Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe logi do oceny AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo ciut wolno się budzi - widać to w 011 BS i dynamicznym więc dobrze byłoby sprawdzić czy nie ma drobniutkiej nieszczelności w układzie podciśnienia i korekcje nie napawają optymizmem a reszta jest OK.

Opublikowano
Turbo ciut wolno się budzi - widać to w 011 BS i dynamicznym więc dobrze byłoby sprawdzić czy nie ma drobniutkiej nieszczelności w układzie podciśnienia i korekcje nie napawają optymizmem a reszta jest OK.

Wymienie wszystkie wezyki chyba bo tak to mozna szukac. Co do wtrysków, domyślam sie ze niedlugo czeka mnie zmiana :kwasny:

---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:29 ----------

jeszcze kąt wtrysku do przyspieszenia.

A jak to jest z tym kątem, czy on nie jest zależny od temp paliwa?

k_t.jpg

Opublikowano

ustawienie kąta wtrysku jest w funkcji temperatury paliwa.

ustaw w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią.

Opublikowano

ok sie zrobi, czy cos jeszcze?

Opublikowano
ustawienie kąta wtrysku jest w funkcji temperatury paliwa.

ustaw w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią.

Grzesiek, Tomek

Nie uwazacie ze w 004 dyn... jest fajkowy nagłowek... powinno byc chyba BTDC, a nie ATDC.

Bo jesli jesli jest dobrze... to przyspieszenie zapłonu... tylko pogorszy i tak już zły odczyt w 004 dyn

Opublikowano

gdzie tam widzisz atdc?

Opublikowano

No jak gdzie.... wołami jest ATDC....

Opublikowano

wybacz zle spojrzalem, na normalny :facepalm:

co radzisz?

Opublikowano
ustawienie kąta wtrysku jest w funkcji temperatury paliwa.

ustaw w pozycji bardziej wyprzedzonego, czyli między niebieską a zieloną linią.

Grzesiek, Tomek

Nie uwazacie ze w 004 dyn... jest fajkowy nagłowek... powinno byc chyba BTDC, a nie ATDC.

Bo jesli jesli jest dobrze... to przyspieszenie zapłonu... tylko pogorszy i tak już zły odczyt w 004 dyn

vag-com potrafi sobie różne nagłówki dopisać, w zależności od wersji softu czy interfejsu.

nie ma innej możliwości jak początek wtrysku w BTDC w dynamicznych. gdyby wtrysk następował przy tych wartościach stopni w ATDC to samochód stałby w miejscu zamiast przyspieszać, nie wspominając już o innych efektach ubocznych :)

przyspieszenie kąta wtrysku pomoże niewątpliwie.

Opublikowano

No to logiczne ze przy obciązeniu zapłon ustawia się na BTDC... czyli naglowek jest fejkowy.

Czyli reasumując przyspieszenie zaplonu powinno pomoc tez wyrobić się przestawiaczowi

Opublikowano

czyli co? mozna jak do czlowieka? :wink:

Opublikowano

czyli wartosci 49-52?

Opublikowano

Moze byc.... po regulacji wykonaj 004 statyczne i dynamiczne

Opublikowano

poza kątem do ustawienia, jak oceniacie moda?

Opublikowano

tak ze jest za ostro.

Opublikowano

rozwiń troszke wypowiedź :wink:?

Opublikowano

układ wtryskowy nie stabilnie pracuje, możliwe że układ zasysa powietrze, praca wtrysków też budzi zastrzeżenia

statyczny kąt wtrysku ustaw ~57 jednostek max skoki do 60 na podstawie loga 000 basic setting, będzie skromna poprawa

pomimo obfitego moda auto słabo się odpycha, bo auto nie zdrowe, gdy tuner robił moda auto było w tym stanie technicznym czy było zdrowsze?

zamontuj butelkę z ropą koło filtra paliwa, zasil pompę bezpośrednio z butelki i zrób dynamicznego loga 004

ile przejechałeś na obecnym filtrze paliwa? doładowanie i sterowanie też widać coś nie gra ale to może być z winy układu wtryskowego wiec o tym później

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...