracuje, możliwe że układ zasysa powietrze, praca wtrysków też budzi zastrzeżenia statyczny kąt wtrysku ustaw ~57 jednostek max skoki do 60 na podstawie loga 000 basic setting, będzie skromna poprawa pomimo obfitego moda auto słabo się odpycha, bo auto nie zdrowe, gdy tuner robił moda auto było w tym stanie technicznym czy było zdrowsze? zamontuj butelkę z ropą koło filtra paliwa, zasil pompę bezpośrednio z butelki i zrób dynamicznego loga 004 ile przejechałeś na obecnym filtrze paliwa? doładowanie i sterowanie też widać coś nie gra ale to może być z winy układu wtryskowego wiec o tym później
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się